Eikö se kuulu ihan hyviin tapoihin
että vihkipari lähettää kiitoskortin, Häät oli jo viime syksynä, mitään ei ole kuulunut. Laitoin sentään sievoisen summan rahatilille!
Kommentit (5)
Jos ei vieläkään ole mitään kuulunut, tuskin kuuluukaan. Kiitoskortit tulevat tosi nopeasti kuvaamosta ja jos aikoo askarrella ne itse, tulee askartelu hoitaa ennen häitä, jolloin häiden jälkeen ei tarvitse laittaa kuin kuva paikalleen ja kortti postiin.
Positiivisin yllätys oli kun saimme kerran kiitoskortin heti seuraavana keskiviikkona! Morsiuspari oli maanantaina laittaneet itse otetut kuvat kortteihin ja kuoriin ja ke ne olivat jo perillä. Tiistaina he olivatkin itse jo matkalla pitkälle häälomalle. :)
Kiitoskortit tulevat tosi nopeasti kuvaamosta
Me saimme kiitoskortin joulukortin kanssa samassa kuoressa 2009 ja häät olivat toukokuussa 2008.
Meillä tosin oli vähän murheita, kuten läheisten ihmisten poismenoja ja tulipalo, jossa tuhoitui paljon omaisuutta (kuvat kuitenkin säilyi) ;)
Vuosi on jo aika pitkä aika vaikka kuvien valitseminen on myös joskus hankalaa.
Meillä meni puoli vuotta ennenkuin sain laitettua kiitoskortit postiin mutta teinkin ne itse enkä ottanut kuvaamon valmiita. Ainoastaan kuva tilattiin ja itse väkersin kiinni korttipohjaan.