naiselle orgasmi
Miten annan naiselle orgasmin, jota hän ei unohda?
Kommentit (23)
Heippa kuten täällä on kirjoitettukkin anna kunnolla suuseksiä että naisellesi tulee pillu kipeäksi hän saa varmasti 4-5 orgasmia, sitä hän ei varmaankaan unohda. NIMIMERKILLÄ KOKEMUSTA ON.
Moi kuinka vanha olet? käviskö tosiaan tuo hillitön suuseksi ja sulkeeko se mahdollisesti pois fistauksen?. Vaimoni aikanaan koki tuon suuseksi asian erittäin voimakkaana 2-4 orkkua. lisäksi hän vaati että laittaisin käteni hänen pilluunsa, kun aloin sormillani tehdä tilaa pilluun niin hän otti itse ranteestani kiinni ja veti sitä itseään päin sinnehän käsi muljahti, sitä kertaa hän ei ole unohtanut. anaaliseksiä en suosittele minusta se on aika likaista hommaa luulisin.
kaikista paras orgasmi on kun ei anna heti laueta,lopettaa juuri kriittisellä hetkellä...ja parasta olisi etät se se tapahtuis monta kertaa.Sitten kun laukeaa niin laukeaminen on aivan uskomatonta...
Kyllä se kiusottelu on ykkösjuttu, aina kun vaimonikin on saamaisillaan suuseksin aikana lopetan vaikka vaimoni hokee että nai nai. Niin en nai vaan jatkan suuseksiä siihen asti kun päätän armahtaa, vaimoni hyvä että pysyy sängyllä kun lantio pomppii edes ja takas käsillä on pakko pitää kiinni ja pikkaisen vielä lipaista, sen jälkeen vasta naintia että tämmöinen ehdotus.
Minusta taas tuommoinen "kiusoittelu" on sitten niin syvältä! Riippuu tietysti kuinka herkkä tulija naisesi on, mutta esim. itselläni se kyllä vaatii aina jonkinmoisen rakentelun ennen kuin se orgasmi tulee... Sen itse ärsykkeen lisäksi siis myös mielikuvilla pelaamista sekä vielä jotain muuta kontrolloimatonta (miehen äännähdykset, joku klikkaus päässä, tähtien asennot...), ennen kuin pääsen ihan sen viimeisen rajan yli ja lentoon. Jos mies tässä vaiheessa, siis juuri kriittisellä rajanylityshetkellä lopettaisi kiusoitellakseen, niin voi ny helekatti! Ensinnäkin ottaisi ihan suunnattomasti päähän että se tilaisuus meni ohi, toisekseen, sen lisäksi ettei se ketutuksen vuoksi välttämättä ois enää tulossa, niin se vaatisi taas sen saman rakentelun, josta se terävin hohto ois jo mennyt. Sen ensimmäisen orgasmin LISÄKSI voi toki jatkaa vielä (paitsi joillain klitoris herkistyy niin, etteivät ihan hetkeen kestä enää koskettelua), mutta kylläpä vaan se kiusoittelu ei ole ykkösjuttu orgasmin kolkutellessa ovella... :) Onnea heille, joille iso O tulee vaivatta, mutta tiedänpä etten ole ainoa laatuani, jotka haluavat ottaa sen silloin kun se on tuloillaan.
Kiusoittelu noin muuten on kyllä herkkua, siis ennen varsinaista suuseksiä. Hellimistä, hivelyä, suutelua ja kauniita sanoja ennen ensimmäistä lipaisuakaan... :)
Minusta taas tuommoinen "kiusoittelu" on sitten niin syvältä! Riippuu tietysti kuinka herkkä tulija naisesi on, mutta esim. itselläni se kyllä vaatii aina jonkinmoisen rakentelun ennen kuin se orgasmi tulee... Sen itse ärsykkeen lisäksi siis myös mielikuvilla pelaamista sekä vielä jotain muuta kontrolloimatonta (miehen äännähdykset, joku klikkaus päässä, tähtien asennot...), ennen kuin pääsen ihan sen viimeisen rajan yli ja lentoon. Jos mies tässä vaiheessa, siis juuri kriittisellä rajanylityshetkellä lopettaisi kiusoitellakseen, niin voi ny helekatti! Ensinnäkin ottaisi ihan suunnattomasti päähän että se tilaisuus meni ohi, toisekseen, sen lisäksi ettei se ketutuksen vuoksi välttämättä ois enää tulossa, niin se vaatisi taas sen saman rakentelun, josta se terävin hohto ois jo mennyt. Sen ensimmäisen orgasmin LISÄKSI voi toki jatkaa vielä (paitsi joillain klitoris herkistyy niin, etteivät ihan hetkeen kestä enää koskettelua), mutta kylläpä vaan se kiusoittelu ei ole ykkösjuttu orgasmin kolkutellessa ovella... :) Onnea heille, joille iso O tulee vaivatta, mutta tiedänpä etten ole ainoa laatuani, jotka haluavat ottaa sen silloin kun se on tuloillaan. Kiusoittelu noin muuten on kyllä herkkua, siis ennen varsinaista suuseksiä. Hellimistä, hivelyä, suutelua ja kauniita sanoja ennen ensimmäistä lipaisuakaan... :)
Olisin äärimmäisen kiukkuinen kiusaamisesta, koska orgasmi menisi ohi varmasti. Sinä varmaankin naisesi parhaiten tunnet, joten joudut itse päättämään mitä teet.
Minusta taas tuommoinen "kiusoittelu" on sitten niin syvältä! Riippuu tietysti kuinka herkkä tulija naisesi on, mutta esim. itselläni se kyllä vaatii aina jonkinmoisen rakentelun ennen kuin se orgasmi tulee... Sen itse ärsykkeen lisäksi siis myös mielikuvilla pelaamista sekä vielä jotain muuta kontrolloimatonta (miehen äännähdykset, joku klikkaus päässä, tähtien asennot...), ennen kuin pääsen ihan sen viimeisen rajan yli ja lentoon. Jos mies tässä vaiheessa, siis juuri kriittisellä rajanylityshetkellä lopettaisi kiusoitellakseen, niin voi ny helekatti! Ensinnäkin ottaisi ihan suunnattomasti päähän että se tilaisuus meni ohi, toisekseen, sen lisäksi ettei se ketutuksen vuoksi välttämättä ois enää tulossa, niin se vaatisi taas sen saman rakentelun, josta se terävin hohto ois jo mennyt. Sen ensimmäisen orgasmin LISÄKSI voi toki jatkaa vielä (paitsi joillain klitoris herkistyy niin, etteivät ihan hetkeen kestä enää koskettelua), mutta kylläpä vaan se kiusoittelu ei ole ykkösjuttu orgasmin kolkutellessa ovella... :) Onnea heille, joille iso O tulee vaivatta, mutta tiedänpä etten ole ainoa laatuani, jotka haluavat ottaa sen silloin kun se on tuloillaan. Kiusoittelu noin muuten on kyllä herkkua, siis ennen varsinaista suuseksiä. Hellimistä, hivelyä, suutelua ja kauniita sanoja ennen ensimmäistä lipaisuakaan... :)
Olen jo kauan epäillyt, että tuo "kiusoittelu" on näitä miesten itse omassa päässään luomia fantasioita, koska en tunne yhtään naista, jolla tuo toimisi.
En saa orgasmia herkästi, mutta kiusoittelemalla saan niin hirvitävän orgasmin että kun se alkaa tulla tunnen jo pelkoa että taju menee, ja kesti viimeksi vähintään minuutin kokonaisuudessaan.
Kovalla hankauksella en saa niin helposti. N30
Vaimo laukeaa voimakkaammin, kun vie useita kertoja lähelle huippua. Lopuksi näiden huipun lähestymisten väli saattaa olla vain 10-15 sek.
Tällaisia lähestymisiä tulee joskus tehtyä yli 10 kpl. Jos menee suoraviivaisesti orgasmiin, se on jopa vaikeampaa kuin kiusoitellen tehty. Menetelmänä on siis klitoriksen hierominen sormin liukuvoiteen kanssa. Etusormi-keskisormi-nimetön. Välillä saatan hieroa voimakkaasti g-pistettä kahdella sormella. Kiusoittelu on jännää puuhaa muutenkin. Orgasmin jälkeen vaimo saa emätinorkkuja, kun aloittaa panon välittömästi klittaorkun jälkeen. Joskus olen kiusoitellut myös kalulla, työntelemällä vain terskan verran sisään ja sitten lipsauttanut ulos samalla hieroen kalulla klitorista. On kiihottavaa seurata kuinka vaimo kiemurtelee ja haluaisi koko kalun sisään. Tällaista ellei ole ensin saanut klittaorkkua. Selvennyksenä, että vaimolle on ollut aina todella helppoa hieroa orgasmi. Ns. helppo tapaus :) Ehkä liiankin...
M33
Olen jo kauan epäillyt, että tuo "kiusoittelu" on näitä miesten itse omassa päässään luomia fantasioita, koska en tunne yhtään naista, jolla tuo toimisi.
no minä olen nainen ja toi kiusoittelu kyllä tunttuu aivan sairaan hyvältä...pääasia siinä on että lopettaa juuri ennen orkkua ja toinen antaa juurikin sen n.10s aikaa rauhoittua ja kiusoittelee uudestaan (mieluiten 3-7 krt enne isoa O:ta)...koko ajan tunne voimistuu ja en pysy enää nahoissani ja sitten kun laukeaa niin itse orgasmi kestää monta sekuntia ja ihanat jälkisykkimiset todella kauan...tuollaisen orkun jälkeen on valmis vaikka mihin...
Jos itselleni teen orgasmin niin aktini kestää lähes tunnin,jopa kaksikin ja tosiaan kiusaan itseäni todella kauan ennen kuin laukean,se vaan on niin mahtavaa ja se kiima kestää sen jälkeenkin kauan...harmi vaan kun olen sinkku niin ei pääse toinen osapuoli nauttimaan kiimoistani!
Moi vaimoni pitää juuri tuommoisista kiusoitteluista annan toki vähänaikaa hänen hengen tasaantua ennen kuin aloitan uudestaan, kelloahan tälläisessa nautinnossa ei pidä katsella vaan yhteisillä pelisäännöillä. Vaikka tekee ihanaa, ihanaa seksi ihanaa.
harmi vaan kun olen sinkku niin ei pääse toinen osapuoli nauttimaan kiimoistani!
tosi "harmi"
Olisiko sinulla siis kiinnostusta saada kiihkeää seksiä eli suuseksiä? vai millaista seksiä haluaisit?
täällä kun on kirjoiteltu ylipainoisista miehistä ja naisista jos sen takia on sinkku niin minusta se on erittäin typerää. Kyllä se kauneus lähtee sisältäpäin, kyllähän moni sukupuoleen katsomatta ihannoi hyvävartaloisia naisia ja miehiä. Itse olen kokenut osasta näistä ihmisistä mitä komeampi niin sitä leuhkempi, osa näistäkin ihmisistä on sinkkuja kun kukaan ei uskalla heitä lähestyä tosin ei voi yleistää. Jokaisessa ihmisessä löytyy seksuaalisuus, kuka haluaa kiihkeää seksiä kuten minä niin annan sitä niin paljon kun mahdollista eri tavoin. Kaikki me emme ole samallaisia, jotkut eivät halua edes sitoutua vaan antaa palaa täysillä ja naivat kun kanit. Mutta KYLLÄ SEKSI ON IHANAA.
En ole sen takia sinkku että olisin ylipainoinen,olen hoikka.Olen ollut sinkku n.puolisen vuotta ja minulla ei ole nyt kiirettä rynnätä uuteen suhteeseen mutta kieltämättä harmittaa se että kahden ihmisen läheisyys uupuu.En mielestäni ole leuhka vaikka hyvännäköinen olenkin,minulla on jalat maassa ja nautin elämästä lapseni kanssa...
Eli vaikka olenkin sinkku juuri tällä hetkellä niin ei se sitä meinaa että olen k-pää,leuhka ja lihava...minä uskalsin riuhdata itseni ja lapseni pois epävakaasta kodista ja en sitä päätöstä ole katunut.
ja kyllä,kahden ihmisen välinen seksi on ihanaa jos molemmat tietää mistä toinen pitää ja heidän välillään luottamusta...
se aikasempi sinkku,ei itse pahuuden alku niin kuin jotkut kuvittelee :D
Siis se ei tunnu miltään vaikka mie kuinka nuolee... Jossain vaiheessa sitten käsken sen pois sieltä jalkovälistä kun halut katoaa kokonaan... 13 ollaan yhdessä oltu eikä tilanne kummosempi ole koskaan ollut....
N30
se nuolee? Ei ole nuolemisella/imemisellä koskaan kukaan jäänyt tulematta, jos vaan reikää lipoo niin ei kai siitä moni tule, klitasta/ympäriltä kylläkin,,, Sormia reikään samalla niin on mitä rutistella kun ratsastaa orkusta orkkuun.
yrittää nuolla hirveellä raivolla, voi oksetus. lipoo ja lipoo muttei ees oikeesta kohasta. ei siis osaa yhtään...kyllä ällöttää koko touhu ja käsken sen aina pois sieltä. itse panokin kestää noin 10sek, joten ei kovin kummoista meidän "seksielämä".
hyi helvetti.
Joten sanoin että ei niin kuin mun ukko tekee.
Oletko näyttänyt miehellesi missä klitoris on?Ja hän tietää että se on siellä "hupun" alla....Jos olette noin kauan olleet yhdessä niin luulisi että pystytte puhumaan toisillenne mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei...
antaa anaali-orgasmi, sitä ei varmaan heti unohda... ja saattaa haluta myös uudelleen.