Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kellonaikaan sinulle saa soittaa? Entä laittaa txt?

Vierailija
12.09.2010 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi soittaa ihan koska vaan ja laittaa tekstaria. Mutta silloin, kun en pysty vastaamaan ja yöllä, niin kännykkä on äänettömällä. Värinän pidän kyllä päällä, jos joskus jotain sattuis yöllä jollekin.

Vierailija
22/31 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestin voi aina laittaa ja soittaa, ei häiritse. vastaan, kun muistan tai ehdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollaan hereillä klo 05-20 ja kaveritkin tietää sen. Eli minua on tosi vaikea herättää aamulla, mutta klo 9 on jo myöhään.

Vierailija
24/31 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasiat mieluiten 8-17 välillä. Kaverien soitot ennen puoli kymmentä, perhe voi soitella myöhemminkin, kenenkään en tosin toivo soittavan puoli yhdentoista jälkeen muuten kuin hätätilanteessa.

En laita puhelinta äänettömälle kun toivon, että hätätilanteessa minut tavoittaa aina.

Herään tekstiviesteihin, joten turhaan en halua niitä yöllä.

Vierailija
25/31 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on epäkohteliasta, jos puhelimesta tulee mitään ääntä 22-08 välillä, jos ei ole tärkeää asiaa. Äänettömälle en halua laittaa, jos jollekin läheiselle tulee joku hätä. Tekstarit vois tietty laittaa iltaisin äänettömälle, mutta en jaksais...

Mutta ilmankos niitä yötekstareita tulee, jos yleisesti on näin... ehkä mä en oo nykyajassa

Vierailija
26/31 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan milloin vain. Puhelin äänellisenä aina muuloin paitsi töissä. En usko, että kukaan soittaa ihan yöllä (valvon itsekin aina 24 asti), jollei ole "tärkeää asiaa" eli hällä on varmaan tarvis oikeasti puhua. Olen ystävilleni sanonutkin, että jos jossain elämäntilanteessa tulee paha olo vaikka 03 ja ei kehtaa kellekään soittaa, niin mulle kehtaa.

Vierailija
27/31 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on kännynumeroni niin voit yrittää mihin aikaan vaan mutta usein en vastaa kuin vasta parin tunnin päästä kun huomaan että hups joku soitti. Tekstari on parempi, vastaan sitten kun näen sen.

Vierailija
28/31 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin aina äänettömällä

Vierailija
29/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstaria saa laittaa myös yöllä, mutta huomaan sen vasta päivällä. Minä taidan myös olla vanhoollinen, sillä en tykkää häiritä muita laittamalla yöllä viestejä, enkä myöskään soita kellekään enää yhdeksän jälkeen. Sisko on ainoa poikkeus kenen kanssa saatamme soitella myöhemminkin.

Vierailija
30/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa mielellään 8-21, sen ulkopuolella vaan jos on oikeesti kiireellistä

Vierailija
31/31 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä ja muutenkin silloin, kun en voi/halua vastata, puhelin on äänettömällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan