Miehen kanssa "mökötetty" toisillemme kuukausia, olisikohan tämä ratkaisu? ov
Minua kyrsii miehen tupakoinnin aloittaminen monen vuoden polttamattomuuden jälkeen (en voi sietää tupakoivaa miestä). Miestä taas kyrsii minun haluttomuus sängyssä (haluan kyllä, vaan kun en jaksa).
Eilen ehdotin, että jos mies lopettaa sauhuttelunsa, niin jokaisen tupakattoman päivän päätteeksi minä viettelen hänet. Mies suostui heti ja oli sitä mieltä, että molemmat voitetaan tässä eikä kumpikaan oikeastaan häviä mitään.
Omasta haluttomuudestani, ennen kuin joku ehtii huutamaan että säälipillua antaisin, sanon sen, että touhuun en ole kuukausiin jaksanut vaan alkaa, aina työntänyt miestä pois syynä etten vaan jaksa. Jos mies kuitenkin jaksaa nätisti kokeilla niin yleensä aina lämpenen ja seksi on ihanaa. Ja olen huomannut myös sen, että mitä enemmän seksiä harrastetaan, sitä enemmän minua myös haluttaa.
Joten, onko idiootti ajatus tällainen vaihtokauppa?
Kommentit (5)
Ylipäätään lapsiperheissä pitää unohtaa ne lapsettomat ajat, jolloin seksiin ruvettiin vain levänneinä ja ex tempore koska ja missä vaan.
Kun on pieniä lapsia, sitä aikaa pitää järjestää ja vaikka hammasta purren aloittaa. Halu tulee sitten pienellä lämmittelyllä!
Joten oikein hyvä ajatus PÄÄTTÄÄ, että nyt mä sekstailen ja nautin siitä, piste. Mitä enemmän sekstailee, sitä enemmän se alkaa viehättääkin taas ;-)
oikein hyvä idea. Kaikki voittaa!
Mies saa puhtaammat keuhkot, ja enemmän seksiä.
Sinun ei tarvitse elää tuhkakupin kanssa, ja saat enemmän seksiä.
Ja yhteisenä plussana, rahaakin säästyy.
Hyvä hyvä. Ei muutakuin tuumasta toimeen!
Muuten, syötkö pillereitä? Oletko varma, ettei haluttomuus johdu niistä? Minulla pillerit aiheuttaa haluttomuutta..Tai juuri sellaista "ei jaksa innostua" fiilistä, mutta kyllä lämmittelemällä sitten kuitenkin haluttaa, ja seksi on kivaa..
Miehellä sauhuton päivä, sen näkee miehen vitutuksessa ja toisaalta myös tuoksussa..Toki muisti myös kertoa, että nollatoleranssi..=)
Nyt lähden sitten ensimmäistä kertaa aikoihin viettelemään ukkoni...Jännittää =)))
Pitäkää peukkuja..
t. ap