ilman seksiä kesäkuusta lähtien
voi sitä miesparkaa joka osuu kohdalle joku kaunis päivä, nain sen puhki.
Kommentit (11)
saatika ollut missään vieläkin lähemmässä kontaktissa toisen aikuisen ihmisen kanssa.
mies vaan otti ja lähti. Siihen ei oikein voi vaikuttaa.
ap
Ja mulla on vielä mies samassa sängyssä.
Heivaa se muuli ja hommaa oikea mies.
Seksiä viimeksi huhti- tai toukokuussa. Mulla on muutenkin mennyt kolme viimeistä vuotta niin, että seksiä on ollut vain pari kertaa vuodessa. Eli 6-8-kuukauden välein. Eka tauko oli pahin, mutta kyllä se siitä helpottaa, eikä toinen tauko ollut yhtään paha. Seksittömyyteen tottuu.
oli viime kerta kesäkuussa, sitä ennen huhtikuussa ja sitä ennen muistaakseni tammikuussa. Saman tyypin eli eksäni kanssa. Nyt olen kyllästynyt miehiin enkä koe tarvitsevanikaan seksiä.
Ja v*tut tähän totu. No okei, ensin olin raskaana 9kk, ja kun liitoskipuja sun muita epämukavia raskausvaivoja oli, seksi ei ollut päällimmäisenä mielessä. Sittten oli jälkivuodot, kipeytyneet rinnanpäät, 4-6 kertaa yöllä herättävä vauva, joten seksi ei ollut päällimmäisenä mielessä, eli ensimmäinen vuosi meni ihan ok enkä kokenut ihan karmeassa puutteessa eläväni. Joka tapauksessa seksittömyyden aloite on tullut mieheltäni siinä vaiheessa, kun raskaustestiin pamahti plussa. Minä olen tehnyt aloitteita, joista mies on kieltäytynyt, mies ei ole tehnyt yhtään aloitetta.
Elokuusta 2009 alkaen on pikkuhiljaa alkanut tympiä enemmän ja enemmän. Asiasta on puhuttu, riidelty ja puhuttu ja riidelty. Tässä viime kesän hellejaksojen aikana helpotti, kun ei niillä helteillä jaksanut ajatellakaan seksin harrastamista, mutta nyt, kun elokuun alusta palasin töihin, v*tutus ja panetus on noussut potenssiin tuhat. ARGH! Siellä töissä pyörii monta mukavaa nuorta miestä, mutta mä olen sidottu tähän yhteen idioottiin, jolta ei saa edes seksiä.
nimim. ilman seksiä tammikuusta 2009