Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivon koko Suomen muuttuvan muslimivaltioksi.

Vierailija
08.09.2010 |

ev

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin tuolta haukkujalta mitään järkevää vastausta saatkaan, joten voin esittää oman tulkintani asiasta. Mä en voi hyväksyä minkäänlaista vihaa, väkivaltaa, alistamista, eriarvoistamista, seksismiä, pelottelua tai muutakaan pahaa. Vaikka uskonto itsessään perustuisikin rakkaudelle ja pelastukselle, niin mielestäni tarkoitus ei voi pyhittää keinoja. Mun mielestä on kyllä turha väittää, ettei edellämainitut asiat kuulu islamiin, kun niin moni muslimi tuntuu joko harjoittavan niitä tai hyväksyvän niiden harjoittamisen.

Vierailija
2/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin tuolta haukkujalta mitään järkevää vastausta saatkaan, joten voin esittää oman tulkintani asiasta. Mä en voi hyväksyä minkäänlaista vihaa, väkivaltaa, alistamista, eriarvoistamista, seksismiä, pelottelua tai muutakaan pahaa. Vaikka uskonto itsessään perustuisikin rakkaudelle ja pelastukselle, niin mielestäni tarkoitus ei voi pyhittää keinoja. Mun mielestä on kyllä turha väittää, ettei edellämainitut asiat kuulu islamiin, kun niin moni muslimi tuntuu joko harjoittavan niitä tai hyväksyvän niiden harjoittamisen.

Väität että 9 esimerkiksi harjoittaa noita asioita tai elää antamiesi arvojen mukaan? Ateistina on joskus niin vaikea ymmärtää tätä tarvetta mollata eri tavalla uskovia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin, että Suomeen vihdoinkin saataisiin ihan oikea ja toteutuva uskonnollinen vapaus.

Vierailija
4/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatollah Veikko

Aika kauhea kuvitelma suomesta muslimivaltiona

Vierailija
5/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn kuka haluaa siirtyä uskonnolliseen tyranniaan jossa papit/mullahit ja imaamit päättävät mitä saa sanoa ja miten pitää pukeutua tms? Sharia lain pohjalta voidaan hakata käsiä irti varkailta ja kivittää aviorikkojia (Iran).

Jos ei valkene niin käypä jossain muslimimaassa katsomassa mikä on naisen ja lapsen asema. Nehän ovat järjestäen surkeita kehitysmaita joissa ei ole sen enempää demokratiaa kuin ihmisoikeuksiakaan.

Vierailija
6/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muslimit on ällöjä

Tämä aloitushan oli tietty typerä provo taas.

Vierailija
7/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muslimit on ällöjä

Miksi olen ällö? Tämä aloitushan oli tietty typerä provo taas.

jos olet syntymämuslimi, niin sitten et voi tilallesi mitään, joten et ole ällö.

Vierailija
8/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ällö jos olet käännynnäinen

muslimit on ällöjä

jos olet syntymämuslimi, niin sitten et voi tilallesi mitään, joten et ole ällö.

Vierailija
9/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi elämä näitä aloituksia...

Vierailija
10/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muslimit on ällöjä

Joo joo, mutta miksi olen ällö?

Vierailija
11/11 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan se tuossa sulle kerrottiin

muslimit on ällöjä

Joo joo, mutta miksi olen ällö?

Sanottiin vain "jos olen ....", no, niin olen, mutta miksi se tekee minusta ällön? MIKSI? :D