Nyt alkaisi kyllä tää raskaus riittää, oksensin just.
39 viikkoa alkaa olla täynnä, maha sekaisin ja painaa jotenkin niin hankalasti että tänään ollut tosi oksettava päivä. Itse asiassa oksensin juuri, teki niin pahaa. Ei jaksaisi enää! :-(
Muttei ole tuntunut supistuksia, vauva potkii kylkiin ja on vielä varmaan aika ylhäälläkin.
Kommentit (7)
Mistähän tämä oksetusolo johtuu?
vain sisäelimiä esim. vatsalaukkua.
Mutta tsemppiä, kyllä se vaaveli sieltä pian syntyy =)
Minulla on aina (kolmesti) synnytykset alkaneet oksentamisella.
Mutta toisaalta kun ajattelen, niin varmaan vaan sitä painamista? Kun maha ollut löysällä ja arkana jo pidempäänkin, raudat jätin mm. siksi.
Toivoisin kyllä, että viittaisi lähestyvään synnytykseen..
Mutta toisaalta kun ajattelen, niin varmaan vaan sitä painamista? Kun maha ollut löysällä ja arkana jo pidempäänkin, raudat jätin mm. siksi. Toivoisin kyllä, että viittaisi lähestyvään synnytykseen..
itelläni ainakin meni vatsa ihan sekaisin pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Ja oli myös tota pahoinvointia.
Periaatteessa tosta nyt ei voi päätellä mitään, mulla vauva syntyi 10 päivää yli lasketun ajan =)
Itse odotan kauhulla, millä viikolla en enää pysty syömään, kun käsitys on, että joskus rv 28 alkaa paha närästys yms. yms. Rv 39 kuulostaa jo lohdulliselta, siitä ei ole enää pahimmassakaan tapauksessa pitkä matka helpotukseen. :) Tsemppiä viime metreille!
ettei se vedä ruokaa. Väkisin pitää yrittää sinne jotain ravintoa tunkea. Joskus tulee ylös ja joskus jää sinne pyörimään ja pulputtamaan.
Kamalaa on, ja sairaslomalla on mennyt monta viikkoa, ja pelottaa, että tällaisena jatkuu koko raskauden.
Viimeisimmässä lääkärintodistuksessa lukee, että refluksia olisi.
Mistähän tämä oksetusolo johtuu?