Miksi naimisiinmeno vuoden seurustelun jälkeen tuomitaan hätiköintinä, mutta
lapsen hankintaa saman ajan jälkeen ei? Lapsia tehtaillaan jo lyhyenkin yhdessäolon jälkeen, kun "on niin kova vauvakuume" ja "tämä tuntuu oikealta".
Ulkopuoliset kuitenkin taivastelevat, jos pari haluaa mennä lyhyen ajan kuluttua naimisiin. Se on kuulemma kiirehtimistä eikä asiaa olla harkittu riittävän kauan.
PALJON ENEMMÄN KESKINÄISTÄ SITOUTUMISTAHAN SE LAPSI VAATII KUIN NAIMISIINMENO.
Kommentit (10)
mun yhdet kaverit meni naimisiin alle 2 viikkoa tutustumisesta
jo ensimmäisinä seurustelunsa päivinä.
kyllähän noin pian tulevia lapsia ilman muuta pidetään vahinkona.
parinvalinnassa.
jos on huono onni toisesta saattaa paljastua ikäviä asioita vasta vuosien jälkeen. minusta potentiaaliseen mieheenkin tutustuminen vie aikaa ainakin pari vuotta ennen kuin olisin valmis sitoutumaan loppuelämäksi.
mitä tulee juoruiluun. juoruilevia ihmisiä on aina. aina on joku, joka ei pidä tavastasi elää. miksi sitä miettiä? elä omaa elämääsi. sadan vuoden päästä täällä ei meistä elä kukaan.
mutta kyllä lähestulkoon päätettiin asia 8 päivän kuluttua ensitapaamisesta. Siitä lähtien siis suunniteltiin asiaa.
Emme ole olleet yhdessä vasta kuin 8 vuotta, mutta myöskään eroa ei ole mitenkään näkyvissä.
Lapsia en olisi uskaltanut tehdä samassa aikataulussa. Tietysti silloin 8 päivän jälkeen sovimme myös että lapsia tulee, joko biologisia tai adoptoituja, mutta en olisi kyllä ruvennut niitä heti alulle pistämään.
mun yhdet kaverit meni naimisiin alle 2 viikkoa tutustumisesta
Silloinhan heidän on täytynyt päättää asia jo ensimmäisinä seurustelunsa päivinä.
ainakaan niin, että olisi tietoon asti tullut. Menimme naimisiin 5 kk jälkeen. ;)
Menin itse naimisiin vajaan vuoden seurustelun jälkeen, enkä muista koskaan kuulleeni kenenkään moittineen meitä hätäisiksi.
Viime keväänä vietettiin 20-vuotishääpäivää ja edelleen onnellisina.
siis ensitapaamisesta laskien. Meillä on yhteinen koti, yhteinen lapsi ja naimisiinkin ollaan menty - tässä järjestyksessä. Siinä kohdassa, kun mentiin naimisiin, niin sukulaiset lähinnä sanoivat, että he tätä jo odottivatkin.
vaan ne tulee silloin kun on tullakseen =P
olihan se pikaista, mutta on kestänyt jo 15 vuotta ja neljä lasta
koska se on liian iso sitoomus pienen seurusteluajan jälkeen, mutta raskaaksi voidaan hankkiutua.. En ymmärrä.