Muita True Bloodiin hurahtaneita?
Ihana, mielikuvituksellinen ja erilainen sarja pitkästä aikaa. Ja Eric... Voih ja oih!
Kommentit (10)
Lainasin kaverilta ne kirjana ja oikeesti on ollut kyllä tosi iloinen yllätys. Suosittelen!
Ja Eric on tosiaan nam :)) Mullan alla -sarjan tuottajilta voikin odottaa laatua!
Pakko tilata Amazonilta.
Täällä yksi yleisesti vampyyreihin höyrähtänyt :)
fanisälän tilaamista HBO:n sivuilta. Olis aika siistiä esim. juoda kahvit Merlotte's-mukeista tai käyttää siellä missä kehtaa toppia, jossa lukee "Fangbanger" :)
Mä olen ihan täysin hurahtanut - olin jo myymässä telkkariakin pois, kun sattumalta tuli katsottua aikoinaan 1.tuotantokauden 1. jakso, ja telkkari sai armon jäädä :D
Eric on hottis omalla tavallaan, vaikka muhun kyllä vetoaa enemmän Sam. Ja 3.tuotantokausi on käsittääkseni alkamassa joskus ensi kevään puolella, ei kaiketi ala heti tämän 2.kauden loputtua.
mäkin totesin, että pakko hankkia 3. kausi boksina, ensi kesään on aivan liian pitkä aika.
Mun mielestä sarja on parempi kuin Harrisin kirjat!
On siinä sarjassa kyllä miehillekin ihasteltavaa. Joka jaksossa taitaa tissit vilahtaa. Huvittavaa sinänsä...
Niin pimee sarja, että ihan pakko kattoa joka jakso :D
Mä tosin olin ihan koukussa Lostiinkin... Joku pakkomielle kummallisiin telkkariohjelmiin? :P
ja eric tosiaan on nam nam! :)