Mies HALUSI lapselle Reimatecin ja nyt kaikki kaverit katsoo mua nenanvarttansa pitkin ja voivottelee mihin vahia rahojamme pistamme...
HEI HALOO!!!! En todellakaan tiennyt, että jollain vaatteella voi olla tommonen stanan tyhmä status.
Kommentit (21)
jatkossakin olemaan. Puvut ovat olleen kyllä ihan hintansa väärtejä. Ja tottahan se on, köyhän ei kannata ostaa halpaa
" ulkoilmalajeja" on todella tarkka vaatteen materiaalista, eli periaatteella miksi lapsi pärjäisi vähemmällä laadulla, kun kulutus ja olosuhteet tulevat olemaan kovat. Onhan se toisaalta noin. Yllätti vaan kaikki kommentit...
ap
Voin ainakin selittää, että ne maksoi vaan 18 euroa, että oikeastaan kävin siellä kirppiksellä " säästämässä" ...
sillä mitäs se kellekkään kuuluu miten te käytätte rahanne, joten anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tommoset kommentit.
Toden totta tää haalariralli täällä kertoo aika paljon järjen köyhyydestä. Meidän pojallakin on tänä talvena Reimatec, tosin hui hirvitys, vähän käytetty viime vuoden malli, joka saatiin ilmaiseksi sukulaispojalta.
Mutta sen verran noista haalareista, että musta se on hassua, että tota Reimaa pidetään jonain ylivertaisena multiasuna, jossa ei tunneta vilua eikä nälkää, ja muut puvut on sitten jotain kurjaliston rääsyjä. Esim. Jonathanin haalarit on pouolet halvempia, ihan saman Finlaysonin valmistamia ihan samoista materiaaleista. Ainoa ero on että Reimoissa on enemmän yksityiskohtia (nekö ne sitten siellä pihalla lämmittää) ja myöskin sivusaumat teipattu vedenpitäviksi, kun Jonathaneissa vain takasauma. Vaan eipä ole koskaan vielä meidän pojilla vettä sisään päästäneet.
Eli sinänsä en ymmärrä miksi joku huvikseen ostelee Reimoja, kun ei niissä oikeasti ole mitään hyperominaisuuksia, paitsi hinta.
Sen jälkeen onneksi älyttiin kokeilla Travallen Remua ja Jonathanin pukuja. Ilokseni totesin että vähän huokeammalla hinnalla kuin Reimatec saadaan täysin vastaava (ja vastaavilla kankailla) olevia pukuja. Voi sitten ne ylijääneet eurot käyttää vaikka asusteisiin.
Ja kyse ei ole siitä ettei meillä olisi varaa ostaa Reimatecia.
En vaan viitsi maksaa ylimääräistä kun vastaavan tuotteen saa edullisemmalla.
Kuinkahan paljon itse asiassa ihmiset ostaakaan Reimatecia vaan koska siitä vouhkataan niin paljon. Eivät ole edes kokeilleet mitään muuta. Toivottavasti joskus heräävät huomaamaan että sillä vouhkaamisella rahastetaan ihan kybällä.
Eikä mullakaan ole tapana puistossa arvostella toisten haalareita, oli ne sitten henkasta ja maukasta tai reimatecciä :-/
Jos ostan käytetyn toppapuvun ( 5-8 e) joka talvi vaikka tulis 10 lasta niin onhan se silti halvempaa
Meillä ainakin ollaan paljon ulkona ja välillä on melko kylmäkin... tai no, todella kylmä.
enkä ole kyllä KOSKAAN huomannut että joku niitä ihmeemmin katselisi saati sitten niiden hinnasta mulle jotain kommentoisi.
Ihmettelen kovasti sua, ap.
Eli ei tarvi alle niin paljon vaatetta ja pienellä on mukavampaa ja helpompaa leikkiä. Tutkikaapa ens kerralla ja verratkaa esim. lassien ja rasavilin pukujen paksuutta.
niin tai näin, rekkiin jäivät. tarviihan joku niitä gore texejäkin ym...että kuka tarvii niin tottakai. itse ei ulkoilla niin paljon että tarvisi sijoittaa satasia ulkovaatteisiin.
itse ilahdutan lasta ostamalla parit haalarit vuodessa. jo kaksivuotiaana oli kova tyttö vaatteiden perään, nytkään ei malttaisi odottaa kun on kaapissa alesta ostettu _tavallinen_ reiman puku pakkasia odottamassa...
Todellinen kulutus alkaa siellä viiden-kuuden vuoden nurkilla, kun painoa ja liikettä on enemmän.
Ihan pöljiä nää haalarikeskustelut!
kun taas kalliimmassa eristävämmät kankaat ja näinollen vanua ei tarvita niin paljon.
Tosin jos vertaa Reimatecia, Jonathania ja Remua niin täysin toisiaan vastaavia pukuja paksuudenkin suhteen. Hintaeroa kuitenkin useampi kymppi.
Lassiekaan ei vielä mikään kovin paksu puku ole.
Reimatec ei ole sen kestävämpi kuin Remu tai Jonathan. Kokemuksia on kaikista noista kolmesta.
Hyviä pukuja max. 3-vuotiaalle.
4-vuotiaalle ostaisin sitten jo corduralla vahvistetun puvun, Jonathanin tai SuperRemun.
toivottavasti kukaan ei tajua niitä ihmetellä. Täytyy sitten keksiä joku selitys, että ollaan saatu lahjaksi tms. Toisesta olen maksanut 59,- ja toisesta vielä vähemmän eli rahaa niihin ei ole paljoa mennyt, mutta en halua että niitä pidetään minään ihmeen statushaalareina.
perustella miksi laittaa haalareihin noin paljon rahaa!!! ;)
Itse olin maksanut vain osan haalareista,mummo loput.Ihan tavallisia
ne Reimatecit on niinkuin muutkin.Yksi merkki muiden joukossa.
Kyllä hymyilytti kun muutimme takaisin Suomeen monen vuoden
jälkeen,täällä kotiäidit jauhoivat Reimatecistä jne.HOHHOIJAA!!!!
Ei ikinä tulis mieleenkään miettiä tollasta. Tän on pakko olla provo!
Missä sitä haalaria olet jo niin ehtinyt esitellä,et kaikki kateellisia,tääl päin ainakin niin lämpimät kelit vielä,että ei ole talvitamineita käytetty?
ts. jos olisitte ostaneet jonkun halpispuvun, niin siitä ei olisi mahdollisesti ollut iloa tulevina vuosina sisaruksille tms..
Ja halpispuvut eivät sitä lämpöä ja märkää pidä ulkopuolella!
Hyvä hankinta,