Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoiset kukat kolmella haudalla ilman nimiä.

Vierailija
13.09.2010 |

Näin tällaista unta.Mun mies siinä unessa ja hänen edesmennyt setänsä.Minä olin ikäänkuin sivuroolissa ja setä käski miestäni ottamaan hautausmaan kukkapuusta oksan.Mitä tämä tarkoittaa,osaatko tulkita?

Yleensä kun olen tämän nähnyt on tiennyt jonkun kuolemaa.Olenko väärässä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varuillasi tuon tason uni voi tarkoittaa tosiaan jotain pahempaa.

Vierailija
2/12 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäsi? Kuoliko mies väkivaltaisella tavalla,usein sellaiset kummittelee unissa?Tai nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tapahtuu,et pysty ehkä tietämään tarkalleen edes milloin,saat sanoa hyvästi.Voi toki tarkoittaa myös suhteen loppua,itse näin vastaavan unen 2-3kk ennen sukulaiseni kuolemaa jossa pitelin hänen elotonta ruumistaan ja olin hautausmaalla.Sukulainen kuoli kyllä nopeasti mutta ihan sairaalassa.

Vierailija
4/12 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sukulainen ehkä kuolee,en halunnut myöntää enneunta todeksi vasta kuin se oli käynyt toteen.

Ehkä ap:n uni VAROITTAA SINUA tulevasta surusta,jos näin luulet sovi miehesi kanssa riidat äkkiä!

Vierailija
5/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kun on syksyllä lämmintä.

Valkoiset kukat merkitsevät aina surua,myös viattomuutta jne.Tämä on selkeä varoitus jostain.Pelottavinta on nuo hautakivet ilman nimiä.Useinhan haudalle kirjaillaan jälkikäteen mitä halutaan.Myös sedän näkymä unessa pelottaa,tarjoaa miehellesi,hui!

Kun eräs sukulaiseni kuoli,joka oli minulle hyvin rakas,hän saapui yksi yö pian kuolemansa jälkeen,minun verisukulainen mukanaan käsikädessä.Kumpikaan ei puhunut mitään.Outoa sillä muutamien vuosien päästä sukulaiseni kuoli nopeasti kuten tämä toinenkin naishenkilö.Epäilen vahvasti että kyseessä enneuni.En haluaisi pelotella mutta kylmänväreet menevät läpi kropan.

Vierailija
6/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityisikö sinusta sellaiseen?

Tietääkseni jos on raskaana,näkee usein vedestä unta,kahlaat rantavedessä jne.

Sinällään jännä juttu että tämä edesmennyt setä ja mieheni ovat ulkonäöltään kuin identtiset kaksoset!

Vierailija
7/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko luopumassa jostakin tai miehesi.

Kuolema unessa voi tarkoittaa jonkin uuden ajanjakson alkua.

Vierailija
8/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että liittyy nyt jotenkin sukulaisiin,miespuolisiin.Aloin miettimään miehen muita miespuolisia sukulaisia joita voisi tarkoittaa.Voisihan tuon kukan annon kuitenkin viitata elämänäkin,mutta jotenkin epäilen vahvasti että jotain ikävää tulee sattumaan.

Vierailija
9/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riidat jos jotain tapahtuu,kuten sanoin näin vastaavan enneunen kun sukulaiseni kuoli.

Eihän noille mitään voi,tavallaan ehkä tulevat tuonpuoleisesta ilmoittamaan jotain.

Ehkä miehesi joutuu onnettomuuteen mutta selviää.

Vierailija
10/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole tavanomaista soopaa, yleensä pitää tutkailla millainen tunnelma unessa on.

Hautakivi jonka tekstistä ei saa selvää, voit odottaa uutisia onnellisesta perhetapahtumasta.

Kuollut unessa on myönteinen enne, mikäli ei koe ahdistusta, jokin vaihe elämässäsi on loppumassa.

Vierailija
11/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilikö hän sinulle tai jotain?

Oliko uni samanlainen kuin muut enneunet?

Jos miehesi on vaarallisessa ammatissa tai jotain voi viitata johonkin.

Vierailija
12/12 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivasi minua.Mutta kuollut mies oli ikäänkuin mieheni nyt.Vaikka hän on kuollut 50vuotiaana.

Mitä se kukan ojennus sitten miehelleni mahtoi tarkoittaa ja miksi minä näin heidät yhdessä,kuten sanoin olin kuin sivustakatsoja.

Onko miehelläni jotain salattavaa,vai onko niin että saamme lapsia lisää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän