Mistä tiesit olevasi raskaana?
Enkä tarkoita kuukautisten pois jäämistä, vaan mistä huomasit olevasi raskaana jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa?
Mä esim. tunnen pientä vihlontaa munasolussani :)
Sitten tietty pääkipua ja olen yhden päivän sairaana
Kommentit (15)
se solu on aika olemattoman kokoinen =)
Minulla tuli rinnat todella kipeäksi..meni hetki ennen kuin tajusin mistä voisi johtua. Ei siis ollut tarkoitus raskautua, mutta yllätys oli iloinen. Sattuuhan nuita vahinkoja. Testi sitten varmisti epäilyni.
Mulla alko vuotaa ikenet verta.
Eikö kenelläkään muulla ole tuntunut mitään? Vai onko minulla vain liian hyvä tuntoaisti?
seuraavilla kerroilla olen tiennyt jo, kun seksiä harrastettiin, mutta muutaman päivän päästä olen aina saanut todellisen varmistuksen, eli äklötyksen.
Vihlontaa munasolussa? REPS.
No mä tiesin siitä, kun seksi ei kiinnostanut. Toinen varma merkki oli ällötys hampaidenpesua kohtaa.
arvelin kun oli viluinen ja heikko olo ja alavatsaa särki. Tämä siis tokalla kerralla, ekalla kerralla en oikeastaan arvannut. Tai toivoin, mutta niin olin tehnyt jo monesti aiemminkin. Tokalla kerralla olin aika varma tuloksesta kun testin tein.
huimausta: korvissa alkoi soida herkästi ja olin vähällä pyörtyä, kun jouduin seisomaan vähänkin pitemmän aikaa paikallani esim. postissa jonottaessa. Lisäksi jotkut entiset suosikkiruokani (kuten kylmäsavulohi) alkoivat yhtäkkiä tuntua vastenmielisiltä.
seuraavilla kerroilla olen tiennyt jo, kun seksiä harrastettiin, mutta muutaman päivän päästä olen aina saanut todellisen varmistuksen, eli äklötyksen.
Joo voi tsiisus, ihan kuin jotenkin aistisit jo, että nyt on terhakoita siittiöitä liikkeellä :D
Ois mullakin varmasti ollut ties mitä etiäisiä ja kolotuksia, jos oisin niihin uskonut. Ehkä ensimmäisten puolen vuoden aikana kuvittelinkin saavani jotain oireita, mutta sen jälkeen aloin uskoa lääkäreiden sanaan, että ei ole fyysisesti mahdollistakaan saada oikeita raskausoireita ennen kuin munasolu on kiinnittynyt. Eli kiinnittymiskivut ovat ensimmäisiä mahdollisia raskausoireita.
Ensin tuli seesteinen olo ja odottelin ihan rauhallisena kuukautisia alkaviksi. Sitten muutaman päivän päästä alkoi rintoja särkeä sekä valkovuodosta tuli aika runsasta. Sitten teinkin testin rv 3+5. :) Haaleahan se oli, mutta oli synttärini ja vietin sen päivän yksin, joten ei niin innostanut odotella. :)
...ja juuri siellä munasarjassa. Vihlova, tunnin kipu.
Sitten alkoi närästää, mitä ei ollut ikinä ennen ollut. Jotenkin outo olo, ja testasin raskaustestillä ensimmäistä kertaa elämässäni samana päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
...ja juuri siellä munasarjassa. Vihlova, tunnin kipu.
Sitten alkoi närästää, mitä ei ollut ikinä ennen ollut. Jotenkin outo olo, ja testasin raskaustestillä ensimmäistä kertaa elämässäni samana päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
Joo voi tsiisus, ihan kuin jotenkin aistisit jo, että nyt on terhakoita siittiöitä liikkeellä :D Ois mullakin varmasti ollut ties mitä etiäisiä ja kolotuksia, jos oisin niihin uskonut. Ehkä ensimmäisten puolen vuoden aikana kuvittelinkin saavani jotain oireita, mutta sen jälkeen aloin uskoa lääkäreiden sanaan, että ei ole fyysisesti mahdollistakaan saada oikeita raskausoireita ennen kuin munasolu on kiinnittynyt. Eli kiinnittymiskivut ovat ensimmäisiä mahdollisia raskausoireita.
Harvoin tuntemuksistani edes on mitään iloa.
Mutta, kyllä, olen tiennyt tasan, ja tiedän, että lääkärit ei voi edes olla samaa mieltä. Mitä väliä, who cares, kunhan vastasin ap:n kysymykseen.
mutta kahdessa seuraavassa ja keskenmenon kanssa suupieli rikki eli b-vitamiinin puutosta. Ei ollut nyt neljännenkanssa, joten ehkä ruokavalio kohdallaan. Syönkin enemmän tuoretta ruokaa, raakaa siis.
tuli kans ihan ihme flunssan oireita. Paleli, väsytti ja nenästä tuli ihan kuin vettä (no sitä jatkui vaan se 9kk sit :) )
päänsärky oli ihan älytön..