Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut ikävä minua? Tui tui.

Vierailija
09.09.2010 |

Olen ollut itsestäni riippumattomista syistä nettivierotuksessa pari viikkoa, nyt taas teidän ilonanne.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itsestäni riippumattomista syistä nettivierotuksessa pari viikkoa, nyt taas teidän ilonanne.

Vierailija
22/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en mä nyt ihan täysin äidiksi soveltumaton voi olla, koska olin ennen tapaturmaa varasijalla lapsiin ja nuoriin liittyvään ammattikoulutukseen ja siellä pääsykokeissa testattiin soveltuvuus ihan tsykoloogisilla testeillä ja haastattelulla.

Kohta lapset tulevat kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sielunhallitsija?"

ööh,tää on kyllä enemmän rakkautta kuin muuta.

Vierailija
24/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tartte lähteä yhtään mihinkään, ei töihin eikä koulutukseen vielä moneen kuukauteen.

Vierailija
25/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
26/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppareille ja päiväkaljalle sillä aikaa kun lapset ovat isällä tai päiväkodissa hoidossa. Eikä mun lapset muuten ole enää virikelapsia, koska niiden huoltaja, eli isä on pitkät päivät töissä ja lasten on pakko olla hoidossa.

Vierailija
27/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi parempaaaaaaaaaaaaaaaa

Vierailija
28/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en mä nyt ihan täysin äidiksi soveltumaton voi olla

mitä on testattu. Jos suurin osa jutuistasi on provoja se on hyvä juttu, koska on pikkusen suuremmat mahdollisuudet että miehesi ei ole ihan täydellinen pipipää. Mutta oli jutut provoja tai ei, ne on syvästi SAIRAITA eikä kukaan tollasta viikko- ja kuukausitolkulla suoltava sovellu äidiksi. Nyt pysyt erossa lapsista jos yhtään piittaat niistä (yeah right), piste.

Vierailija
29/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin ikävä sun mustaa huumorias. Ja sun jutuista kyllä ymmärsi, ettei lapset ole oikeasti olleet hetkeäkään laiminlyötyinä vaan olet vaan totaalisestiu väsyttänyt itsesi perfektionismillä äitiydessä.

Vierailija
30/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomman lapsen saatan vaatia itselleni jahka kuntoudun liikuntakykyiseksi.

Lapset on kivoja lemmikkejä tuonne kouluikään asti, sitten kuvaan tulee kaikki kypsät lippuset ja lappuset ja lastensuojeluilmoitukset koulusta ja erityistuen ja terapaian tarpeen kanssa säätäminen, ja päivänsäteesi koulukavereiden vanhemmat jotka soittelee sulle ja raportoi miten lapsesi riehuu ja kiusaa. Ja entä sitten kun se on isompi? Haistatteleva ja huoritteleva, itsesi kokoinen 14 vee ei ole kovin kiva käsiteltävä.

Vierailija
31/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun tarttis millään lailla reagoida koulu- tai päiväkotiasioihin, isä yhteishuoltajana hoitakoot. Lasteni isä on jo 17,5 vuotta hoitanut vanhemman poikansa asiat viranomaisten kanssa, koska pojan lähimamma ei kuulemma ole ensimmäiseenkään vanhempainiltaan/kriisipalaveriin osallistunut.

Isällä on kokemusta, hoitakoot. Eipähän tarvitse lääkärin tuhlata lapseni tutkimusaikaa siihen että on huolissaan mun jaksamisesta.

Pienimmällä on lähiaikoina lastenlääkäri, isä hoitakoot vaikka olisinkin itse silloin jalkojen päällä.

Vierailija
32/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuihin, koska on niin fiksu ja 1-vuotiaani on kehityksessään normaalin lapsen aikataulussa, kävelee ja puhua pälpättää vauvakieltä.

Ei ehkä laiminlyödyiltä lapsilta sujuis, tai jos olisin raskausaikana vetänyt appelsiinimehua kummempaa.

Lapset kävivät juuri isänsä kanssa ja näkyihän noilla ikävä olevan.

Vierailija
33/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oon niin läski ettei niin pieni mies yltäisi mun kanssa lapsia tekemään.

Vierailija
34/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaani saa päiväkodissa osallistua eskariryhmän.

Onnea vaan taas Suomen oikeuslaitos.

Vierailija
35/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kävivät juuri isänsä kanssa ja näkyihän noilla ikävä olevan.

pikku apinanpoikasista jotka on eristetty muusta laumasta ja joille annetaan "äidiksi" tekoapina, joka antaa poikasille sähköiskuja ja pistää poikasia piikiellä kun ne yrittää syliin. Ja ne surkeat, ahdistuneet apinanpoikaset vaan yrittää ja yrittää syliin uudestaan ja uudestaan, vaikka sähköiskuja ja piikinpistoja satelee.

Vierailija
36/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierasti minua jo.

No, katsotaan mitä asuminen isän luona saa lapsissa aikaan, vaikkei isä heidän kanssaan kovinkaan montaa valveillaolon tuntia vietäkään.

Eihän mun tulevaan yksiöön edes lasten tavarat mahdukaan niin turha hirveän läheisiä suhteita on ylläpitääkään.

Vierailija
37/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattamaan, mutta pienimmän kanssa isukilla on vielä 2 vuotta potentiaalista aikaa korjata vauriot. Että katsotaan 10 vuoden päästä kumpi lapsistani pärjää paremmin, se isän kasvattama vai se mun kasvattamani.

Vierailija
38/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimmäistä en viitsinyt ottaa syliin kun selvästivierasti minua jo.

Jatka samalalla lailla ja ehkä olet onnistunut sikiämään jotain yhteiskuntakelpoista.

Vierailija
39/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojathan voi näin kätevästi jättää isänsä kasvatettaviksi.

Ehkäpä, mistä sen tietää kun ei mitään ehkäisyä käytä ja seksiäkin on taas alkanut mieli tehdä kun ei ole lapsiperhepaskaa aamusta iltaan.

Heti kun pääsen jalkojeni päälle lähden etsimään tytön tekijää, ellei sitten poikieni isä innostu seksiä kanssani harrastamaan.

Vierailija
40/44 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojathan voi näin kätevästi jättää isänsä kasvatettaviksi. Ehkäpä, mistä sen tietää kun ei mitään ehkäisyä käytä ja seksiäkin on taas alkanut mieli tehdä kun ei ole lapsiperhepaskaa aamusta iltaan. Heti kun pääsen jalkojeni päälle lähden etsimään tytön tekijää, ellei sitten poikieni isä innostu seksiä kanssani harrastamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi