Noloimmista noloin tunnustus! Pakko purkaa täällä..
Minä 35v neljän lapsen äiti olen palavasti "kaukorakastunut" erääseen ulkomaiseen artistiin. Ihan kuin joskus 14-vuotiaana johonkin Simon Le Bon:iin.
Hävettää, nolottaa ja naurattaa, mutta minusta voisi tulla hyvä julkkiksen stokkeri.
Onko mitään nolompaa?
Kommentit (83)
tämänvuotinen euroviisuedustaja Daniel Diges on TOSI namu!! Noloa joo, kun olen suunnilleen kuusi vuotta vanhempi kuin nyt 29-vuotias Daniel :P
...jäisin mielellään synkänseksikkääseen tukiopetukseen!
Mutta juuri nyt rakasta nuorta Johnny Cashia, ja aina kun kuuntelen Walk the linea, hänen äänensä resonoi suoraan ihollani...
Olen viimeisilläni raskaana ja vähän hormoneista sekoboltsi.
TV:stä kun tulee vanhoja leffauusintoja, niin joku ihmte taika siinä äijässä vaan on. Antaisin het... ;)
tää lähes nelikymppinen kuolaa Tuomas Holopaisen ja Jared Leton perään... Johnny Deppkin käy paremman puutteessa.
:D
Ja oon vielä vanhempi kuin ap ;)
Ollut minun kaukorakkaus jo 25 vuotta, eli 10 vuotiaasta asti.
Olavi Uusivirran perään... Ja River Phoenixin
Olavissa on outoa vetovoimaa (ja minä olen 42 v enkä edes omista sen levyjä). River Phoenix nyt on ihan perusnamu.
Keanu Reeves on kaikista hotein.
luukusta lukaalia... Ja itse asiassa myös sen naisen, jonka nimeä en nyt muista, mutta siis se remppafirman tyttökin oli jotenkin tosi hot. Bejon ottaisin kyllä heti remontoimaan edelleen ;) Ja joo, olen 32 ;)
Muita Sawyer, River Phoenix, ja nuoruudessani myös Elijah Wood, voi itku :D
Mieheni on "salaa" kaukorakastunut Alanis Morissetteen ja luulee, etten huomaa :-D
Itse saan sydämentykytystä Kotiteollisuuden Hynysestä ja Tuomas Holopainenkin on uuuhh... Eniten läähätän kuitenkin James Hetfieldin (tai Hotfield on kyllä parempi nimi) takia, ja luulen ettei mieheni sitä huomaa ;-)
Mikähän noissa raskaamman musiikin miehissä minuun oikein vetoaa?
Naisille materia on ja tulee aina olemaan enemmän kuin mikään muu.
Movie starssit menee jopa oman lapsensa edelle.
Oletpa urpo.
Naisille materia on ja tulee aina olemaan enemmän kuin mikään muu.
Movie starssit menee jopa oman lapsensa edelle.
Matthew Foxiin Lostista ja Viiden jutusta. Ja toinen on Gordon Ramsey... Okay, just shoot me. Päiväunia molemmat.
Se piti mua kerran Ruisrockissa hetken kädestä kiinni, kun se lauloi "Living on a Prayer":in. Siis noin kahden sekunnin ajan ja sitten tulikin turvamies väliin. Nää-nännä-nää-nää. ; )
Sawyerin ottaisin myös ihan välittömästi rakastajakseni. Sain mieheltä luvan, että jos tilaisuus tulee, saan pettää Josh Hollowayn kanssa. Onkohan mies jotenkin oudon varma, ettei tilaisuutta muka voisi mitenkään tulla...? Häh, miten niin...?
Ooooh. Monet kivat hetket on unissani vietetty...
Greyn Anatomian Denny DuQuetteen.. Onko muita samalle miehelle sydämensä menettäneitä?
Joku kysyi, että kuka se oli. Duran Duranin laulaja, tietty :)
Billy Idol oli silloin myös ihana, mulla oli sen julisteita seinällä. Mutta niin oli kyllä myös Ritari Ässänkin :DD
Tämä siis 80 -luvulla...
Tänä päivänä ei niin pahoja kaukorakkaus-ihastusjuttuja enää ole, mutta kyllä mä kuolaan mm. Antti Tuiskua ja Sonata Arctican laulajaa (Toni Kakko (??))
Ja ikää on 34 v
Mut leveilenpä teille muille faneille sillä, että mulla on James Frasierista skandinaavi-versio, mun miehellä on jopa punertavat hiukset ja parta!!
, pitkäaikainen ykkönen. Tosin fanitan musiikkia muutenkin..
Ja onhan näitä jos alkaa oikein miettimään :)