Noloimmista noloin tunnustus! Pakko purkaa täällä..
Minä 35v neljän lapsen äiti olen palavasti "kaukorakastunut" erääseen ulkomaiseen artistiin. Ihan kuin joskus 14-vuotiaana johonkin Simon Le Bon:iin.
Hävettää, nolottaa ja naurattaa, mutta minusta voisi tulla hyvä julkkiksen stokkeri.
Onko mitään nolompaa?
Kommentit (83)
Mutta mä olen rakastunut Diana Gabaldonin kirjojen päähenkilöön Jamie Fraseriin! :D
Ei vois paljon kiihottavampaa henkilöä olla...!
kiihottavin mieshenkilö koskaan! Onneksi ne kirjat ovat paksuja kuin tiiliskivet ja seksikohtauksiakin kiitettävän paljon. ;D
Adam Lambertiin. Samoin se TrueBloodin Eric pistää veren kiertämään ja Jake Gyllenhaal huokailemaan.
Miestä naurattaa mun jutut :)
tulee adam lambertia ja tuiskua mä väännän volyymit täysille:) Lapset oikeasti tykkää myös ja yhessä fiilistellään. Juu homojako molemmat.. eipä juuri haittaa ja ikää mulla 34v:)
True Bloodin vampyyri Bill alias Stephen Moyer on tosi hot ja kyllä sille Ericillekin vois antaa... ;)
Mut en mä tiedä enää..
Nykyään enemmän sykähdyttää gary sinise, ja c.s.i:ta tulee siksi katsottua, taitaa vaan joskus juoni mennä ohi..
Eihän rickman ole se harry potterissa oleva seksikäs mies, vai muistanko väärin? Sitäkin olen katsellut sillä silmällä.
tulee adam lambertia ja tuiskua mä väännän volyymit täysille:) Lapset oikeasti tykkää myös ja yhessä fiilistellään. Juu homojako molemmat.. eipä juuri haittaa ja ikää mulla 34v:)
Meillä mukulat osaa jo hyvin sujuvasti kaikki biisit ulkoa, kun mamma popittaa joka automatkalla. Rallattelevat niitä itsekseenkin, kun luulevat etten kuule. :D
mä oon nähnyt seksuaalisväritteistä unta Jyrki Kataisesta..
"Entisistä" maajusseista mun suosikki oli Toma. Ihana! Sydän läpättelee vieläkin, vaikkei tuoreimpia kuulumisia ole kuulunutkaan. Näinkin herran muutamaan otteeseen sattumalta, silloin kyllä housut plyöri jalassa :D Toinen suosikki oli luukusta lukaali sarjan Bejo. Uuuu, mikä mies :)
Molemmat siis aika menneen talven lumia, mutta uusia kuumotuksia ei ole näiden jälkeen ilmaantunut. (KröhKröh, siis oman ukon lisäksi tietenkään :)
Russell Crowe. Se ei näytä kummoselta, ja vähän tuppaa lihomaankin mun maun ulkopuolelle. Ikääkin kertynynnä. Mut joku sen äänessä, liikkeissä... uuuuuh...
Näpit irti. Russell on mun!
Olen kaukorakastunut puolisooni. Kunnes se meni usein vuoden jälkeen tuhoamaan sen " Elämä on ".
oltiin parivuotta sitten keikalla missä tämä mies oli soittamassa. flirttailtiin koko keikan ajan ja sain jopa suudelman kesken keikan :)
siitä asti on alkanut sydän pamppaileen aina kun kuvan näen.
enkä edes keskimäärin pidä pienistä miehistä!
olen 30v. äiti ja naimisissa.
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2124868.jpg
mä oon nähnyt seksuaalisväritteistä unta Jyrki Kataisesta..
Ja mä näin kerran unta, että fanitin Mauri Pekkarista ihan kybällä! :D Tosielämässä en voi sietää häntä.
Kaukorakkauskohteita on aika monta, Tehiksen Carterista Tähtien sodan Lukeen...
Ja minä olen rakastunut Alexander Skarsgårdiin, joka näyttelee True Bloodissa Ericiä. Ahkerasti on katsottu joka jakso ;)
Mut en mä tiedä enää.. Nykyään enemmän sykähdyttää gary sinise, ja c.s.i:ta tulee siksi katsottua, taitaa vaan joskus juoni mennä ohi.. Eihän rickman ole se harry potterissa oleva seksikäs mies, vai muistanko väärin? Sitäkin olen katsellut sillä silmällä.
on juuri se Pottereissa oleva tyyppi (esittää sitä synkkää Kalkaorosta).
-se aikaisempi Rickmanin ihailija-
Mut en mä tiedä enää.. Nykyään enemmän sykähdyttää gary sinise, ja c.s.i:ta tulee siksi katsottua, taitaa vaan joskus juoni mennä ohi.. Eihän rickman ole se harry potterissa oleva seksikäs mies, vai muistanko väärin? Sitäkin olen katsellut sillä silmällä.
on juuri se Pottereissa oleva tyyppi (esittää sitä synkkää Kalkaorosta). -se aikaisempi Rickmanin ihailija-
siis Kalkarosta.
Edward Cullen alias Robert Pattinson
Jamie Fraser
ja
Adam Lambert
ei mene vahvasti mullakaan :D
Kertokaa lisää fanituksistanne, aikuiset naiset! :D
hmmmm.. makoisa mies