Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro rintasyövästä! Huolestuttaa!

Vierailija
14.09.2010 |

Mulla ollut kipeä kohta(patti) toisessa rinnassa jo yli puoli vuotta. Ei kai ole syöpää?

Voisiko joku rintasyöpään sairastunut kertoa vähän kokemuksia? Miten ilmeni ja miten siitä eteenpäin?

Olen 34v ja olen ajatellut, että ei näin nuori voi sairastua, mutta kun tuo rinta ei parane, niin alkaa pelottaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä toki paljon vaarattomiakin patteja, kystia sun muita. Mutta eikö olisi kiva saada mielenrauha?

Vierailija
2/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varannut jo lääkäriajan, mutta siihen on vielä aikaa. Tämä vaiva kun ei ole kiireellisimmästä päästä. Mietityttää vaan ja niin kovasti toivon, että on joku vaaraton patti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihan vaaraton kysta esim, mulla yhellä kaverilla myös oli ja oli silloin vasta noin 16v. Mun äidillä on ollu ihan rintasyöpä, joka ei ilmenny mitenkään muuten ku mammografiassa, mutta leikattiin pois ja oli niin hyvälaatuinen, ettei lähteny edes sädehoitoon tai muuhunkaan ja ei ole uusinut. Elä huoli, suurempi todennäköisyys on että ihan pikkujuttu on kyseessä. Ja jos olisikin syöpä, ei välttämättä tarvita kuin yksi leikkaus ja se on siinä! Onnea matkaan!

Vierailija
4/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli patteja vasempaan rintaan n. vuosi sitten. Siellä ovat vieläkin. Ultrattu ja mammografiassa käyty. Hormoneista johtuvia patteja kuulemma. Kauhea stressi oli ja vielä joka kuukausi pelkään kun rintani tutkin, josko ne olisi kasvaneet tai kainaloihin ilmestynyt suurentuneita imusolmukkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi