Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sattuuko istukan synnyttäminen?

Vierailija
12.09.2010 |

Ei kai se enää voi tuntua missään kun ensin on sen vauvan jo pusertanu ulos? Eihän?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta SATTUU. Sehän siinä pirullista onkin, että on sen vauvan pusannut ulos, on niin uupunut ja onnellinen... ja sitten se istukkakin pitää vielä ponnistaa ulos. Kyllä se teki kipeää. Ihan oikeasti.

Vierailija
2/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattunut kummallakaan kerralla. Tuntunut vain että jotain lämmintä valahtaa läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tullut ihan itsekseen sieltä ulos vauvan jälkeen...

Vierailija
4/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kai sattuu vähän jos kätilö joutuu kovasti sitä ronkkimaan ulos...aina se ei tule niin automaattisesti.

Vierailija
5/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan synntyttämisesä ei satu pimpin venyminen vaan supistukset.

Vierailija
6/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se ei vain irronnut itsestään vaan se piti irrottaa eli puudutuksessa kaapivat sen lopuksi. Kun synnytyksestä selviää niin istukka ei varmaan tunnu enää missään : )

Vierailija
7/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin vaan että jotain tulvahti loorasta ulos...

Vierailija
8/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

satu yhtään.Se on niin pieni.

Vierailija
9/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan synntyttämisesä ei satu pimpin venyminen vaan supistukset.

Kait olis ollut kivuton jos olis kerennyt saamaan kivuvlievityksen.

Vierailija
10/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilö työntää sen mahan päältä helposti ja tottuneesti pois

Vierailija
11/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsiani olen ukos pukannut...ensin sattuu peräsuoleen niin saatanasti ja sitten kun pimppi venyy...sori tää oli viesti tolle eräälle aiemmalle joka sanoi ettei se pimpin venyminen satu. Istukan tulo ei tuntunut enää missään!

Vierailija
12/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä kivunlievitystä, jotka ette tunteneet istukan synnyttämistä? (itselläin ei ollut) Siis sehän on kuitenkin sellainen kahden kämmenen kokoinen möntti, ei mikään ihan pieni kuitenkaan! Itselläni istukka syntyi vasta joku aika vauvan jälkeen, joten ilmeisesti oli paikat jo sulkeutuneet - eivät todellakaan olleet kahdelle kämmenelle auki!!! o_0

-nro 3 jolla teki kipeää

Vierailija
13/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin vain sitten kätilöltä että se oli tullut ulos niinkuin pitikin, ei tosin synnytyskään supistusvaihetta lukuunottamatta sattunut.

Vierailija
14/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huomannut enkä oikein muistakaan koko istukan tulemista, mutta se olikin suht pienikokoinen (380g)

Vierailija
15/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä toisessa synnytyksessä jossa vauva syntyi alakautta.

ekassa sen sijaan sektion jälkeen sattu älyttömästi, kun monta kertaa sen 2h aikana tuli kaksi hoitajaa painamaan samaan aikaan mahaa että tyhjenee kohtu. ei koskaan enää!

Vierailija
16/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen iso löllyvä klöntti...en tajua miten sellaisen ulos tulvahtaminen voisi enää sattua jos siis tulee itsekseen eikä tarvi kiskoa. Ei mua ainakaan koskaan ole sattunut sen ulos tulo yhtään. Todellakin vain tunsin miten jotain pehmeää pulpahti ulos. Mulla kyllä se tuli ulos suht pian synnytyksen jälkeen.

Vierailija
17/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollu ihan karmeita jälkisupistuksia. Kolmannen synnytyksen jälkeen vielä kotonakin valvoin öitä kiemurrellen niiden takia...

Vierailija
18/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis tokassa synnytyksessä ei ollut edes mitään puudutuksia eikä mitään, ja istukkakin syntyi vasta miltei tunti sen jälkeen, kun lapsi oli syntynyt.

Tosin silloin se kirpaisi (kirveli) kun kätilö työnsi sormiaan sisääni (ilmeisesti vastaanotti istukkaa tai jotain?) ja kun pimppi oli tosiaan tietysti repeillyt ja vereslihalla. Mutta siis ei se istukan tuleminen sittenkään tuntunut miltään, hulahti ulos.

Vierailija
19/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reittiä kuin vauvakin. Sitä kohtua painellaan vaan siksi, että nähdään, että se on supistumassa kunnolla, eikä kerää verta sisäänsä.

Vierailija
20/34 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan se itse istukan ulos tuleminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme