Luonnostaan tiukka/treenattu - onko mitään eroa?
Tällaista oli joku esittänyt täällä, että luonnostaan tiukka emätin tuntuisi miehestä jotenkin erilaiselta kuin lantionpohjan jumpalla tiukaksi treenattu. Ihan vilpittömästi kiinnostaisi naisena tietää miesten mielipiteitä tästä. Miten ne todellisuudessa eroavat?
Kommentit (20)
Ennen naimisiinmenoa oli kokemusta jotain 25-30 naisen kanssa. Muutamia oli luonnostaan tiukkoja, mutta se oli yleensä emättimen suuaukon tiukkuus. Syvemmältä sellaisilla voi olla väljäkin. No vaimo on 3 synnytyksen jälkeen tiukka kun aloitti treenailee jo ekan lapsen jälkeen geishakuulilla. Jos vertaa ennen synnytyksiä, niin nyt se pillu on parempi. Puristaa koko matkalta, eikä vaan sieltä aukon suulta. Kuula-jumppailu hänellä jatkuu yhä. Tykkää pitää niitä pitkin päivää kun ne auttavat siihen tiukkuuteenkin.
Minulla vähän samanlaisia kokemuksia omasta pimpsastani. Suuaukko oli ennen synnytyksiä tiukahko, mutta antoi nopeasti periksi varsinkin kiihottuneena. Nyt on kaksi synnytystä takana ja repeämien arvista johtuen suuaukko ei anna enää periksi samalla tavalla, joten mitään penistä suurempaa sinne ei voi työntää. Jumppailu on tiukentanut emätintä varsinkin sieltä takaa ja mies kehuu aina imua, joka tuntuu koko matkalla. Olen siis eri tavalla tiukka kuin nuorena, sellainen kokonaisvaltaisesti tiukka. Käytän pieniä painavia "laakerikuulia", myös juostessa.
n35
Alussa pidin isompia geishapalloja treenauksessa. Nyttemmin vain pienempiä kuulia. Niillä olen harjoitellut puristus/rentoutus toimintoa. Mies ihan odottaa puristelujen aloittamista ollen vain paikoillaan kun istun hänen päällään...
Joo tässä taas nähdään, että synnyttäminen vain tiukentaa pimpsaa:D.
Se vain opettaa käyttämään lihaksia, joilla voi supistaa pillua tiukemmaksi. Lepotiukkuus eli luontainen tiukkuus on eri asia. Synnyttäneelläkin voi olla lepotiukka, jos kudokset ovat palautuvaa ja joustavaa sorttia.
Se vain opettaa käyttämään lihaksia, joilla voi supistaa pillua tiukemmaksi. Lepotiukkuus eli luontainen tiukkuus on eri asia. Synnyttäneelläkin voi olla lepotiukka, jos kudokset ovat palautuvaa ja joustavaa sorttia.
Kun harjoittaa ja jumppaa lantionpohjalihaksia niin ne lihakset kasvavat. Tämä aiheuttaa että se kasvu ulottuu emättimen puolelle. Silloin sen tilavuus väkisin pienenee. Etuna vielä että olen oppinut puristamaan ja rentouttamaan hyvin nopeassa tahdissa niitä lihaksia siellä emättimessä.
Kyllä treenistä on huimasti apua, auttaa todella paljon yhdynnässä kun nainen käyttää lihaksiaan ja saa miehen "lypsettyä" halutessaan todella nopeasti laukeamiseen asti, treenaamalla voitte siis oppia ajoittamaan orkut yhtäaikaiseksi.
En kyllä osaa sanoa kuin että naiseni oli tiukka ennen lapsia ja kolmen lapsen jälkeen on tiukka edelleen ja olen siis itse ihan keskikokoisella (reilut 15cm ja peruspaksu, wc rullaan just mahtuu) varustettu. Naiseni kyllä treenaa lemmenlihaksia jonkun verran, säännöllisesti toki seksin aikana.
Uskon että lihas kuin lihas kasvaa kyllä jonkun verran ajan kuluessa saadessaan paljon treeniä joten kyllä lepotiukkuus voi hieman kasvaakin, aivan kuten peniskin treenistä kasvaa helposti sen 1-2cm, toki vain omasta kokemusta.
Ps. Pliis käyttäkää niitä lihaksia seksin aikana, älkää säästelkö, se tuntuu aivan mahtavalta!
Nyt raskausaikanakin reenailen jonkunverran. Piristää itseäni (siis kun käytän Smartballseja) ja päivän mittaan lihaskuntoakin saa. Mies huomasi eron kun aloitin joku vuosi sitten harrastamaan treenailua!
uskoo. Penis ei ole lihas.
Uskon että lihas kuin lihas kasvaa kyllä jonkun verran ajan kuluessa saadessaan paljon treeniä joten kyllä lepotiukkuus voi hieman kasvaakin, aivan kuten peniskin treenistä kasvaa helposti sen 1-2cm
Paskapuhetta.
jätkä puhuu silkaa paskaa, akat ei täällä moisia edes kuuluta
Juu täytyy toki oikaista että kyse on paisuvaiskudoksesta mutta uskon että oikealla treenillä tämän alueen kudoksia pystytään venyttämään jolloin sinne pakkautuu verta enemmän ja siten suurenee. Mitään nopeita tuloksia ei kuitenkaan kannata odottaa vaan kyse on vuosien treenistä ja kyse pienistä tuloksista mutta näyttää monelle se senttikin olevan elämää pitempi matka kun peniksistä puhutaan. Jopa niinkin että isoilla varustetut, 19senttiset, tavoittelee sitä maagista 20sentin haamurajaa. Päänupista ne on paljon kiinni nämäkin asiat.
Aika hauska termi "hihhuli", kerta se on ensimmäinenkin kun tuoksi sanotaan. Kyntömies sopisi paremmin mutta minua voi kutsua ihan miksi vain, ei itsetunnon päälle ota yhtään. :-)
Hihhuli kuvaa ihmistä, joka uskoo johonkin epätodelliseen. Kuten vaikka siihen, että penis on lihas jota voi treenata isommaksi.
Aika hauska termi "hihhuli", kerta se on ensimmäinenkin kun tuoksi sanotaan. Kyntömies sopisi paremmin mutta minua voi kutsua ihan miksi vain, ei itsetunnon päälle ota yhtään. :-)
.(clip)... Käytän pieniä painavia "laakerikuulia", myös juostessa.
n35
olisiko antaa vinkkiä mitkä olisi hiljaiset kuulat joita voi käyttää päivisin ilman että kuulien kopina kuuluu?
Meillä on yhdet kuulat ostettuna mutta ne ovat niin äänekkäät että käyttö päivisin ei tule kuuloonkaan.
.(clip)... Käytän pieniä painavia "laakerikuulia", myös juostessa. n35
olisiko antaa vinkkiä mitkä olisi hiljaiset kuulat joita voi käyttää päivisin ilman että kuulien kopina kuuluu? Meillä on yhdet kuulat ostettuna mutta ne ovat niin äänekkäät että käyttö päivisin ei tule kuuloonkaan.
Smartballs kuulat on hiljaiset. Ääni on todella vaimea entisiin kovamuovisiin kuuliin verrattuna.
Ex avopuolison kanssa 5vuoden vakava parisuhde jossa entuudestaan naisella 2lasta. suhteen alussa m19 N27 nuoren miehenalun halu kokeilla "milf" lähinnä kokeneenpaa rouvaa. Kalu noin 16.5cm ja paksuhko keskeltä kovana ympärimitta 15.5cm ja aina siistitty posliini.
Helpohkosti aina sisään monesti jopa kostuttamatta alkuun seksi olikin sopivan kiimaista ja kiihkeää, mutta lösähköltähän tuntui pohjaan ei missään asennossa.
Alkaa mielenkiinto kadota Naisella päinvastoin joka yhdynnän aikana orgasmeja pieniä kuin isompia pitempiä ja squirttaavia. Miehellä tuntuma huononpaa kuin pikainen käteenveto suihkussa ennen nukkumaanmenoa.
Yhdyntäkertojen vähetessä mies kaipasi tyydytystä. Ja saunoessa muutamia käteenvetoja nainen oli toki antanut ja kalu pysyi osaavasti kädessä saaden itse myös nautintoa kun käsittelee kalua hyväilee ja touhutippoja kerryttäen terskaapitkin kunnes täydellinen lopetus spurtteja hidastaen aivan alas asti kuin saa ylösvetäessä terkan lähestyessä puristusta terskaan. Saunakokemuksista jo tietäen nautinto ja tyydytys on uskomattoman hyvältätuntuva parhainta ikinäkokemaansa miehen mukaan siihen kokemastaan.
Puutostilan ja hyvä rajuhkokin seksi ei miestä tyydytä orgasmit lähes olemattomia puristusta kun ei ollut pimpsan suuaukollakin sai kaksi sormea kalun kanssa lämmittämättä ns kuivana sisään. Puute tyydytyksestä oli kova sohvalla elokuvailtaa lapset mukkuiva omissa huoneissa sikeästi. Mies koki pulloitusta haaroissa usein ja kiiman yltyesså suuteli hyväili c 85 rintoja ei terhakat vaan äitirinnat mutta hyvänkokoiset ja samassa yhteydessä tokaisi runkkaa mut/mua ja laski alushousut polviin mukavoitti asentoa, Nainen sanaakaan sanomatta kalusta kiinni kiusoitteli todella pitkään mies laittoi kädet päänsätaakse ja pyrki olemaan liikkumatta ja pitkälle pitkitettyä sto go handjob tekniikkaa käyttäen luonnostaan täydellinen pysäytys lastille useasti ja eri tekniikoita käyttäen suhde voi jälleen paremmin pikemminkin hyvin. Nainen opetti väliliha alueen paineistamisen käteenvedettäessä sekä imettäessä eli kiveksien ja miehen pyllynreiän välissä uskomattoman pitkät ja todella voimakkaat orgasmit alkoivat siittä ja pillu ei miehelle enään maistunut. Suhde alkaa vajota nainen kokee olevansa vain kotirouva ja spermaviemäri mies ei halua sanoa suoraan pimpin löysyydeStä vaan välttää aiheen aina mutta selibaattia oli tiedossa joten nainen sanoi nukkumaan mentäessä runkkaa itse hah mies vastaa mitäpä jos runkkaankin. Runkkaan sun tisseille? Nainen laskee peiton makaa selällään ja rinnat paljaana odottaa mies istuu polviensa varaan kalu rintojenpäällä melkein naista suuhun yltäen outo uusi ja kiihoittava kokeilu sai molemmat nauttimaan tilanteesta. Jatkuu myöhemmin ->
Hessu111 kirjoitti:
Ex avopuolison kanssa 5vuoden vakava parisuhde jossa entuudestaan naisella 2lasta. suhteen alussa m19 N27 nuoren miehenalun halu kokeilla "milf" lähinnä kokeneenpaa rouvaa. Kalu noin 16.5cm ja paksuhko keskeltä kovana ympärimitta 15.5cm ja aina siistitty posliini.
Helpohkosti aina sisään monesti jopa kostuttamatta alkuun seksi olikin sopivan kiimaista ja kiihkeää, mutta lösähköltähän tuntui pohjaan ei missään asennossa.
Alkaa mielenkiinto kadota Naisella päinvastoin joka yhdynnän aikana orgasmeja pieniä kuin isompia pitempiä ja squirttaavia. Miehellä tuntuma huononpaa kuin pikainen käteenveto suihkussa ennen nukkumaanmenoa.
Yhdyntäkertojen vähetessä mies kaipasi tyydytystä. Ja saunoessa muutamia käteenvetoja nainen oli toki antanut ja kalu pysyi osaavasti kädessä saaden itse myös nautintoa kun käsittelee kalua hyväilee ja touhutippoja kerryttäen terskaapitkin kunnes täydellinen lopetus spurtteja hidastaen aivan alas asti kuin saa ylösvetäessä terkan lähestyessä puristusta terskaan. Saunakokemuksista jo tietäen nautinto ja tyydytys on uskomattoman hyvältätuntuva parhainta ikinäkokemaansa miehen mukaan siihen kokemastaan.
Puutostilan ja hyvä rajuhkokin seksi ei miestä tyydytä orgasmit lähes olemattomia puristusta kun ei ollut pimpsan suuaukollakin sai kaksi sormea kalun kanssa lämmittämättä ns kuivana sisään. Puute tyydytyksestä oli kova sohvalla elokuvailtaa lapset mukkuiva omissa huoneissa sikeästi. Mies koki pulloitusta haaroissa usein ja kiiman yltyesså suuteli hyväili c 85 rintoja ei terhakat vaan äitirinnat mutta hyvänkokoiset ja samassa yhteydessä tokaisi runkkaa mut/mua ja laski alushousut polviin mukavoitti asentoa, Nainen sanaakaan sanomatta kalusta kiinni kiusoitteli todella pitkään mies laittoi kädet päänsätaakse ja pyrki olemaan liikkumatta ja pitkälle pitkitettyä sto go handjob tekniikkaa käyttäen luonnostaan täydellinen pysäytys lastille useasti ja eri tekniikoita käyttäen suhde voi jälleen paremmin pikemminkin hyvin. Nainen opetti väliliha alueen paineistamisen käteenvedettäessä sekä imettäessä eli kiveksien ja miehen pyllynreiän välissä uskomattoman pitkät ja todella voimakkaat orgasmit alkoivat siittä ja pillu ei miehelle enään maistunut. Suhde alkaa vajota nainen kokee olevansa vain kotirouva ja spermaviemäri mies ei halua sanoa suoraan pimpin löysyydeStä vaan välttää aiheen aina mutta selibaattia oli tiedossa joten nainen sanoi nukkumaan mentäessä runkkaa itse hah mies vastaa mitäpä jos runkkaankin. Runkkaan sun tisseille? Nainen laskee peiton makaa selällään ja rinnat paljaana odottaa mies istuu polviensa varaan kalu rintojenpäällä melkein naista suuhun yltäen outo uusi ja kiihoittava kokeilu sai molemmat nauttimaan tilanteesta. Jatkuu myöhemmin ->
Mitä helvettiä sä oot ottanut?
Vierailija kirjoitti:
Hessu111 kirjoitti:
Puutostilan ja hyvä rajuhkokin seksi ei miestä tyydytä orgasmit lähes olemattomia puristusta kun ei ollut pimpsan suuaukollakin sai kaksi sormea kalun kanssa lämmittämättä ns kuivana sisään. Puute tyydytyksestä oli kova sohvalla elokuvailtaa lapset mukkuiva omissa huoneissa sikeästi. Mies koki pulloitusta haaroissa usein ja kiiman yltyesså suuteli hyväili c 85 rintoja ei terhakat vaan äitirinnat mutta hyvänkokoiset ja samassa yhteydessä tokaisi runkkaa mut/mua ja laski alushousut polviin mukavoitti asentoa, Nainen sanaakaan sanomatta kalusta kiinni kiusoitteli todella pitkään mies laittoi kädet päänsätaakse ja pyrki olemaan liikkumatta ja pitkälle pitkitettyä sto go handjob tekniikkaa käyttäen luonnostaan täydellinen pysäytys lastille useasti ja eri tekniikoita käyttäen suhde voi jälleen paremmin pikemminkin hyvin. Nainen opetti väliliha alueen paineistamisen käteenvedettäessä sekä imettäessä eli kiveksien ja miehen pyllynreiän välissä uskomattoman pitkät ja todella voimakkaat orgasmit alkoivat siittä ja pillu ei miehelle enään maistunut. Suhde alkaa vajota nainen kokee olevansa vain kotirouva ja spermaviemäri mies ei halua sanoa suoraan pimpin löysyydeStä vaan välttää aiheen aina mutta selibaattia oli tiedossa joten nainen sanoi nukkumaan mentäessä runkkaa itse hah mies vastaa mitäpä jos runkkaankin. Runkkaan sun tisseille? Nainen laskee peiton makaa selällään ja rinnat paljaana odottaa mies istuu polviensa varaan kalu rintojenpäällä melkein naista suuhun yltäen outo uusi ja kiihoittava kokeilu sai molemmat nauttimaan tilanteesta. Jatkuu myöhemmin ->Mitä helvettiä sä oot ottanut?
Tätä olin itsekin juuri kommentoimassa. Kirjoituksesta välittyy hysteerisen skitsofreeninen raivotumputtaja, joka kirjoittaa vetojen välissä vasemmalla kädellä kuola valuen poskesta. :D
Vierailija kirjoitti:
Joo tässä taas nähdään, että synnyttäminen vain tiukentaa pimp . saa:D.
Kommenteissa on puhuttu treenaamisen tiu . kentaneen pimp . saa, ei synnytyksen. Mitä synnytykseen tulee, raskausaika parantaa emät . timen veren . kiertoa paljon, jonka seurauksena synnyttäneen naisen paisuvais . kudokset tur . poavat kii . hottuessa enemmän kuin lapsettomalla. Nai . dessa syn . nyttänyt voi hyvin olla sisältä tiukem . pi kuin lapseton nai . nen varsinkin jos treenaa. Kaikista tiu . kin ja tur . pein pimp . sa on esikoistaan odottavalla naisella. S.a.a.t.a.n.a.n s.e.n.s.u.u.r.i.
Oravapillu on vain luonnostaan. Lahjakas voi treenata pillunlihakset ja oppia käyttämään niitä ja olla yhtä hyvä kuin luonnostaan tiukka, mutta oravapillu on silti oravapillu ja se kaikkein paras. Pari olen elämäni aikana tavannut ja ovat jääneet mieleen. Valitettavasti eivät muuten olleet sorttiani.
Itse käytän keilapalloja (15 lbs), myös juostessa, mutta äijäni väittää pimsani olevan iso.
Ennen naimisiinmenoa oli kokemusta jotain 25-30 naisen kanssa. Muutamia oli luonnostaan tiukkoja, mutta se oli yleensä emättimen suuaukon tiukkuus. Syvemmältä sellaisilla voi olla väljäkin.
No vaimo on 3 synnytyksen jälkeen tiukka kun aloitti treenailee jo ekan lapsen jälkeen geishakuulilla. Jos vertaa ennen synnytyksiä, niin nyt se pillu on parempi. Puristaa koko matkalta, eikä vaan sieltä aukon suulta. Kuula-jumppailu hänellä jatkuu yhä. Tykkää pitää niitä pitkin päivää kun ne auttavat siihen tiukkuuteenkin.