Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaani oli pilkattu koulussa

Vierailija
08.09.2010 |

Ei suostu enää pukemaan uutta takkiaan kouluun, "kaverit" pilkkasivat molopääksi molo takkinsa vuoksi. Että ottaa päähän, pitäisikö takkiin laittaa hintalappu takaisin kiinni jos kaverit sitten arvostaisivat?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 8v poika, asumme helsingissä ja hänellä ei aavistustakaan muista merkeistä kuin lippiksistä, itse asiassa siinäkään ei tiedä merkkiä vaan et oltava suora lippa ja tietty määrä saumoja. Sanasta molo hänellä ei ole mitään hajua.

Vierailija
22/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että kiusataan!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako? Miten niin hiekkalaatikolla kiusattais?

Vierailija
24/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävätkö tosiaan jo tuon ikäiset lapset mikä on molo?! Itseä harmittaa kun tuolla vaatemerkillä on tollainen nimi, sillä pidän ko merkin joistain vaatteista (talvihaalarit ja takit erityisesti). Päätinkin, että ostan vielä päiväkoti-ikäisille noita, mutta en enää kouluun kun osaavat jo lukea ja joku korkeammalla luokalla oleva lapsi saattaa tietää merkityksen. Nyt sitten kuitenkin törmäsin kivaan takkiin ja ostin sen 7-vuotiaalle. On toistaiseksi pitänyt sitä vain muualla kuin koulussa ja ilmeisesti sitä ei sitten kannatakaan laittaa kouluun :-( Pitäisi varmaan peittää se molo-merkki jollain...

Vierailija
25/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoi ensimmäistä kertaa päähään tällaisen merkkilippiksen. 5-6 luokkalaiset "kiusasivat" noin viikon ja kun poika laittoi sen sitkeästi päähän viikon ajan, niin nyt sanoi, ettei ne enää jaksanut kiusata, kun en mä välittänyt :)

Isoveli ei vieläkään käytä merkkilippistä koulussa, koska pelkää että kiustaan, ja on viidennellä. Että vaatteista kyllä kommentoidaan tosi herkästi koulussa.

Itsellä 8v poika, asumme helsingissä ja hänellä ei aavistustakaan muista merkeistä kuin lippiksistä, itse asiassa siinäkään ei tiedä merkkiä vaan et oltava suora lippa ja tietty määrä saumoja. Sanasta molo hänellä ei ole mitään hajua.

Vierailija
26/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin lapset tuntee molo-vaatteet ulkonäöstä? Vai onko nimi kirjailtu tms. ettei sitä saa irti.

Itse olin vastarannan kiiski -80 -luvulla, kun olisi pitänyt olla merkkivaatteita niin minä en halunnut niitä. Jos äiti erehtyi sellaisen ostamaan, ratkoin näkyvät merkit irti ennen käyttöä.

Vierailija
27/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pinppi"-merkki tytöille:D

Vierailija
28/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 8-v poika mullakin.

Vierailija
29/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te viitsitte, aikuiset ihmiset? Vai niinköhän olette...

Vierailija
30/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varaa ja älyä ostaa vaatteita joilla on jokin järkevä nimi :).

Vierailija
31/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varaa ja älyä ostaa vaatteita joilla on jokin järkevä nimi :).

Vierailija
32/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se nimi on vaatteeseen kirjattu. Tuossa nyt tietää aivan varmasti, että joku asiasta huomauttaa / pilkkaa, niin ikävää kuin se onkin. Kyllä vanhemmankin pitäisi osata ajatella.

Vierailija
33/35 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin he kiusaavat.

Takkeja pitää olla sen takia vähintään 3 tai 4 eri kappaletta.

Ikävää, mutta näin on

Vierailija
34/35 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini osti uuden paidan jonka päälleni puin. Kävin diskossa ja sain paheksuvia katseita tytöiltä sekä pojilta ehdotteluja. Päälläni oli Gap:in paita, isolla logolla. Kyseistä paitaa en enää päälleni laittanut.

Vierailija
35/35 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelläni on sama ongelma, hän on siis kolmannella luokalla. Luulisi, että tuollainen kallis merkkivaate pikemminkin päinvastoin saisi ihailevaa tuijotusta yms. Merkkihän on saksaa joka tarkoittaa siellä kaikkea muuta kuin täällä suomessa, ja siellä se on arvostettu ja haluttu merkki. Jos vaate on omasta mielestä sievä, pitäisikö se jättää ostamatta vain, koska merkin nimi on molo? Täällä on naurettavia äitejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan