Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko 500e siitä

Vierailija
10.09.2010 |

että saisit vuodeksi kortin kuntosalille sekä uimahalliin.

Tuolla kortilla on käyttöoikeus 2aikuiselle ja kahdelle lapselle. tai yksi aikuinen ja kolme lasta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan. Ei meillä kukaan ehtisi ravata siellä 500 euron edestä.

Vierailija
2/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntosali ei olisi pelkkä kuntosali vaan siellä olisi ohjattuja liikuntatunteja. Ja silloin vain siinä tapauksessa, jos mulla olisi aikaa ja mahdollisuuksia päästä harrastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkään en tykkää käydä kuntosaleilla. Liikun mieluummin ulkona.

Uimahalliinkin selviäisin ehkä joka toinen viikko jos sittenkään.

Laskin että jos kävisin 2 kertaa kuussa uimassa ja hinta olis korkeintaan 5e/kerta niin kuussa olisi 10e ja se kerrottuna 12=120e.

Vierailija
4/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan pelkästään kuntosalista 50€/kk.

Vierailija
5/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntosali ei olisi pelkkä kuntosali vaan siellä olisi ohjattuja liikuntatunteja. Ja silloin vain siinä tapauksessa, jos mulla olisi aikaa ja mahdollisuuksia päästä harrastamaan.

Maksan (tai maksoin ennen raskausaikaa) liikuntakeskuksen jäsenyydestä 60 e/kk, joten tuo 500 e vuodessa olisi halpa, jos samaan kuuluisi uimahallimahdollisuus. Mutta jos on vain pelkkä kuntosali+uimahalli, niin en maksaisi.

Vierailija
6/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo kuulostaa aika halvalta.

Vierailija
7/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkään en tykkää käydä kuntosaleilla. Liikun mieluummin ulkona. Uimahalliinkin selviäisin ehkä joka toinen viikko jos sittenkään. Laskin että jos kävisin 2 kertaa kuussa uimassa ja hinta olis korkeintaan 5e/kerta niin kuussa olisi 10e ja se kerrottuna 12=120e.

Mites lapsesi? Onko sinulla niitä? Tykkäävätkö he uida? Vai etkö selviä sinne heidän kanssa?

Vierailija
8/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin maksaisin. sehän on aika edullinen vaikka kävisitte perheenä vaan kerran viikossa uimassa. Yleensähän jo pelkkä uintikerta maksaa 4e/kerta/hlö.

Vierailija
9/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, kyllä meillä on lapsia mutta ovat niin pieniä että pääsevät uimahalliin ilmaiseksi:)

Joten tässä elämäntilanteessa en ottaisi.

ehkä sitten kun lapset isompia. Mies ei juurikaan käy muutenkaan uimassa.

ensinnäkään en tykkää käydä kuntosaleilla. Liikun mieluummin ulkona. Uimahalliinkin selviäisin ehkä joka toinen viikko jos sittenkään. Laskin että jos kävisin 2 kertaa kuussa uimassa ja hinta olis korkeintaan 5e/kerta niin kuussa olisi 10e ja se kerrottuna 12=120e.

Mites lapsesi? Onko sinulla niitä? Tykkäävätkö he uida? Vai etkö selviä sinne heidän kanssa?

Vierailija
10/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ilman muuta!

Itse en käy niin paljon, että tuo kannattaisi ja lapseni pääsee vielä ikänsä puolesta ilmaiseksi. Lisäksi voin maksaa itseni liikuntaseteleillä, joten minun näkökulmasta tuo summa vaikuttaa suurelta.

Vierailija
11/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin ostaa tuon kortin.

Itselläni olisi mahdollisuus käydä tuolla päivä aikaan 3-4kertaa viikossa ja sen lisäksi voisin lasten kanssa käydä iltaisin ja viikonloppuisin ainakin sen 3kertaa viikossa.

Myös järjestetyt jumpat kuuluvat tuohon mutta ne ovat iltaisin joten minä en pääse niihin. Vesijumppaa on kaksi kertaa viikossa ja niihin koetan päästä.

ap

Vierailija
12/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, että urheilusta. No en ikinä.

Vierailija
13/13 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin maksaa urheilusta mutta en SIITÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä