Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorista äideistä...

Vierailija
07.09.2010 |

täällä aina jaksetaan haukkua nuoria äitejä, mutta täytyy sanoa että jälleen tuota "ei ehdi siivota"- ketjua lukiessani tajusin kuinka onnellinen olen siitä että sain lapseni nuorena (kolme lasta).

Itse olen jaksanut nuorena äitinä hoitaa lapset oikein hyvin; bailaamassakaan en ole käynyt kun ei kiinnostanut, "vaikka ainahan nuoret bailaavat".

Olen aina saanut siivottua kodin, tehtyä ruoan, touhuttua lasten kanssa etc. enkä ole kokenut sitä edes erityisen raskaana.

Nykyään ihmisiä vaivaavat laiskuus ja uusavuttomuus...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen että ainakaan minä en enää näin vanhempana haluaisi aloittaa tuollaista pikkulapsirumbaa, nuorten hommaa sanon minä. =)

Vierailija
2/3 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä huomaan jo selkeän eron itsessäni nyt. Sain esikoisen 19v. ja nyt toisen 29v. Paljon iisimmin jakso 10v sitten :) Mutta vieläkään en jaksa valittaa ettenkö ehtisi/jaksaisi tehdä kotitöitä, naurettavaa valittaa oman kodin hoitoon liittyvistä asioista! Kenen ne pitäsi tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain lapseni nuorena, 20- ja 24-vuotiaana, ja elän parhaillaan keskellä tuota mainittua pikkulapsirumbaa. Olen nuori, laiska ja kaiketi sitten uusavutonkin, koska en minä jaksa kotitöitä paahtaa jatkuvasti. Ihmekään jos kotimammoilla maailma vähän kutistuu olemattoman pieneksi, jos jatkuvasti siivotaan samoja leluja ja tehdään päivästä toiseen samoja asioita!

Mä olen ratkaissut ongelman lähinnä niin, että suurin piirtein joka päivä käydään jossain, ja jos sotku alkaa ahdistaa, lähdetään taas jonnekin, jottei tarvitse katsella sitä sotkua, ja saa rauhoituttua ennenkuin tekee siitä sotkusta kansallisen tason kriisitilanteen. En minäkään ole käynyt bailaamassa, mutta en kyllä ole siltäkään säästynyttä aikaa käyttänyt siivoamiseen.