Miljonääriäidit Marbellassa
Toivottavasti täällä mahdollisimman moni aikoo ruveta seuraamaan uutta miljonääriäitiohjelmaa joka pian alkaa. Olis niin kiva kuulla av-mammojen sosiaalipoliittisia ja kehityspsykologisia näkökantoja tähän sarjaan. En malta odottaa osuvien ja oivaltavien kommenttien sekä mukavan, kantaaottavan keskustelun alkamista!
:-)
Kommentit (53)
jo niistä kuulemistani kommenteista "rakastan rahaa, tavaraa, shoppailua" tai jotain vastaavaa. Olkoon rahaa kuinka paljon tahansa, mulle tulee inhottava olo tuollaisesta rahan palvonnasta.
Ihmisiltä puuttuu jotain tärkeää sisältä, jos heidän täytyy täyttää sitä sisäistä tyhjiötään tavaralla ja tuhlaamisella tuhlaamisen vuoksi. Ja varsinainen "onni" tällainen vaimo toki miljonäärille, mutta voi olla, että myös miehensä ovat/olivat samantyyppisiä supermaterialisteja.
elämässä on yksi huoli vähemmän. etenkin työttömyyden jälkeen rakastan sitä vielä enemmän, se on elämän yksi perusjalka.
ois kiva nähdä sen vuoden ikäisten kaksosten äidin vatsanahka.
Kyläl mäkin rakastan rahaa, se tarkoittaa sitä, että
jo niistä kuulemistani kommenteista "rakastan rahaa, tavaraa, shoppailua" tai jotain vastaavaa. Olkoon rahaa kuinka paljon tahansa, mulle tulee inhottava olo tuollaisesta rahan palvonnasta.
Ihmisiltä puuttuu jotain tärkeää sisältä, jos heidän täytyy täyttää sitä sisäistä tyhjiötään tavaralla ja tuhlaamisella tuhlaamisen vuoksi. Ja varsinainen "onni" tällainen vaimo toki miljonäärille, mutta voi olla, että myös miehensä ovat/olivat samantyyppisiä supermaterialisteja.
elämässä on yksi huoli vähemmän. etenkin työttömyyden jälkeen rakastan sitä vielä enemmän, se on elämän yksi perusjalka.
Mä en voisi ikinä sanoa noin, vaikka kokemusta on sekä rahattomuudesta että rahakkuudesta ja mua silti ällöttää jos joku sanoo noin.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt mitä itua on köyhäilyssä ja sen jalustalle nostamisessa. JOs mun mies olisi miljonääri niin tuskinpa minä töissä kävisin nykyiseen malliin. Kyllä mä nauttisin vapaasta ajasta ja rahan suomasta turvallisuudesta.
minua kiinnostaisi asua talvet valtavassa talossa etelän lämmössä ja ajella Ferrarilla.
Itsekäs elämäntyyli -mitä se sitten tarkottaakin- sopii minulle oikein hyvin.
puklut olkapäällä ylipainoisena matamina pyörivä toki paaaaljon kauniimpi ja mielummin sitä painaa niska limassa töitä, kuin asustelee vailla huolen häivää aurinkoisessa Marbellassa... Hohhoijaa
ei se tarkoita että kaikki kotiäidit on ylipainoisia ym. kumma käsitys sulla... ehkä sit perustuu omakohtaiseen kokemukseen. mua ainaki nauratti ku toinen tän sarjan naisista sano mainokses jotain tyyliin "miten ihmiset pärjää kahen lapsen kans, mä tarvin lomaa"! eikä kyseiset naiset edes hoida omia lapsiaan. katon ihan huumorimieles!
ei se tarkoita että kaikki kotiäidit on ylipainoisia ym. kumma käsitys sulla... ehkä sit perustuu omakohtaiseen kokemukseen.
sitä en tajua, että miksi miljonäärit näyttää tuolta. JOs minulla olisi rajattomasti rahaa, tekisin naamalleni jotain kaunista. Ehkä se on jotain muotia heidän piireissään
ei saa ostettua reimateciä, on ylipainoa ja ei saada sitä pois ym. ja sitten kuitenkin ollaan kilvan tuomitsemassa niitä, joilla nuo asiat ovat kohdillaan. Tuskin teillä kaikilla vastanneista nyt niin kaunis naama on, että kannattaa täällä huudella...saati että kannattaa parjata lastenhoitoavun käyttämistä.
toki sen reimatekin saan nytkin ostetuksi. Ei se oma naamanikaan niin täydellinen ole mutta hinta-laatu-suhde on varmaan parempi kuin heillä ;)
toki sen reimatekin saan nytkin ostetuksi. Ei se oma naamanikaan niin täydellinen ole mutta hinta-laatu-suhde on varmaan parempi kuin heillä ;)
ei saa ostettua reimateciä, on ylipainoa ja ei saada sitä pois ym. ja sitten kuitenkin ollaan kilvan tuomitsemassa niitä, joilla nuo asiat ovat kohdillaan. Tuskin teillä kaikilla vastanneista nyt niin kaunis naama on, että kannattaa täällä huudella...saati että kannattaa parjata lastenhoitoavun käyttämistä.
mun käsittääkseni muut on puhunu arvojen puutteesta näillä leideillä, ei siitä etteikö saisi olla rahaa... onhan se kivaa. ja se et joku toinen kasvattaa sun lapset ei mun mielestä ole "lastenhoitoapua".
mutta eläisin eritavalla, kuin he.
mun käsittääkseni muut on puhunu arvojen puutteesta näillä leideillä, ei siitä etteikö saisi olla rahaa... onhan se kivaa. ja se et joku toinen kasvattaa sun lapset ei mun mielestä ole "lastenhoitoapua".
hienot on elämänarvot
niin ainakin toisen tapauksessa on kysymys ollut myös osa-äiti suhteesta vai pitäisikö sanoa kaukoäitisuhteesta.
Ihan kauniita naisia nuo ovat.
En jaksa katsoa, koska ei tosiaan kiinnosta jetset-elämä.
En ole kuullutkaan tästä, mihin hän kuoli? surullista.
missa yh-aiti raahustaa toista kotiin kauppakassin kanssa tihkusateessa?
luulin se olevan joku huumoriohjelma. Nyt vasta tajusin, että kyse on oikeista ihmisistä.
No en viitsi kuitenkaan aikaani tuhlata ohjelman katsomiseen, joten en voi mielipidettäni heidän elämästään sanoa.
Ja ihan kauniita tyttöjähän he ovat. Ainakin paremman näköisiä kuin minä ja huomattavasti nuorempia.
Ehkä se leskeksi jäänyt lohduttautuu sillä rahalla, eikä sure kovin miehensä kuolemaa jos raha on niin tärkeää.
toinen niistä naisista lapsuuden kaverini