Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pukeutumisongelma viikonlopuksi, auttakaa mua!

Vierailija
08.09.2010 |

Haluaisin lähteä viikonloppuna tyttökavereille kuskiksi, olen raskaana ja tähän asti vain istunut kotona. En vain omista mitään muodikasta, joten voisiko joku neuvoa mulle tumpelolle mikä on nyt muodikasta etten näyttäisi ihan seinästä repäistyltä.

Olen 26 viikolla raskaana ja maha näkyy vähän, mutta ajattelin vähän peittää sitä. Luultavasti istuskelemme iltaa meillä ja menemme kaupungille jonnekin pieneen nurkkabaariin kun kukaan meidän tyttöporukasta ei ole kovin kerho-ihmisiä. Olen 23 vuotias, mustat puolipitkät hiukset ja hengettömät silmälasit. Omistan yhdet ainoat melko tummat äitiysfarkut jotka on ilmeisesti pakko laittaa päälle, mutta en tiedä mitä muuta. Mitä koruja, mitkä värit on nyt muodissa, mimä paita, kengät jne, näissä tarvitsen apua.

Ajattelin huomenna mennä yksin shoppaileen ja ostaa itselleni jotain mukavaa kun olen tosiaan vaan istunut kotona ja hieman eristynyt. En käy baareissa, kirjasto on enemmän mun paikka enkä halua että mä myös kaupungilla näytän siltä :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi joku simppeli tunika tai siis sellainen, mikä menee rinna alta poikki? Sitä voisi pitää sitten jatkossakin ja näyttävillä koruilla saisi jo ihmeitä aikaan.

Kyllä nurkkabaariin tosiaan riittää farkut ja joku kiva yläosa :)

Vierailija
2/3 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta millaisia ne korut sitten on jolla tehdään se näyttävyys? Pari vuotta sitten käytin sellaista muovihelminauhaa joita lapsilla on mutta näytti olevan muodissa, se on ainoa koru joka on tällä hetkellä jotenkin siedettävä.

Peittääkö musta tunika vai antaisinko pienen mahani näkyä jos löydän jonkun pirtsakan värin?

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sellaiseen liikeeseen kuten VIla tai Vero Moda niin saat stailausapua. Vaikeeta auttaa kun ei tiedä toisen tyyliä..