Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naapuri valehtelee?

Vierailija
10.09.2010 |

Miksi naapuri valehtelee, että lapsensa menevät nukkumaan klo 20, kun kuulen alakertaan juoksuaskeleita usein jopa klo 22 aikaan. Mitä järkeä?

Enpä ole viitsinyt korjata koskaan asiaa, samapa tuo mulle on :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteletko itse lähinnä siitä kuika hyvä kasvattaja olet vai kiirehtiikö hän selittämään lasten nukkumaanmenoaikaa samalla kun sinä puhut uskontojen etiikasta ja maailmantaloudesta?

Vierailija
2/6 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lapset menee yleensä kello 20 nukkumaan, mutta valvovat esimerkiksi näin perjantaisin kauemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän lapsensa pannaan nukkumaan kello 20. Sen jälkeen seuraavat kaksi tuntia kuluvat siihen kun lapset eivät oikeasti ole vielä väsyneitä ja toistuvasti karkailevat sängystä.

Mä olen aina ihmetellyt niitä perheitä joissa lapsia joka päivä nukutetaan pari tuntia. Eivätkö kaikki selviäisi helpommalla jos lapset pistettäisiin suosiolla myöhemmin nukkumaan? Jos argumentti on se että "niinmutta kun ne ovat sitten niin väsyneitä aamulla kun eivät ole nukkuneet kunnolla" niin se ei sikäli ole mielekäs, että eiväthän ne lapset nuku silloinkaan kun niiden kanssa rampataan eestaas koko ilta.

Vierailija
4/6 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kehtaat puuttua mun ja nykyisen Hanneksen elämään,olen raskaana.Jätä meidät rauhaan.

Vaikka asutaan vielä seinänaapureina lopeta heti se salakuuntelu,tunnistan minäkin sun lonksuvat nilkat!!!

Vierailija
5/6 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsensa menevät liian myöhään nukkumaan. Se pelkää sua!

Vierailija
6/6 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mä en todellakaan ole sellainen, ehkä sitten luulee mua sellaiseksi. Tai jos sillä on ammattinsa puolesta joku tarve päteä.

On kyllä selvästi lapsen juoksuaskelia, enkä erikseen kuuntele naapuriani, mut kun ei voi olla kuulematta... :)

Joskus keskustelimme pihalla aiheesta ja itse hän sitä aina mainostaa, että heillä on iltapala klo 19 jonka jälkeen mennään nukkumaan. Sitä kopistelua kuuluu myös arki-iltaisin usein vielä sen jälkeen kun omat lapseni nukkuvat. Henk.koht. itseäni ei kiinnosta, mihin aikaan kenenkin lapset nukkuvat, jos nyt vielä suurinpiirtein ihmisten aikoihin mennään maate. Ihmettelen vain, että mitä järkeä valehdella... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi