Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko lehtiä kirppikseltä.

Vierailija
09.09.2010 |

Me Naiset, KuntoPlus, Sport ja Meidän Perhe -lehtiä.

Nipussa n. 7 lehteä hintaan 2€. Lehdet numerojärjestyksissä (välistä saattaa puuttua). Joissakin nipuissa on kokonaiset jatkikset ja sen olen maininnut hintalapussa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto Plus ja Meidän perhe-lehtiä voisin ostaa 7 eurolla jos olisivat kohtuu uusia. Sport-lehteä en tunne, Me Naisia saa ilmaiseksikin.

Vierailija
2/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Ihanko oikeasti joku lukee niitä jatkiksia? ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto Plus ja Meidän perhe-lehtiä voisin ostaa 7 eurolla jos olisivat kohtuu uusia. Sport-lehteä en tunne, Me Naisia saa ilmaiseksikin.

Vierailija
4/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut lukee.

En jaksa hinnoitella yksittäisiä lehtiä.

t: ap

Vierailija
5/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia lehtiä kirpparilta 0,50-1e hintaan. mutta en ehkä ostaisi nippua, vain yksittäisiä.

Vierailija
6/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kyllä vanhoja Seura-lehtiä ja Apuja 70-luvulta. Kotiliedet vuosilta 1939-1945 kiinnostavat, varsinkin Martta Wendelinin kansilla.

Vierailija
8/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmiten irtonumeroita. Kuntoplus lehtiä olen ostanut nipussa. Maksan mielellään n. 50 snt/lehti.

Vierailija
9/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityölehdet voisivat mennäkin, jos kävisin kirppiksellä.

Vierailija
10/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää viedä paperi keräykseen.

Vierailija
11/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös nippuja. mutta lähinnä sisustus ja perhelehtiä sekä käsityölehtiä. yleensä mukaan tarttuu uusimmat numerot.

Vierailija
12/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan. erikseen tai nipussakin olen ostanut.

Vierailija
13/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun olen nuo jo lukenut :-)

Eli ihan ok hinta. Mielummin ostaisin kyllä irtonumeroita enkä nippuja, kun olen paljon lehtiä lukenut enkä halua samoja uudestaan.

Jatkiksia kyllä lue, en kuitenkaan sen perusteella kirppiksellä tee valintoja (että vähän turhaa vaivannäköä ehkä jatkisten maininta)

Aika heikosti kyllä menee lehdet kaupaksi. Mutta just joitain lehtiä menossa kirppiksellä. Nippuina ja irtona :-)

Vierailija
14/14 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin hakemassa tänään ekan viikon laput ja kaikki lehdet olivat menneet kaupaksi. Myyn ne 20 senttiä kpl, Elleä, Gloriaa jne. Me naista en oikeesti ostais edes 20 sentillä, pitäis olla vielä halvempi hinta.

Vuosia sitten kun kuljin työmatkan junalla ja työ oli Hietsun vieressä, kävin kesällä hakemassa aina kesälukemista junamatkaa varten. Hinta piti olla halpa, koska myyjiä oli enemmän kuin ostajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi