Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lukkiksella taitaa olla uusi tunnus;-)

Vierailija
11.09.2010 |

Lukkofani = moonlight2

Ainakin persoonallinen kirjoitusasu täsmää...

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan valmiiksi jo sen henkiön puolesta, joka sattuu tuon "unq" hatun ostamaan. Toivottavasti ei mene kukaan lankaan. Tosin henkilön ilmoitukset ei ainakaan itseää houkuta ostamaan vaikka olisi mitä merkkikamaa myynnissä...

Vierailija
62/113 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

UNQ:n omistaja itse laittoi vimosen kyssärin ja kohde meni kummasti kiinni =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella, miten siellä on käyty yksityisviesti keskustelua, ennen kuin lukkis on tajunnut jutustelevansa itse hatuntekijän kanssa XD

Vierailija
64/113 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella, miten siellä on käyty yksityisviesti keskustelua, ennen kuin lukkis on tajunnut jutustelevansa itse hatuntekijän kanssa XD

Tää on niiiiin huippua!! :D

Vierailija
65/113 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksesi vaan, niin ei täällä ole mitään yksinpuhelua. Vaan ketjussa on monta eri kirjoittajaa..

Vierailija
66/113 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänkö tästä ketjusta facebook yms jutut poissa, joista tunnistaa nimen sun muut yksityiskohdat? Ettei ne veis kaikkia hauskoja ketjuja... ;)

Vierailija
67/113 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks se puhuu itsestään aina monikossa?? siis just noin, että me emme ja meiltä saa jne..

Vierailija
68/113 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks se puhuu itsestään aina monikossa?? siis just noin, että me emme ja meiltä saa jne..

rouvaa on melko monta, nimimerkeistä päätellen ;)

Vierailija
69/113 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[häärivät mukana tässä rehellisessa ja tervehenkisessä kaupankäynnissä, jossa vaatteet vaihtavat omistajaa vain harvoin ja kansalle tarjotaan mahdollisuutta ostaa kalliimmalla. :D

i]

rouvaa on melko monta, nimimerkeistä päätellen ;)

Vierailija
70/113 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siitä voi parikymppiä välistä vetää.

Mun mielestä näiden ketjujen viihdearvo on kyllä niin suuri, että lukkis vois perustaa vaikka tyyliblogin, kyllä sinne mainostajat löytäisivät! Eikun siis kuunvalo.

Mä rakastan sitä moonlightin marttyyriasennetta, joka ilmenee silloin kun nää kohtuulliset hintavarukset eivät ylity. Siis kamoon, kuka ostaa kaupasta jos voi ostaa moonikselta!

Vierailija
71/113 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla oikeinkirjoitus ihan jo oikeaa tasoa mullakin. :D

Vierailija
72/113 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan muutamalla eurolla ja nyt niitä mainostetaan mielettömiksi, kalliiksi merkkivaatteiksi. Perustrokarin temppu, mutta menee läpi kun lisää myyntikohteeseen vasta, kun se on poistunut listasta lukkofanina ostettuja kohteita.

Lukkofanin ostokset saa kätevästi esiin laittalla hakuun SULKEUTUNEET kohteet ja tarjouksentekijäksi Lukkofani ;)...tsadaaa...tule meinaa tuttuja riepuja ajankin takaa, jotka nyt siis mooniksella myynnissä :))! Eim Gymboreen kisu-housut löytyvät kun selaa lukkiksen voittokohteita :).

Vierailija
73/113 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan muutamalla eurolla ja nyt niitä mainostetaan mielettömiksi, kalliiksi merkkivaatteiksi. Perustrokarin temppu, mutta menee läpi kun lisää myyntikohteeseen vasta, kun se on poistunut listasta lukkofanina ostettuja kohteita.

Lukkofanin ostokset saa kätevästi esiin laittalla hakuun SULKEUTUNEET kohteet ja tarjouksentekijäksi Lukkofani ;)...tsadaaa...tule meinaa tuttuja riepuja ajankin takaa, jotka nyt siis mooniksella myynnissä :))! Eim Gymboreen kisu-housut löytyvät kun selaa lukkiksen voittokohteita :).

Ei tulekaan listaa kuin parin kuukauden takaa..Sori :)

Vierailija
74/113 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessan tai lukkofanin tunnareilla aiemmin. Olen seurannut draamaa niin kauan, että muistan. Ei ainakaan yli kolmeakymppiä siitä maksanut huutaessaan. Mikä merkki tuo edes on?

Vierailija
75/113 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan siinä hänen henk.koht esittelyssään hänellä lapset oli siis pieni poika ja sit 9v tyttö. Huutaa lukkis/mooniksen paketteja missä 110-116cm ihanuuksia tytölle. Kenen 9vuotias tyttö on kokoa 110-116cm or am I missing something??

"Max-pojan" kanssa olen tehnyt itse monet kaupat. En usko, että hänellä on mitään tekemistä lukkiksen "bisneksissä". Voihan olla, että paketeissa on mukana unisex vaatteita (sori, en jaksa nyt käydä katsomassa;)) ja myy vaikka tyttömäiset tarpeettomat pois.

Itse olen ainakin huutanut jokusen kerran ison paketin muutaman mieleisen vaatteen takia.

(Ja meidän 7-vuotias likka muuten käyttää 104/110 cm vaatteita, joten voisin kuvitella, että 9-vuotiaana menisi ainakin ulkovaatteista 116 cm.)

Vierailija
76/113 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukolla palautetta huutikseen, itse laittanut kaks kertaa

Vierailija
77/113 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

***KIITTI,JOS VIITSIT LUKEA TÄMÄN:alamme käyttämään kaikissa kohteissa hintavarausta epäselvyyksien estämiseksi,tulee huutoja huonosti,kun myyntivaatteemme on upea kuntoista,kaikki jos en ole maininnut tahratonta ja erittäin hyvää/uudenveroista.***

Lisätty: 02.10.2010 19:13:08

***kiva,jos ymmärrät,ehkä oon toiminu nyt hölmösti,mut viisastuneena tuo aiempi viesti***

Lisätty: 02.10.2010 19:15:06

ja tähänkin löytyy lisäyksiä,mut ehkä oon hiuka hölmö,ku laitoin tämän kohteen näin myyntiin,kysy,jos epäilyttää,vastaan niin rehelliseti kuin suinkin voin...ps.ottanu opikseen nyt***

Vierailija
78/113 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei huutajat olekaan ollenkaan niin tyhmiä kuin se luulee. Ehkä räikeä ylihinnoittelu ja vaatteiden kierräytys sekä korottelijoiden käyttö on jo niin monen tiedossa ettei kauppa vaan käy.

Vierailija
79/113 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

***KIITTI,JOS VIITSIT LUKEA TÄMÄN:alamme käyttämään kaikissa kohteissa hintavarausta epäselvyyksien estämiseksi,tulee huutoja huonosti,kun myyntivaatteemme on upea kuntoista,kaikki jos en ole maininnut tahratonta ja erittäin hyvää/uudenveroista.*** Lisätty: 02.10.2010 19:13:08 ***kiva,jos ymmärrät,ehkä oon toiminu nyt hölmösti,mut viisastuneena tuo aiempi viesti*** Lisätty: 02.10.2010 19:15:06 ja tähänkin löytyy lisäyksiä,mut ehkä oon hiuka hölmö,ku laitoin tämän kohteen näin myyntiin,kysy,jos epäilyttää,vastaan niin rehelliseti kuin suinkin voin...ps.ottanu opikseen nyt***

eli ymmärrettäkö yhtään mitä se muunis oikein meinaa nuilla selittelyillään? Eli saakohan nuo huutaneet tuota pakettia edes...

Vierailija
80/113 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli mun nauraa. On taas muutama freudilainen lipsahdus tuossa. Kyllä epäilyttää, mutta sitä en epäile, että rouva vastaa niin rehellisesti kuin suinkin voi. Se ei taida olla kovinkaan rehellisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi