mua ärsyttää ihmiset joita ärsyttää muiden ihmisten valinnat!
aivan käsittämätöntä! mulle on ihan sama mitä naapurin eukko tekee.. hoitaako lapsensa kotana, vai viekö hoitoon. varmasti tekee omasta mielestään parhaan ratkaisun omaan elämäntilanteeseensa nähden. niinkuin ihan oikeasti kaikki ihmiset! eletäänhän jokainen omaa elämäämme niinkuin parhaaksi näemme, eikä oleteta et koko maailma valitsisi juuri samoin kuin me. rauhaa vaan kaikille, ja onnea valintojen kanssa elämiseen.
Kommentit (11)
mä en oo koskaan kans tajunnut tota asiaa. tai yleensäkkään edes sitä kuinka ollaan kateellinen ja katkera kun siitähän nuo asiat kumpuaa..
Ei kuulu mulle muiden tekemiset. Naapurit saa elää just kuin heille sopii ja kaikki perheet saa puuhata ja tehdä ihan mikä heille parhaiten passaa :)
Yleensä kaikki tietää mikä itselleen ja läheisille on parasta.
miksi aina taytyy ajatella kaikesta jotain...
siis tyyliin - mita ajattelet kun naet lapsen ostavan einesruokaa/naisen haluavan matkustella vaikka rakentaa taloa/aidin ostavan kaupassa punaista maitoa ja olutta/aidin alkossa/lapsella paalla tietynmerkkisen haalarin/yli 40 vuotiaan aidin/alle 20vuotiaan aidin jnejnejne
Voi herran jestas, ma en ainakaan ajatele yhtaan mitaan. Miten te muut kerkeette tehda yhtaan mitaan muutakuin ajatella kaikenlaisia asioita naista asioista:-D
miksi aina taytyy ajatella kaikesta jotain... siis tyyliin - mita ajattelet kun naet lapsen ostavan einesruokaa/naisen haluavan matkustella vaikka rakentaa taloa/aidin ostavan kaupassa punaista maitoa ja olutta/aidin alkossa/lapsella paalla tietynmerkkisen haalarin/yli 40 vuotiaan aidin/alle 20vuotiaan aidin jnejnejne Voi herran jestas, ma en ainakaan ajatele yhtaan mitaan. Miten te muut kerkeette tehda yhtaan mitaan muutakuin ajatella kaikenlaisia asioita naista asioista:-D
mä en ihan omassa reality elämässäni jaksa tuollaisiin asioihin paneutua miten muilla ovat esim. haalariasiat =D täälä on kiva käydä naureskelemassa ihmisille joille on henki ja elämä onko naapurin lapsen haalarit molo, ticketit tai kirppiskamaa ja kaikki on vääriä vastauksia =D
huomioon muita ihmisiä ja haaskaavat yhteisiä rahoja ja resursseja.
Omilla rahoillaan kun ostaa lapsilleen kavereita, niin ei harmita eikä ärsytä yhtään.
mites me saatais yhdessä tehtyä maailmasta paikka jossa kaikilla ois mukavampi elää ilman jatkuvaa arvostelua.
ap
muiden tekemiset. Jokainen taaplaa tyylillään. Ikävää tällä palstalla on välillä se, että joku kysyy jotain asiaa ja jotkut alkavat vaustauksillaan ikääkuin syylistämään kysyjää ja retostelemaan jotenkin omilla toimintatavoilla!
edes huomaa tuollaisia. Enkä sitä jos joku "katsoo" minua milloin milläkin tavalla. Sitäkin nimittäin moni valittaa kun toiset muka katsovat heitä kateellisesti tai väheksyen tai kummeksuen tai mitä milloinkin. Mä ehkä näen jos joku sattumoisin katsoo mua mutta en kyllä sitä mitä sen päässä liikkuu. Se voi ajatella vaikka sitä ostaisko makkaraa vai munakoisoa.
miksi aina taytyy ajatella kaikesta jotain... siis tyyliin - mita ajattelet kun naet lapsen ostavan einesruokaa/naisen haluavan matkustella vaikka rakentaa taloa/aidin ostavan kaupassa punaista maitoa ja olutta/aidin alkossa/lapsella paalla tietynmerkkisen haalarin/yli 40 vuotiaan aidin/alle 20vuotiaan aidin jnejnejne Voi herran jestas, ma en ainakaan ajatele yhtaan mitaan. Miten te muut kerkeette tehda yhtaan mitaan muutakuin ajatella kaikenlaisia asioita naista asioista:-D
muiden tekemiset. Jokainen taaplaa tyylillään. Ikävää tällä palstalla on välillä se, että joku kysyy jotain asiaa ja jotkut alkavat vaustauksillaan ikääkuin syylistämään kysyjää ja retostelemaan jotenkin omilla toimintatavoilla!
ole vähääkään kiinostunut muitten tekemisistä tai valinnoista. Tosin jos mielipidettä kysyy pitäisi hyväksyä myös vastakkaiset näkemykset eikä heti tulkita niitä henkilökohtaisiksi loukkauksiksi tai syyllistämiseksi.
että ole kade tai katkera...ei ole sinut omien valintojensa kanssa.