Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Et ole syytön siihen että loukkasin sua

Vierailija
10.09.2010 |

En tiedä haluatko niin kuvitella. Jos sulla on jotain vihan tunteita mua kohtaan, niin silloin haluat kuvitella niin.

"Vapaa lintu laulaa pehmeästi" -minusta sinussa on jotain äärimmäisen kahlittua. Onhan mullakin ongelmia, mutta en kuitenkaan suostu "luopumaan minuudestani" toisia ihmisiä miellyttääkseni. Niin sinä mun mielestäni teet, et muodosta omia mielipiteitä asioista vaan tukeudut jonkun toisen mielipiteisiin.

Terapiaan suhtaudun ristiriitaisesti, mutta koska epäilen että sulla on jotain tiedostamatonta masennusta niin suosittelisin kyllä että puhuisit asioista jonkun ammatti-auttajan kanssa.

Tässä siis terveisiä eräälle ihmiselle jonka epäilen lukevan tätä palstaa. Toki on epätodennäköistä että viesti osuu kohdalle, mutta silti...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on ollut ongelmia?

Vierailija
22/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkärangattomuudesta ei kirjoittanut ap vaan nro 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarkoitettu?

Vierailija
24/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ap tietää ystävänsä lukevan palstaa niin teksti mennee oikeaan osoitteeseen jos menee tavalla jonka Ap koki itselleen sopivaksi. Olette heti huutelemassa psykopaatiksi jos joku toimii tavanomaisesta poikkeavasti.

Vaikka joku lukisi tätä palstaa, hän ei välttämättä käy täällä niin säännöllisesti että tällä lailla tulisi tavoitetuksi. Ainakin minulla palstailu on kausittaista, olen välillä poissa viikkoja (tai vuosia). Lisäksi kun näin epämääräisiä juttuja kirjoitetaan, joka toinen lukija ihmettelee, onkohan tämä nyt se joku joka on loukannut juuri minua.

Vierailija
25/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla ei taida ola terveen paperit ja sillä loukatulla on. Narsistista ja sekavaa sökötystä. Ja tähänkö on maailmassa menty, että palstalle laitetaan epämääräiset "terveiset"? Sekin kertoo jostakin, ettei ole mielenterveys kunnossa. Jos sinulla on ap ystävällesi asiaa, ota henkilökohtaisesti yhteyttä. Tosin toivon, että ystäväsi tietäisi, millainen todellisuudessa olet, ja katkaisisi kaikki välit. En ole kuullut koskaan ystävästä, joka tekee diagnooseja toiselle. Minusta se asia kääntyy niin, että diagnoosin tekijällä on luurankoja kaapissa.

Vierailija
26/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Se jolle tarkoitit viestisi.

Mieheni on mestari tekemään toisten perheiden elämästä koko loppuelämän kestävää helvettiä, jos meitä vastaan asetutaan.

Vierailija
27/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Se jolle tarkoitit viestisi.

Mieheni on mestari tekemään toisten perheiden elämästä koko loppuelämän kestävää helvettiä, jos meitä vastaan asetutaan.

Nimittäin viesti voisi olla minullekin, ja mieheni ei siihen liity. Minulla oli, huom! OLI tuollainen ap:n kaltainen ystävä, mutta onneksi tajusin katkaista välit. Häneltä löytyi paljon psyyken ongelmia ja söi lääkkeitäkin, ei ilmeisesti hyväksynyt sitä ja nimitteli muita sen vuoksi. En tiedä kyllä, onko ap se tyyppi. Tuo ap:n viesti voi sopia aika monelle, aika monella on usein ystävän kanssa riitaa. Mikä on ilkeää, on masennusvihjailut, etenkin, kun ap vaikuttaa itse olevansa ihan pihalla.

Vierailija
28/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti on tarkoitettu?

Vierailija
29/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap itse on stereotyyppinen av-mamma, jutut sekavat ja antaa muille diagnooseja :D

Vierailija
30/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti on tarkoitettu?

Sitten parisataa sen ikäistä lukijaa pähkäilee täällä, onko viesti itselle.

Vierailija
31/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen kirjaimen. Tai no onhan sekin laaja otos.

No alkujaan olen sitä mieltä, että asiat hoidetaan kasvotusten, tällainen on aika naurettavaa touhua.

Vierailija
32/32 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juovuksissa ja yön tunteina avautunut muka ah niin viisaasti. Aloitushan on tehty klo 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä