Noloimmista noloin tunnustus! Pakko purkaa täällä..
Minä 35v neljän lapsen äiti olen palavasti "kaukorakastunut" erääseen ulkomaiseen artistiin. Ihan kuin joskus 14-vuotiaana johonkin Simon Le Bon:iin.
Hävettää, nolottaa ja naurattaa, mutta minusta voisi tulla hyvä julkkiksen stokkeri.
Onko mitään nolompaa?
Kommentit (83)
en ole koskaan tavannut ja on jo kuollutkin. Siis luin elämänkerran ja sen jälkeen haaveilin, että olisin toisella aikakaudella ja voisin tavata hänet.:) Ja tää oli ihan totta. Monta kuukautta ko. mies oli päiväunissani. Ikinä en kehtaisi tunnustaa tätä kenellekään muulle kuin teille anonyymisti. Jotenkin voisi tunnustaa vielä ystävälle, jos rakastuisin naapurin mieheen tai pomooni, mutta kirjan perusteella jo 70-luvulla kuolleeseen...
Minä olin rakastunut Peter Townshendin nuoreen versioon muutama vuosi sitten ja olen yli 40v.
Eli siis menneisyyden puuma.
Kiihkoissani katselin sen videoita. Mutta nyt vielä parempaa, Madonnaa rakastin monen monta vuotta, näin hänestä paljon uniakin ym. ja en ole lesbo :-)
voit ihan unohtaa Alexanderin, mä koitan olla niin ettet edes maininnut asiaa.
mulla on kone piukassa kuvia, omistan tän tyypin kaikki elokuvat (olen tilannut briteistä osan kun niitä ei kaikkia Suomesta saa), kuuntelen hänen lausumiaan runoja youtubessa (sitä ääntä ei voi vastustaa). Ja kukas tää tyyppi onkaan: Mua 40 vuotta vanhempi Alan Rickman =D
nuorena mulla olo seinät päällystetty Van Halenin kuvilla.
tietokoneen taustakuvana olis Colin farrell.....
mutta vielä enemmän Hugh Laurieen eli Houseen :O
En siis oikeassa elämässä kiinnostuisi yhtään tuon näköisistä miehistä, mutta tykkään miehistä, joissa on särmää, älykkyyttä ja pilkettä silmäkulmassa.
Oma mieheni on kohtuullisen komea, mutta nuo ihailemani piirteet hänestä puuttuvat, vaikka muutenkin onkin loistomies.
mitäs pahaa pienissä päiväunissa on? :) mäkin olen rakastunut simon bakeriin kuka esittää mentalistissä patrick janea ;)
itse olen pihkassa Michael Bubleen :)
Aah, kun hän laulaa ettei ole tavannut sitä oikeaa vielä,niin uuh.... videossa oleva tyttö vaan on ilmeisesti sen nykyinen tyttis :(
Hih, ei tuosta voi nolostua. Mä oon jatkuvasti rakastunut sepitteellisiin henkilöihin. Ja palavasti. Menen illallakin aikaisemmin pehkuihin saadakseni rauhassa unelmoida miehistä ja romansseista. Viimeisin kohde oli True Bloodin Eric (ylläri..) ja okei myös Edward Cullen ekasta Twilight-leffoista sai aikaan mielettömän tarinan meidän kohtaamisesta ja rakatumisesta jne. Sawyer on myös ollut unelmine kohde. Ehkä suurin näistä kaikista on kuitenkin ollut Dragonlancen pahisvelho Raistlin joskun parikymppisenä. Malin niin rakastunut, näin vaan unta siitä koko ajan enlä pystynyt ajattelemaan mitään muuta. Niin ja eihän se ikä siihen pitäis vaikuttaa kenestä haaveilee..Mullakin mies ja kaksi lasta, mutta tää haaveilu on ollut mun juttu aina. Älkää neiset nyt noloilko tällasesta, sehän on ihanaa!
siinä ole mitään noloa, ellei siten ihan tosissaan ole rakastunut...
hmm, en mä ainakaan tykkäis että mieheni haaveilis jostain näyttelijättärestä, siis ihan tosissaan.
Minusta ihan täydellisin miehen malli on Pieni talo preerialla -Ingalsin perheen isä Charles...ehkä jopa liian täydellinen.
Täällä yksi nyt 29-v ilmoittautuu.. Kyseinen velho oli myös minun eläväisen mielikuvitukseni ruokaa : D
Tää herkkupala oli siinä Sleeper cell sarjassa.
http://www.locksleynet.com/poonam/wp-content/uploads/2008/12/michael-ea…
Olavi Uusivirran perään...
Ja River Phoenixin roolihahmo leffassa The Thing Called Love oli aikoinaan todellinen päiväunien kohde.
Mutta ykkönen on ehkä kumminkin Josh Hartnett.
mitäs pahaa pienissä päiväunissa on? :) mäkin olen rakastunut simon bakeriin kuka esittää mentalistissä patrick janea ;)
Tän mamman sydän sykähtää Stephen Moyeria ja Adam Lambertia katsoessa, huh. Antti Tuiskussakin on vaan sitä jotain...:P¨¨¨¨
Mun nolo päiväunien kohde on Edward Cullen joo ja ikä oli 36v :D :D
Ihan järkyttävää oli, kun luin sen ekan kirjan ekaa kertaa... meni varmaan pari viikkoo ja leijuin ihan jossain ihme sfääreissä... ja sit oli tietty pakko lukee ne muutkii kirjat ja kattoo leffat. Ja moneen kertaan :D
On se vaan niin nami!
vaan kiitän kovasti, että pelastit mun päivän. Mä oon pitänyt itseäni ihan teininä täysin saman asian takia. Ihana saada vertaistukea samanikäisiltä! =D