lukkiksella taitaa olla uusi tunnus;-)
Lukkofani = moonlight2
Ainakin persoonallinen kirjoitusasu täsmää...
Kommentit (113)
UNQ:n omistaja itse laittoi vimosen kyssärin ja kohde meni kummasti kiinni =D
Voin hyvin kuvitella, miten siellä on käyty yksityisviesti keskustelua, ennen kuin lukkis on tajunnut jutustelevansa itse hatuntekijän kanssa XD
Voin hyvin kuvitella, miten siellä on käyty yksityisviesti keskustelua, ennen kuin lukkis on tajunnut jutustelevansa itse hatuntekijän kanssa XD
Tää on niiiiin huippua!! :D
Ihan tiedoksesi vaan, niin ei täällä ole mitään yksinpuhelua. Vaan ketjussa on monta eri kirjoittajaa..
Pidetäänkö tästä ketjusta facebook yms jutut poissa, joista tunnistaa nimen sun muut yksityiskohdat? Ettei ne veis kaikkia hauskoja ketjuja... ;)
miks se puhuu itsestään aina monikossa?? siis just noin, että me emme ja meiltä saa jne..
miks se puhuu itsestään aina monikossa?? siis just noin, että me emme ja meiltä saa jne..
rouvaa on melko monta, nimimerkeistä päätellen ;)
[häärivät mukana tässä rehellisessa ja tervehenkisessä kaupankäynnissä, jossa vaatteet vaihtavat omistajaa vain harvoin ja kansalle tarjotaan mahdollisuutta ostaa kalliimmalla. :D
i]
rouvaa on melko monta, nimimerkeistä päätellen ;)
Johan siitä voi parikymppiä välistä vetää.
Mun mielestä näiden ketjujen viihdearvo on kyllä niin suuri, että lukkis vois perustaa vaikka tyyliblogin, kyllä sinne mainostajat löytäisivät! Eikun siis kuunvalo.
Mä rakastan sitä moonlightin marttyyriasennetta, joka ilmenee silloin kun nää kohtuulliset hintavarukset eivät ylity. Siis kamoon, kuka ostaa kaupasta jos voi ostaa moonikselta!
Alkaa olla oikeinkirjoitus ihan jo oikeaa tasoa mullakin. :D
ihan muutamalla eurolla ja nyt niitä mainostetaan mielettömiksi, kalliiksi merkkivaatteiksi. Perustrokarin temppu, mutta menee läpi kun lisää myyntikohteeseen vasta, kun se on poistunut listasta lukkofanina ostettuja kohteita.
Lukkofanin ostokset saa kätevästi esiin laittalla hakuun SULKEUTUNEET kohteet ja tarjouksentekijäksi Lukkofani ;)...tsadaaa...tule meinaa tuttuja riepuja ajankin takaa, jotka nyt siis mooniksella myynnissä :))! Eim Gymboreen kisu-housut löytyvät kun selaa lukkiksen voittokohteita :).
ihan muutamalla eurolla ja nyt niitä mainostetaan mielettömiksi, kalliiksi merkkivaatteiksi. Perustrokarin temppu, mutta menee läpi kun lisää myyntikohteeseen vasta, kun se on poistunut listasta lukkofanina ostettuja kohteita.
Lukkofanin ostokset saa kätevästi esiin laittalla hakuun SULKEUTUNEET kohteet ja tarjouksentekijäksi Lukkofani ;)...tsadaaa...tule meinaa tuttuja riepuja ajankin takaa, jotka nyt siis mooniksella myynnissä :))! Eim Gymboreen kisu-housut löytyvät kun selaa lukkiksen voittokohteita :).
Ei tulekaan listaa kuin parin kuukauden takaa..Sori :)
Prinsessan tai lukkofanin tunnareilla aiemmin. Olen seurannut draamaa niin kauan, että muistan. Ei ainakaan yli kolmeakymppiä siitä maksanut huutaessaan. Mikä merkki tuo edes on?
Meinaan siinä hänen henk.koht esittelyssään hänellä lapset oli siis pieni poika ja sit 9v tyttö. Huutaa lukkis/mooniksen paketteja missä 110-116cm ihanuuksia tytölle. Kenen 9vuotias tyttö on kokoa 110-116cm or am I missing something??
"Max-pojan" kanssa olen tehnyt itse monet kaupat. En usko, että hänellä on mitään tekemistä lukkiksen "bisneksissä". Voihan olla, että paketeissa on mukana unisex vaatteita (sori, en jaksa nyt käydä katsomassa;)) ja myy vaikka tyttömäiset tarpeettomat pois.
Itse olen ainakin huutanut jokusen kerran ison paketin muutaman mieleisen vaatteen takia.
(Ja meidän 7-vuotias likka muuten käyttää 104/110 cm vaatteita, joten voisin kuvitella, että 9-vuotiaana menisi ainakin ulkovaatteista 116 cm.)
joukolla palautetta huutikseen, itse laittanut kaks kertaa
***KIITTI,JOS VIITSIT LUKEA TÄMÄN:alamme käyttämään kaikissa kohteissa hintavarausta epäselvyyksien estämiseksi,tulee huutoja huonosti,kun myyntivaatteemme on upea kuntoista,kaikki jos en ole maininnut tahratonta ja erittäin hyvää/uudenveroista.***
Lisätty: 02.10.2010 19:13:08
***kiva,jos ymmärrät,ehkä oon toiminu nyt hölmösti,mut viisastuneena tuo aiempi viesti***
Lisätty: 02.10.2010 19:15:06
ja tähänkin löytyy lisäyksiä,mut ehkä oon hiuka hölmö,ku laitoin tämän kohteen näin myyntiin,kysy,jos epäilyttää,vastaan niin rehelliseti kuin suinkin voin...ps.ottanu opikseen nyt***
ettei huutajat olekaan ollenkaan niin tyhmiä kuin se luulee. Ehkä räikeä ylihinnoittelu ja vaatteiden kierräytys sekä korottelijoiden käyttö on jo niin monen tiedossa ettei kauppa vaan käy.
***KIITTI,JOS VIITSIT LUKEA TÄMÄN:alamme käyttämään kaikissa kohteissa hintavarausta epäselvyyksien estämiseksi,tulee huutoja huonosti,kun myyntivaatteemme on upea kuntoista,kaikki jos en ole maininnut tahratonta ja erittäin hyvää/uudenveroista.*** Lisätty: 02.10.2010 19:13:08 ***kiva,jos ymmärrät,ehkä oon toiminu nyt hölmösti,mut viisastuneena tuo aiempi viesti*** Lisätty: 02.10.2010 19:15:06 ja tähänkin löytyy lisäyksiä,mut ehkä oon hiuka hölmö,ku laitoin tämän kohteen näin myyntiin,kysy,jos epäilyttää,vastaan niin rehelliseti kuin suinkin voin...ps.ottanu opikseen nyt***
eli ymmärrettäkö yhtään mitä se muunis oikein meinaa nuilla selittelyillään? Eli saakohan nuo huutaneet tuota pakettia edes...
Salli mun nauraa. On taas muutama freudilainen lipsahdus tuossa. Kyllä epäilyttää, mutta sitä en epäile, että rouva vastaa niin rehellisesti kuin suinkin voi. Se ei taida olla kovinkaan rehellisesti!
vaan valmiiksi jo sen henkiön puolesta, joka sattuu tuon "unq" hatun ostamaan. Toivottavasti ei mene kukaan lankaan. Tosin henkilön ilmoitukset ei ainakaan itseää houkuta ostamaan vaikka olisi mitä merkkikamaa myynnissä...