Mihin kellonaikaan sinulle saa soittaa? Entä laittaa txt?
Kommentit (31)
silloin kun nukun tai haluan olla rauhassa. Yleensä olen kyllä tavoitettavissa 07-23 -välillä.
mielellään, mutta en mä ketään ole kieltänyt soittamasta/ tekstailemasta muuhun aikaan. Pyrin pitämään puhelimen äänettömällä kyseisenä aikana.
öisin puhelin on hiljaisella joten ei häiritse.
laittaa milloin vaan, sillä pidän yöllä puhelinta äänettömällä.
Sit en vastaa, jos oon just laittamassa muksuja nukkumaan, mut soitan tod.näk. takaisin myöhemmin. Tekstaria saa laittaa millon vaan, en herää siihen, eikä kukaan muukaan meillä.
laitan kännykän yöksi hiljaiselle, en herää tekstariin, soittoon kylläkin. Äänettömälle en laita kun aina voi olla jollain ystävällä oikea hätä ja kiire. Juoruilemaan en nyt haluaisi 22 jälkeen ruveta.... no kesälomalla kyllä aikataulu paljonkin myöhäisempi. Viikonloppuaamuna en toivo puheluita ennen aamu 10:tä.
työasioissa en toivo lainkaan yhteydenottoja, koska ne ovat aina ongelmia
mulla on puhelin äänettömällä tai pois päältä silloin kun en halua sen mua häiritsevän.
Jos en halua häiriötä, laitan puhelimen äänettömälle.
mielellään ennen klo 21, koska mulla on niin vähän omaa aikaa että haluan illalla rentoutua, katsoa telkkua, lukea kirjaa jnejne. Jos on jotakin oikein asiaa niin voi soittaa 22 asti. Mutta jaaritella en jaksa. Tekstaria voi laittaa myöhemminkin.
Vastausta tosin ei ihan joka vuorokaudenaikaan kannata odottaa. Kännykkä on äänettömällä tai piippauksella useimmiten.
Työpuheluja (olen pph) en ota vastaan työajan jälkeen. Tekstareita saa laittaa, mutta en vastaa niihin.
Muut saa soittaa ja tekstata milloin vaan. Jos puhelin on äänettömällä, en vastaa puheluihin, mutta tekstariääniä en laita äänettömälle, joten niihin voin vastatakin.
ja muuten laitan äänettömälle jos en halua häiriötä.
Tekstareista en piittaa ollenkaan enkä lähetä niitä itse juuri koskaan, kommunikoin oikeastaan muutenkin vain tietokoneella.
mutta klo 21-08 mnua ei uutavasti tavoita, puhelin äänettömällä
Puhelin värinällä yöt..Kullan kans tekstaillaan aina myöhällä kun sen vaimo on mennyt nukkumaan ja mun mies..
muulloin puhelin on yleensä äänettömällä eli en useinkaan vastaa, mutta soitan takaisinpäin ajankohtana joka minulle sopii. samoin yksityiselämään liittyviä tekstareita saa lähettää koska vaan, niihinkin vastaan kun minulle sopii.
Jos privaattiasiaa eikä hätätilanne, soitot klo 17:30-21:30
etkö voi tässä sanoa kun kerran linjoilla olet?
jos en halua häiriötä, känny on piippauksella