Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tyttärenne ovat alkaneet ajella sääri/kainalo/alapään karvojaan?

Vierailija
11.09.2010 |

Ainakin tuon alapään osalta varmaan vaikuttaa mikä malli äidillä on. Mutta minkä ikäisenä teinit asiaan alkavat kiinnittää huomiota?

Oma tyttäreni on 13v ja alkoi tänä kesänä hihatonten paitojen ja shortsien myötä satunnaisesti ajella kainalo- ja säärikarvojaan. Opastin tietysti alkuun ja annan aina tarpeen mukaan oman höylän. Alapään karvoihin ei tietääkseni ole koskenut (käymme yhdessä saunassa), mutta en juuri minäkään. Vähän siistin, mutta silloin kun oen yksin suihkussa.

Miten muut teinit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo koko maininta alapään karvojen ajelusta antaa aihetta ajatella, että tän aloittaja on taas joku muu kuin 13-v tyttären äiti. Ensinnäkin, miksi se kiinnostaa ketään, edes äitiä? MITÄ se kuuluu kenellekään?

Vierailija
2/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan siltä kannalta, että miten nuorilla tuo minusta älytön posliinimuoti alkaa olla "in".

Kyllä kai äitiä kuuluu kiinnostaa monikin teini-ikäisen elämään liittyvä asia, erityisesti sellainen, jonka itse kokee jotenkin negatiiviseksi. Vaikka ei kai se parin vuoden päästä varsinaisesti enää minulle kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun neiti halusi sen ollessaan 13v. Nyt asumme muualla ja vartalosokerointi on täällä edullista ja erittäin yleistä, joten käy sokeroinnissa, jossa myös alapään karvat poistetaan. Nämä siis uskonnollisista ja kulttuurisyistä. Tyttö täytti juuri 15.

Vierailija
4/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista karvoista ei mitään havaintoa. Mun teinit käyvät yksin suihkussa ja saunassa.

Vierailija
5/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapään karvat poistetaan. Nämä siis uskonnollisista ja kulttuurisyistä.

Vierailija
6/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin tyttäremme, 16 juuri täyttänyt aloitti melko varhain 13 ikäisenä muistaakseni ajelemaan karvojaan. Opastin häntä asiassa, ja olen ostanut kunnolliset välinet/aineet. Nyt myös epilaattorin, ettei tartte mun omaa lainata.

Sitten toinen tää 12 ikäisemme taitaa noudattaa siskonsa tyyliä myös. Käymme yhdessä saunassa tyttärien kanssa ja olen huomannut nuoremmankin pitävän myös alapäänkarvat poissa. Toisaalta hänen oma asiansa.

Vierailija
7/7 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tänä kesänä hän on alkanut sheivata säärikarvojaan, vaikka ei ne vielä paljoa ole kasvanut. Vaikka emme enää sauno yhdessä, niin olen sattumalta nähnyt tytön ajelevan pimpsakarvat kokonaan pois. En ole tietenkään asiasta maininnut, koska itsekin tykkään olla ilman karvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi