Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E-bookersia käyttäneille kysymys

Vierailija
10.09.2010 |

Jos varaan tuon palvelun kautta lennot ja hotellin, maksetaanko heti myös se hotelli? Vai vasta paikan päällä? Luin hotellin peruutusehtoja ja siitä sai sen kuvan, että hotellikin pitäisi maksaa samantien. Onkohan hintaero iso, jos varaan vain lennot ja olen itse yhteydessä hotelliin ja teen varauksen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta menee suunnilleen samoihin ebookersin kautta kuin että varaisi itse. Olen tehnyt 5 reissua ebookersin kautta ja kaikki on sujunut tosi hyvin.

Vierailija
2/3 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsot ebookersilta lennon hinnan ja menet sen hotellin omalle nettisivulle katsomaan hinnan. Yleensä matkatoimistoilla (kuten ebookersilla) on neuvoteltu sopiva hinta yöpymiselle. En muista juuri milloin olisin saanut edullisemmin suoraan varaamalla, joskus niinkin käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todennäköisesti saat halvemmalla nettimatkatoimistosta kuin suoraan hotellista. Vertaa myös majoituksen hintaa (Ebookers) muiden nettimatkatoimistojen hintoihin, koska mielestäni Ebookersin hinnat ovat kalliit.

Itse suosittelisin majoitusten varaamiseen Travelpartneria, ja Supersaverkin on kyllä sekä lennoissa että hotelleissa yleensä halvempi kuin Ebookers.

Mutta vertaile, siten löydät itsellesi parhaan vaihtoehdon.