Miljonääriäidit Marbellassa
Toivottavasti täällä mahdollisimman moni aikoo ruveta seuraamaan uutta miljonääriäitiohjelmaa joka pian alkaa. Olis niin kiva kuulla av-mammojen sosiaalipoliittisia ja kehityspsykologisia näkökantoja tähän sarjaan. En malta odottaa osuvien ja oivaltavien kommenttien sekä mukavan, kantaaottavan keskustelun alkamista!
:-)
Kommentit (53)
Kämppä on vuokrakämppä eikä kukaan edes tunne niitä Aurinkorannikolla ja muka VIP-asikkaita, just joo...
oli kyllä niin tyhjäpäisiä silikoninukkeja, että yökötti. Toki ottaisin mieluusti heidän miljoonansa, ja olivat toki kauniita (paljon kauniimpia kuin minä), mutta ne elämänarvot-tai arvottomuus. Jos kaiken itseisarvo on hyvältä näyttäminen ja shoppailu, niin huh huh.
Se blondi asui muuten Marbellassa ilman miestään, mies oli jäänyt Suomeen töihin. Sekin kertoo jo paljon perheestä...
AVn kurahaalari-keskustelut ovat paljon syvallisempia.
Toivottavasti on fiksuuntunut nuoruusvuosista.
Toivottavasti on fiksuuntunut nuoruusvuosista.
Oli aika tavallinen nuori tyttö, tosin silloinkin pieni rooli päällä.
Rikostaustaa, vuoden ikäiset kaksoset eivät ole hänen miehensä lapsia vaan jonkun entisen ukon lapsia, avioeroja useampia takana.....hmmm.
Kodit vuokralla, kukaan Marbellassa ei tunne koko muijia jne.
eikö ne kaksoset ole avopuolison lapsia, vaik ovat niin pieniä?! Minkälaista rötöstelyä se on harrastanut?
eikö ne kaksoset ole avopuolison lapsia, vaik ovat niin pieniä?! Minkälaista rötöstelyä se on harrastanut?
Nainen on ehtinyt erota lastensa isästä, löytää uuden, vaihtaa asuinmaata, kaikki ennen kun lapset 1 v täytti.
se on ihan tekemällä tehty niinkuin kaikki Unelmien poikamiehet ja muut vastaavat.
toisen mies täydessä konkurssissa ja sitten kuoli oudosti. Huoh
Mun mielestä tuo on nimittäin sen verran eksoottista elämää verraten omaan arkeen että aivan varmasti on katsomisen arvoista. Kivahan se on jos jotkut saa elää jetset elämää ja mua kiehtoo ajatus että tavara tekis onnelliseksi (se olisi niin helppo tapa saavuttaa onni). Kyllähän se on kiva jos pystyy välillä jotain kivaa ostamaan ja kauniisti pukeutumaan jne. mutta että tulisi onnelliseksi vasta jos ostaa ferrarin tai vähintään 2000euron avokkaat -ei vaan mee jakeluun ja sen takia onkin kiva kattoo että millasia ihmisiä nuo on.