Fb:n vakio tykkääjä.
Tykkää ihan kaikista päivityksistäni, julkaisuistani yms. Tuskin ees lukee niitä, koska tykkää niistäki missä ei ole tykkäämistä. Jos laittaisin, että poltin käteni niin ihan varmasti tykkäis, koska on muistakin vastaavista päivityksistä tykäny.
Mikä sitä vaivaa??
Kommentit (4)
yheltä kaverilta, että tykkää aina, kun kiinnostaa mitä muut siihen päivitykseen sanovat, niistähän tulee sitten ilmoitus. Oon siis miettinyt, että ehkä tosi kyylät aina tykkää kaikkien tiloista, ettei vaan mene yksikään kommentti ohi.
Siis itse olen kanssa siirtynyt siihen, että tykkään jos kiinnostaa jatkossa lukea.
Mutta jos esim. päivitys on "mieheni kosi tänään, suostuin!
jotain on tapahtunut... yli puolet puuttuu viestistä...
eli jatkan äsköiseen:
" niin silloin käyn vaikka hänen seinälleen heittämässä onnittelut, koska jos menen tykkäämään tai kommentoimaan, saan luultavasti miljoona ilmoitusta, että ihmiset ovat kommentoineet...
eli tässä pointtini. :D
Mä ainakin haluan ilmaista joillekin ihmisille että minusta on kiva kuulla heidän kuulumisiaan. Emme ehkä ole yhteyksissä enää muun kuin fb:n kautta ja siksi haluan "reagoida" aina kun näistä ihmisistä kuuluu jotain. Haluan olla hengessä mukana, vaikkei livenä enää tavattaisikaan.
Harkitsin pitkään, hyväksyisinkö edes sen kaveripyyntöä, kun pelkäsin vähän just tätä ilmiötä... muutoin nähdään 5-6 kertaa vuodessa mikä riittäis mulle ihan mainiosti, ei olla ns. sielunsiskoja vaikka tullaankin toimeen. Enkä mä haluais feikatakaan muuta. Varmaan hänkin haluaa vaan ilmaista kiinnostuksensa ja olla "hengessä mukana" mutta se alkaa oikeesti olla vähän noloa :/ Kun mäkin päivitän statusta melkein päivittäin, niin aina siellä on ekana anoppi tykkäämässä ja usein vielä joku kommentti perään. Tietty sikäli ymmärrettävää, kun iso osa päivityksistä koskee hänen lapsenlapsiaan. Mutta on mulle kaverit ihan livenäkin jo kommentoineet, että se on se sun anoppi aika kova tykkäämään :D Mulle vähän vähempikin riittäis.
Mä ainakin haluan ilmaista joillekin ihmisille että minusta on kiva kuulla heidän kuulumisiaan. Emme ehkä ole yhteyksissä enää muun kuin fb:n kautta ja siksi haluan "reagoida" aina kun näistä ihmisistä kuuluu jotain. Haluan olla hengessä mukana, vaikkei livenä enää tavattaisikaan.
yheltä kaverilta, että tykkää aina, kun kiinnostaa mitä muut siihen päivitykseen sanovat, niistähän tulee sitten ilmoitus. Oon siis miettinyt, että ehkä tosi kyylät aina tykkää kaikkien tiloista, ettei vaan mene yksikään kommentti ohi.
Siis itse olen kanssa siirtynyt siihen, että tykkään jos kiinnostaa jatkossa lukea.
Mutta jos esim. päivitys on "mieheni kosi tänään, suostuin!