Onko suositella pääkaupunkiseudulta hammaslääkäriä?
Pitäisi löytää joku hyvä yleishammaslääkäri. Olisiko suositella jotain yksityistä? Kunnallinen mulla on aivan loistava, mutta hän ottaa vastaan vain 8-16 ja en voi mennä hänelle, koska en saa olla töistä pois edes palkatta kiireettömän hammashoidon vuoksi.
Kommentit (9)
Näkin hammas ja sieltä Juhana Kaipio. Hän selittää koko ajan mitä tekee, eikä yllätä pistämällä suuhun kaikenlaista härveliä varoittamatta. Itse haluan tietää, mitä on tapahtumassa suussani.
Sain vinkin hammashoitajatutulta, kävin Erottajan Oralilla. Löydät googlaamalla helposti. Erittäin pätevää, ammattitaitoista ja huolellista hoitoa sain, suosittelen!
hyvää jälkeä? Osaako lähettää spesialistille, jos omat taidot ei riitä?
Itse kävin pitkään Oralilla, mutta minua hoitanut hammaslääkäri tuli valitettavasti vanhaksi ja ei aina oikein enää muista, että mitä hammasta piti paikata ja pari hammasta meni jo juurihoitoon paikkauksen jälkeen, joten nyt pitää etsiä tuoreempaa verta.
ap
Sain vinkin hammashoitajatutulta, kävin Erottajan Oralilla. Löydät googlaamalla helposti. Erittäin pätevää, ammattitaitoista ja huolellista hoitoa sain, suosittelen!
Mä kävin viimeksi Tapiolan Oralissa ja oli aivan hirveä puoskari siellä. Joku virolainen (?) nainen. Enpä ole sen koommin taas uskaltanut hammaslääkäriin mennä, oli sen verran hirveä kokemus. Työkaverit käy Oralilla ja kertoman mukaan hammaslääkäreissä siellä on valtavia eroja.
Myös Näkin hampaan Sami Rossi on hyvä hammaslääkäri, joka sitten on varmaan se spesialisti. Kaipio lähetti mut sille otattamaan viisaudenhampaan pois. Ei ollut ongelmia siitäkään. Hyvin meni.
Muuten niillä on tarkastuksesta alekuponki netissä, katso kohta tarjous:
http://www.nakinhammas.fi/
vastaaja 2
kumpi vaan aalloista, satu taikka kai. Aivan ihana paikka pelkopotilaalle -- reipas, huumorintajuinen ja ymmärtäväinen meininki, ei näytä hammaslääkäriasemalta, on kohtuuhintainen ja palvelu on toiselta planeetalta. Oma ensikäyntini päättyi siihen, että seuraavana päivänä hammaslääkäri soitti ja kysyi kuinka sujuu! En enää mieti, missä hampaani hoidatan :)
T: muissa paikoissa lääkkeillä rauhoitettu pelkopotilas
Kävin siellä viime vuonna kunnan maksusitoumuksella ja paras hammaslääkäri missä olen koskaan ollut.
Kell' onni on, se onnen kätkeköön :P