Onko totta että huoneistossa ei saa ejakuloida?
Siitä haihtuu liikaa kosteutta ilmaan ja tulee kostumisvaurio.
Kommentit (29)
että jokaisella on omat ejakulointivuorot. Meillä on parittoman viikon keskiviikko.
joten mielestämme varsin kohtuullinen.
Ejakulointihuoneessa on vihko, josta voi katsoa vapaita aikoja, mutta suosituimpia lauantaivuoroja joutuu jonottamaan vuosikausia.
T:5
Ei tarvitse vuoroja miettiä, vaan voi ejakuloida koska itse haluaa.
Tässä mallissa on myös rypistymisenestotoiminto eli säilyy sitten kaikki sileänä.
ejakulointihuonetta, mutta se ei toiminut. Huone oli aina kauheassa kunnossta tiettyjen pariskuntien jälkeen, eikä siivousfirma suostunut enää siivoamaan sotkuja ilman korkeaa likaisen työn lisää. Täten yhtiössämme on täydellinen ejakulointikielto:(
Ei tarvitse vuoroja miettiä, vaan voi ejakuloida koska itse haluaa. Tässä mallissa on myös rypistymisenestotoiminto eli säilyy sitten kaikki sileänä.
Huutonaurua XD XD
että jokaisella on omat ejakulointivuorot. Meillä on parittoman viikon keskiviikko.
Mutta ei toimi pätkääkään. Joka kerta meidän ejakulointivuorolla yhen yläkerran pariskunnan ejakuloinnit roikkuu pitkin seiniä, osa jopa lattioilla.
Aseta sinne sitten omat puhtaat ejakulaatiosi niiden haisevien joukkoon.
Ja joo, olen yrittänyt nätisti sanoa, mutta ei mene vaan perille...Huoh..
Onneks oma talo valmistumassa...
että sitten toiset saa tuorean kosteat ejakulaationsa levitettyä.
Kamalaa on myös se, että naapurin kakarat ne kirkuvat juoksevat läpi ejakulaatiohuoneen, vaikka siellä olisi vuoro käytössä.
koneen kans kotiin. Toivottavasti ei oo kauheen kallis - on just rahat vähän tiukilla.
Mä oon ihan kyllästynyt meiän talon ejakulointihuoneeseen, kun somalien jälkeen siellä haisee niin hirvellee.
Joo, kaupungin talossa asutaan...
YÄK! Meillä Eirassa kaikki viedään kuivaejakulointiin. Maksaa, mutta siistiä. Eikä vaivata mua yhtään.
on todella vakava asia.
Voi valua pitkin reisiä ja siten altistaa hengitystiet todella pahasti. Herkimmät saa oireita jo heti nivusilta.
vaikka e-huoneen naapuriin että vanhemmat saisivat rauhassa sitä kuuluisaa kahdenkeskistä ejakulointiaikaa.
Kuulkaa kannattaa käyttää niitä ejakulointihuoneita tosiaan, meillä mies piti sitä hapatuksena eikä rakentanut ejakulointihuonetta tähän meidän 3,00m2 lukaaliin, ja nyt on homevaurio koko talossa. Tuomio: asuinkelvoton. Muutettava tästä on pois, koko perhe oireilee.
Menkää pihalle ajakuloimaan, pervot!