Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko se sinä joka karjut bussikuskille kiitos poisjäädessäsi

Vierailija
09.09.2010 |

ja samalla hajotat muiden tärykalvot? Muistathan myös taputtaa lentokoneessa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousen bussiin keskeltä (p-tuoli) joten enpä voi kiittää etuovella.

Vierailija
22/26 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hym, ei se elämä ole helppoa tuolla pääkaupunkiseudulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koettanut elvyttää tätä vanhaa hyvää kiittämiskulttuuria, joka jostain syystä näivettyi Helsingin keskustassa asuessani. Lentokoneessa en taputa, se on minusta moukkamaista, koska en ole ollut henk koht lentäjien kanssa tekemisissä. Lentomäntää joka seisoo ovella poisohjaamassa kiitän kyllä. Yhtä lailla toivon omassa palveluammatissan tulevani tervehdityksi tullessa ja kiitetyksi lähtiessä.

Vierailija
24/26 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun olen rattaiden kanssa bussissa, kiität kuskia, jos ymmärtää "niiata" bussia niin, että pääsen helpommin ja nopeammin pois. kaikki ei sitä osaa.

Vierailija
25/26 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun lesborunkkari.

esittää mielipiteensä? Mitä se sun peppua kaivaa?

esim. ruokapöydästä noustessa. Mitä se mutsi siitä kiitoksesta hyötyy, että ihan joka päivä sitä huudetaan. Mutsit jotka jää ilman kiitosta, käykö sääliksi??? Hä??? Siis miksi sä ahdistut siitä, että joku kiittää? Mitä vittua se sun persettä kaivaa? Pitääkö sitä kommunikoida vain välttämättömät ja nimenomaan sun laatimilla ehdoilla? Väännä se iPod vaan kovemmalle, niin et kuule. Tai vaihda köyhä autoon, äläkä inise. Sossumamma!

Vierailija
26/26 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko että kuskin sydän läikähtää onnesta jokaisesta kiitoksesta, tai ankeus valtaa jos kukaan ei kiitosta kiljahdakaan.

Onko sillä edes merkitystä? Minusta se riittää, että itse kiittää, jos katsoo sen aiheelliseksi. Muiden reaktioilla ei ole niin väliä.