Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-mammat ei ehdi siivota sillä on pakko roikkua koko ajan tietokoneen ääressä!

Vierailija
08.09.2010 |

Tässä se totuus tuli. Tämän takia meillä, teillä ja sinulla on niin sotkuinen koti. Pölyä löytyy, villakoiria, likaiset tiskivuoret keittiössä, pyykkikoriin ei mahdu enää mitään. Pedit petaamatta, likaiset lakanat, lastenhuoneet leluröykkiöiden peitossa.

Vain, koska sinä istut koko päivän siinä tietokoneen ääressä ja päivität av-palstaa! Et halua menettää yhtään mielenkiintoista keskustelua ettet jäisi jostain paitsi.

Ajattele lapsiasi! He haluaisivat mieluummin olla sinun kanssasi kuin katsoa niitä iänikuisia lasten ohjelmia.

Tee tänään palvelus koko maailmalle, irrota takamuksesi sohvasta ja nouse ylös, pidä lapsillesi seuraa ja siivoa viimein kotisi!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä likaista ole, mutta pyykit pitäis levittää ja lelujakin pitäis kerätä lattialta. Tiskipöydän voisin pyyhkiä. Mutta vielä reilu tunti siihen että mies tulee kotiin ja nyt huvittaa levätä vielä hetki. Taapero puuhaa tuossa itsekseen palikoiden parissa ja selkää särkee kun kävelin tänään niin pitkään (rv 28+2).

Kohta.. kohta siivoan. Ihan just. Kerran vielä katon jos tulis jotain mielenkiintoista keskustelua. Ai ei tullut. No jos kerran vielä. IHan kohta siivoan.

Vierailija
2/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vain itsestäsi ap. Ei tarvita paljoa aikaa siivoukselta ja lastenhoidolta, jos tämän palstan vilkaisee muutaman kerran päivän aikana ja vastaa pariin aiheeseen. Mä ainakin tarvitsen välillä hetken pään tyhjäystä, vaikka lapsia olenkin saanut. Joku toinen ehkä nollaa ajatuksensa varmaan sitten siivoamalla raivokkaasti, mutta en minä. Ja toisaalta se siivooja ei varmaan ole sitten juossut koko päivää muissa hommissa vaan ehkä istunut ahterinsa päällä, joten jaksaa vielä heilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläsi palstariippuvuus? =D

mun elämään siivoukseen/lastenhoitoon ynnä muuhun kyllä ei tämä palsta vaikuta, hoitoon pitää hankkiutua (tai ainakin lasten) jos vaikuttais =D

Vierailija
4/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vain itsestäsi ap. Ei tarvita paljoa aikaa siivoukselta ja lastenhoidolta, jos tämän palstan vilkaisee muutaman kerran päivän aikana ja vastaa pariin aiheeseen. Mä ainakin tarvitsen välillä hetken pään tyhjäystä, vaikka lapsia olenkin saanut. Joku toinen ehkä nollaa ajatuksensa varmaan sitten siivoamalla raivokkaasti, mutta en minä. Ja toisaalta se siivooja ei varmaan ole sitten juossut koko päivää muissa hommissa vaan ehkä istunut ahterinsa päällä, joten jaksaa vielä heilua.

Vierailija
5/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun siivoamisia estä vaan se, että olen töissä (enkä edes täällä siivoojana).

Siivoukset hoidetaan sitten kotona ollessa, samoin kuin lasten kanssa seurustelu.

Vierailija
6/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kalikka kolahtaa! :D

mutta pyytäisin, että PLIIS jättäiseitte tuon kalikanlahduksen ja osuijaupposten viljelyn vähemmälle. Millä logiikalla se, että on eri mieltä asiasta x kertoo aina välttämättä sen, että vastaaja tuntisi jotain syyllisyyttä asiasta? Sillä logiikalla, että tällainen sanonta on olemassa?

Musta tuntuu välillä, että jossain päin Suomea istuu koneella joku AV-mamma, jonka ainoana tehtävänä elämässä on kirjoittaa mihin tahansa viestiin "tais kalikka kolahtaa :DDDDDD?"

Olkaa hyvä, ja keksikää parempia argumentteja. Vähän jo kyllästyttää tuon saman viljely.

Vierailija
7/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä tänne muuten tulisikaan. Haluan vain lukea uudestaan Teroa :(

Vierailija
8/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluaisivat mieluummin olla sinun kanssasi kuin katsoa niitä iänikuisia lasten ohjelmia.

Tee tänään palvelus koko maailmalle, irrota takamuksesi sohvasta ja nouse ylös, pidä lapsillesi seuraa ja siivoa viimein kotisi!

Siivooja tulee huomenna. Ei mun tarvi siivota :D Ai niin, ja lapsi on hoidossa. VIRIKEhoidossa. Ihanaa omaa vapaa-aikaa tämä.

Vierailija
9/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOsin toinen muksuista istuu sylissäni ja toinen istuu lattialla vieressäni selailemassa kirjaa.

Vierailija
10/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti ei kiillä, mutta on suht järjestyksessä. Pyykit on koneessa pyörimässä ja lattiat imuroitu. Lapsen kanssa en kyllä tänään ehdi olemaan, kun lähden tunnin päästä töihin iltavuoroon ja tyttö on nyt eskarissa. Saanko olla tytön kanssa sitten huomenna kun pääsen aamuvuorosta jo klo 13? p.s. istun työtuolissa, en sohvalla.

Vierailija
11/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinunkin lapsesi eivät olisi niin moniallergisia, jos relaisit vähän.

* Swifferöi keskusyksikköä *

Vierailija
12/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lapset päiväunilla. Kun heräävät, lähdetään ulos.

Vierailija
13/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siivottiin lasten kanssa jo aamulla. Vietiin matot ulos ja imuroitiin, pyyhittiin pölyt ja pestiin molemmat vessat.

Sitten ulkoiltiin ja syötiin. Nyt lapset leikkii legoilla ja minä juon kahvia ja surffaan.

Kohta nuo menee kolmeksi tunniksi päikkäreille ja sitten menen jatkamaan saunaremppaa.

Ehkä kerkiän sen jälkeen vielä koneelle.

Lapset 1v2kk ja 2v8kk.

Vierailija
14/17 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaamalla kotisiivoojan.

Vierailija
15/17 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saa luvan siivota kodin sillä aikaa kun minä olen täällä töissä surffaamassa av:lla ja tienaamassa perheelle rahaa.

Vierailija
16/17 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävisi äiti siivoamassa.

Sillä ei ole konettakaan eikä varsinkaan Intternettiä!

Vierailija
17/17 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero