Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pph. lapsi aloittaa yksityisellä hoitajalla

Vierailija
09.09.2010 |

menen tänään tekemään papereita ym. Kysyisin vain, että miten olette tehneet ns. tutustumisen vai oletteko jättäneet lapsen vaan suoraan hoitoon?

Tiedän kyseisen pph. ja esim. leikkipaikoilla olemme olleet samaan aikaan eli henkilö on toisaaltaan tuttu eli olisiko vaan hyvä jättää samantien hoitoon ja ekapäivänä hakea vaikka ennen ruokailua ja siitä sitten eteenpäin?

Kokemuksia,kommenteja tarviisiin ja mielummin asiallisia kiitos. Lapsi siis 3v7kk ja kotihoidossa ollut eikä tähän mennessä ole ollut missään muualla hoidossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsellekin tuttu niin sitten voit jättää suoraan hoiton vähäksi aikaa, jos ei ole tuttu niin sitten harjoittelisin yhdessä.

Vierailija
2/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustuneet ja nähneet juuri noilla leikkipaikoilla. Eli auttaako, jos sitten mennään hoitoon ja kuljen siinä nyt sitten mukana? Eli homma ei periaatteessa muutu miksikään, jos minä olen näköpiirissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia ym. Parituntia aikaa ja sitten mennään tekee papruja ym. Juu hieman tässä on kuutamolla,ainut lapsi ja ei mitään hajua nyt mistään. Kai se tästä.

Vierailija
4/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko reipas ja sosiaalinen, vai ujo ja arka. Ujon kanssa edetään hitaammin.

Vierailija
5/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häipyy äiti kuvioista niin sitä tarkoitin eli oli nyt pk. tai pph niin, kuinka se reipas lapsi on sitten alussa pärjännyt?

Vierailija
6/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

m

Vierailija
7/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hoitsu on mieltä ja sitten katella mikä ois parasta.

Vierailija
8/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ekana päivänä olisin yhdessä lapsen kanssa pph:lla leikkimässä. Seuraavana päivä jättäisin 1-2 tunniksi aamupäivällä, seuraava jäisi lisäksi lounaalle, seuraavana jo päiväunille jne.

Vierailija
9/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänä ja jos on mahdollista viet eka hoitopäivänä vaikka aamupäiväksi mutta kun on noin isosta kyse niin luulen että riittää tuo yksi kerta tutustuminen. Minä tein lapseni kohdalla että kävin tutustumassa hoitajan kotiin lapseni kanssa ja seuraavana päivänä vein muutamaksi tunniksi hoitoon(ei viel olli itsellä alkanut työt) ja sitten vaan normaalisti hoitoon

Vierailija
10/10 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina aamulla hoitoon pariksitunniksi ja ihan yksikseen. Ja sen jälkeen katellaan jatkoja.