Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiviikkoisen vauvan kanssa ulkomaille viikoksi?

Vierailija
12.09.2010 |

Lähtisitkö? Miksi? Miksi et?

Ruokapuolihan hoituu mukavasti imettäen. Vauva on ollut ainakin tähän saakka terve, voi hyvin, kasvaa hyvin, synnytys sujui normaalisti jne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotipesästä, paitsi jos kyseessä olisi perheen kolmas tai neljäs lapsi...

Vierailija
2/9 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemminkin ehtii.

Jokaisen (3) lapsen kanssa olen pyrkinyt olemaan mahdollisimman paljon ensimmäisten kuukausien aikana vain kotona ja vaunulenkeillä yms. MIELESTÄNI (ei kaikkien tarvi olla samaa mieltä) vauvan on hyvä ensin kiinnittyä yhteen ympäristöön ja kokea olonsa turvalliseksi siellä. Lentokoneeseen en menis kuin pakon edessä noin pienen kanssa. Olen siellä itse töissä, ja hyi miten paljon likaa, bakteereita, vetoa ja meteliä siellä onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä noin pienen kanssa.

Olisin ehkä mieluummin rauhassa kotona ja lähiympäristössä.

Itse matkustimme Ranskaan vauvan ollessa 4kk, mutta toki jos lomat vietettävä nyt niin eipä minusta niin mahdottoman kamalaa ole. :)

Vierailija
4/9 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en. Voisi olla itselle tosi raskasta (vaikka eihän sitä tiedä koskaan etukäteen, kuinka nopeasti toipuu), ja vauvalla saattaa pahimmassa tapauksessa olla jokin sairaus juuri silloin tai sitten "vain" koliikki.

Lisäksi sairaanhoito paikanpäällä mietityttää. Jos osaisin paikallista kieltä hyvin ja tietäisin, minne mennä ja miten toimia, jos jommallakummalla ilmenee jotakin, niin sitten homma ok. Muussa tapauksessa tuntuisi aika riskialttiilta.

Jos matkustaisitte lentämällä, vauvaa pitäisi imettää sekä nousu että lasku, jotteivät hänen korvansa mene lukkoon. En tiedä, voiko niin pienillä mennä, mutta pelaisin mieluiten varman päälle.

Vierailija
5/9 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaan lähtisin. Ehkä riippuu kohteesta? Joku ihana lököloma jossain all-inclusive resortissa olisi kyllä ihanaa. Ja todella helppoa tuon ikäisen kanssa.

Ehkä selvittelisin jotain vastustuskykyasioita, ja paljon riippuu tietty kohteesta, kun tuon ikäisellä ei ole mitään rokotuksiakaan vielä... jonkin verran mietityttää. Mutta ajatuksena olisi kyllä ihana lähtee lomalle. Ei se vauva siitä ympäristöstään niin välitä =)

Vierailija
6/9 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaiseen ja eksoottiseen Suomeen :)

En sen pienemmän kanssa ole koskaan viitsinyt matkustaa just mainittujen pöpöjen takia. Vältän julkisia kulkuneuvoja vauvan kanssa ekoina kuukausina ja lentokonekin sellainen on.

Vierailija
7/9 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokone on kyllä aika ankea paikka vauvalle (just tuo veto ja painevaihtelut). Ja jos jotain pöpöä tarttuu, niin 3kk ikäistä on jo ihan eri asia lääkitä kuin lähestulkoon vastasyntynyttä.

Vierailija
8/9 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan lähtisin mutta epäröiden ihan tuon lentokoneen takia. Paine sun muut pitää ottaa huomioon.

Vierailija
9/9 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin silloin siellä ja kävin Suomessa vaan synnyttämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi