Onko miehesi veli/veljet samannäköisiä kuin miehesi?
Mun miehen veljissä on kyllä samaa näköä ja olemusta, ei pahoja ollenkaan! Mukavia ihmisiä.
Kommentit (9)
Miehelläni yksi vuotta vanhempi veli. Kiva katsella heitä vierekkäin, kun silmät ja nenä ja huulet ihan samanlaiset. Erona se, että mieheni on blondi ja veli puolestaan tumma. Voi, ne on niin söpöjä miehiä molemmat, vaikka ovatkin jo yli 30. Ja niiin hyväsydämisiä!
Miehelläni on yksi veli ja ovat hyvin erinäköisiä. Mieheni on tumma, veli vaalea. Mieheni kasvot enemmän soikeat, veljellä pitkulaiset. Mieheni kasvonpiirteet pienemmät, veljellä huomattavasti isompi nenä ja leuka. Mieheni normaalipainoinen, veli hiukan ylipainoinen. Yhteistä kiharat hiukset.
oloinen ja näköinen, voisitko kuvitella olevasi hänen kanssaan jos et tuntisi miestäsi ? :D
tunnistaa. Ruumiinrakenne täysin erilainen. Onneksi vaan vähän samoja piirteitä, en tykkää miehen veljestä, phyi.
mutta miehelläni onkin eri biologinen isä kuin veljillään, ja ovat kaikki tulleet isiinsä äidin sijaan. Mukavia ovat kyllä kaikki.
nenät on samanmuotoiset, mutta mun miehen velit on kaikki ainakin 10cm lyhyempiä kuin mies. ja mun mies on miehen mitoissa (ei kuitenkaan mikään läski) eikä mikään pikkupojan kokoinen.
Omani on vanhempi ja painavampi, mutta nuorempina heitä ei erottanut varsinkaan takaapäin toisistaan.
Oma mieheni aika lyhyt ja tanakka, veljensä pitkiä ja hoikkia. Kasvoissa kyllä on samaa silmät-nenä-suu-leuka-posket -akselilla. Nuo kaksi muuta veljestä on kyllä keskenään samannäköiset, tulleet isäänsä, mieheni äitiinsä.
Eli todella paljon samaa näköä. Osaa luullaan jopa kaksosiksi vaikka eivät olekkaan.