Sanokaapa minkälaisen asunnon myitte rahapulanne vuoksi, jotta
saatoitte jäädä sillä rahalla hoitamaan pieniä lapsianne kotiin?
Kommentit (6)
Ehkä sinun olisi parasta hakea siihen uuten mainostettuun maksulliseen peruskoulun äidinkielen tukiopetukseen.
On niin kovin paljon helpompaa olla luopumassa muiden ihmisten kodeista kuin omastaan.
3:lle, missään ei kyllä lue, että ap olisi asuntoa myynyt. Ehkä sinun olisi parasta hakea siihen uuten mainostettuun maksulliseen peruskoulun äidinkielen tukiopetukseen.
Tuolla kun toisessa ketjussa tämä on niin päin, että no, minkäs kokoinen se asunto oli, josta ette halunneet luopua, vaikka muka olisi pitänyt. Ihan kuin muka olisi pitänyt moista edes harkita.
Säästyin itse rahapulalta viemällä lapsen hoitoon ja menemällä itse töihin. Mutta myikö joku asunnon, oikeesti, kuten joku muu palstalainen olettaa?
ap
kun kolmas lapsemme syntyi.
Olen ollut kotona kaikkien neljän lapsemme kanssa. Todellakaan ei ole ollut isot tulot vaan pienet menot. Monessa voi säästää, kun on kotona. Työssäkäyvällä ei välttämättä ole aikaa kierrellä kirppiksiä tai korjailla ja ommella lapsille vaatteita ja kodintekstiilejä. Eikä etsiä edullisia ruokatarjouksia ja kokkailla perusruokaa edullisesti.
Miehellä ei mikään iso palkka ole ollut koskaan mutta toimeen on tultu, kun on haluttu.