En tajua kaverin logiikkaa!
Kaveri on isänsä omaishoitaja 24/7.
Oman elämän kustannuksella hoitaa isäänsä.
Häneltä on luottotiedot just menny ja laskut roikkuu.
Isällä on 2000m2 maata josta voisi myydä vaikka 600m2 ja rahaa tulisi melkein 100 000e.
Isä suostuisi mutta kaveri ei.
En voi käsittää miksi päästää taloutensa tuohon tilnteeseen kun pelastus on kenkien alla.
Kommentit (18)
laittaa maat vuokralle länteissä (usealle eri henkilölle. Esim. 10-15 vuoden sopimus. Siitäkin saisi jonkinverran rahaa, mutta omistus säilyisi.
5 vuottakin... Ei tarvi tehdä niin pitkää. Tarvittaessa voi sitten uusia jos haluaa.
Saattaa haluta yrittää selvittää ihan itse sotkunsa, eikä juosta iskän helmoihin?
Kaikki ei ajattele niinkuin sinä, että loppujen lopuksi pappa betalar.
Saattaa haluta yrittää selvittää ihan itse sotkunsa, eikä juosta iskän helmoihin?
Tajuatko mitkä kaverin tulot on kun hoitaa isäänsä 24/7? Kaveri tossa maksaa ja kalliisti! ap
Ilmoitit ettet tajua kaverin kantaa, ilmoitin oman mielipiteeni. Sinä et tajua kaveriasi, koska sinun tapasi toimia ei olisi ainoa oikea.
Tajuatko mitkä kaverin tulot on kun hoitaa isäänsä 24/7? Kaveri tossa maksaa ja kalliisti! ap
Ilmoitit ettet tajua kaverin kantaa, ilmoitin oman mielipiteeni. Sinä et tajua kaveriasi, koska sinun tapasi toimia ei olisi ainoa oikea.
kaverisi ei tee tuota rahan takia vaan rakkaudesta. Voi olla, että on niin suruissaan että ei plajoa omat rahamurheet paina sairasta isää hoitaessa.
isä ehdottanut myymistä. kun isä joskus kuolee niin perintö menee sitten ulosottoon, mahtavaa. ap
Onko kaveri sitten niin allapäin siitä kun isä sairas, vai minkä takia laittaa oman elämänsä myös huonoon kuntoon?
Vaikka nyt rakkaudesta hoitaakin, niin pitäähän sitä nyt oma elämä olla järjestyksessä, eli laskut maksettu, eikä luottotietoja saa menettää. Kohta kaverisi masentuu, kun omat asiat rempallaan, eikä sitä sillon isääkään jaksa hoitaa.
jankkaa vaan sitä että tunnesyistä ei saa tontista myydä palaa.
ei tajua mitä tapahtuu kun isä kuolee.
hänellä ei ole edes varaa pitää paikasta huolta jos isä kuolee.
hän ei ajattele järjellä vaan tunteella.
välitän hänestä ja sen takia olen välillä raivoissani. ap
isä ehdottanut myymistä. kun isä joskus kuolee niin perintö menee sitten ulosottoon, mahtavaa. ap
Anna kaverin hoitaa asiansa niinkuin haluaa, ei se ole sulta pois. Voit sitten myöhemmin vaikka v'ttumaisena palstamammakyylänä sanoa että "mitäs minä sanoin".
olen se olkapää joka lohduttaa vaikka asian olisi voinut hoitaa. ap
Huh, en tajua itsekään
Usein näyttää, että juuri ne narsistivanhemmmat saavat jonkun tai kaikki lapsensa tanssimaan pillinsä mukaan ja uhraamaan oman elämänsä vanhemman puolesta.
Jos vanhemmat terveitä ja normaalisti kohtelevat lapsiaan kuten vanhemman kuuluu, ei lapsille synny tuollaist sairasta suhdetta.
Esim. oma isä on narsisti. Ei ole koskaan hoitanut lapsiaan, ei käy katsomassa sisaruksiaan koskaan hoitolaitoksissa, on vältellyt palkkatyötä, että ei tarvitse maksaa elareita, ei ole vielä koskaan muistanut lastensa tai lastenlastensa synttäreitä.
Silti hänen yksi lapsensa juoksee isänsä pillin mukaan täysin ja uhraa oman elämänsä. Se joka hänen perheessään asui lapsena (minä en asunut koska äitini erosi ja sitten isäni otti uuden puolison.
Onko ystävälläsi tämä tilanne, etät isä ei ole edes koskaan välittänyt kuin itsestään?
Sis kun aina sanotaan, että se miten kohtelee muita tai lapsiaan, on sitten edessäpäin. Ettäj os itse hoitaa hyvin lapsensa niin tulevat käymään.
Minusta usein näyttää, että narsistit orjuutavat lapsensa ja nämä huonosoti kohdellut käyvt ja jopa hoitavat vanhempansa.
Kun taas terveiden vanhempien lapset eivät välttämättä käy, tai hoida,joilla on ollut hyvä lapsuus.
teilläpäin...
Niin ja kaavoitus ja rakennusoikesasiat tietysti kunnossa ?
voisi myydä vaikka 600m2 ja rahaa tulisi melkein 100 000e.
tuon kokoisesta tontista. rakennusoikeus n. 100m2 ja talousrakennus päälle. ap
Vantaa Metsola 600 neliöö tontti ja hinta 137000!!