Onko parempi että mies on pelottava kuin nynny?
Mitä mieltä asiasta?
Saako mies olla nyhverö vai tuleeko olla karskimpi, vaikkakin olisi hieman pelottava olemus?
Kommentit (17)
Ei nynny! Pitää puolustaa perhettä ja pitää koti järjestyksessä
Vierailija kirjoitti:
Naiset on pilluillaan äänestäneet villieläimien puolesta. Eläinrakkaus on viraaliksi mennyt ilmiö.
Jos naiset olisivat viimeiset 100 vuotta valinneet lisääntyä vain ei-väkivaltaisten miesten kanssa, niin väkivaltaiset geenit olisivat hävinneet perimästä. Vaikka sotakin on vähentänyt miespopulaatiota, niin silti se perimä ei ole kadonnut.
Parempi, että pysyy vaan pois kaikkien tieltä, oli millainen tahansa. Miehet enää kiinnosta ketään.
Jos puhutaan olemuksesta niin itse tykkään karskeista ja jäyhistä miehistä, saa olla fyysisesti todella vahva ja antaa hieman tylyn vaikutelman.
Jos puhutaan käytöksestä niin täytyy sanoa, että pelottavin on ollut opiskeluaikojen poikkis jonka kanssa suhde alkoi ystävyydestä ja joka kirjoitti runoja, maalasi ja usein itkeskeli jos puhuttiin maailman vääryyksistä. Hän jäi kiinni pettämisestä ja kävi kimppuuni kun halusin erota. Hän myös satutti omaa lemmikkiään eron seurauksena kostoksi minulle(!!??) niin että se piti lopettaa. 😐
Ja tottakai tunnen monta miestä jotka on herkkiä ja vähän nynnyjä ja täysin turvallisia (heidän puolisoidensa eli minun ystävien tai sukulaisten sanojen mukaan). Ja ainakin pari kunnon miehekkään ja rempseän oloista äijää, jotka paljastuneet tosi sairaiksi.
Pointtini on, että pelottavaa on ihan muu kuin miehen ruma pärstä tai karski olemus; pelottavaa on syvä epävarmuus ja epärehellisyys ja sen lieveilmiöt. Ja sitä laatua voi saada vaikka keltä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi, että pysyy vaan pois kaikkien tieltä, oli millainen tahansa. Miehet enää kiinnosta ketään.
Kyllä mua kiinnostaa mun mies ja vaikka muut miehet ei kiinnosta romanttisesti niin ei he voi sitä kaikissa tilanteissa tietää, ihan kohteliaasti voi torjua jos ei kiinnosta. Häiriköt erikseen.
Mies olkoon mitä on. Ne lähestyy ketkä haluaa.
Itsevarmuus on se juttu, sekä hyvä verbaalinen kyvykkyys. M52
Naisille aseluvat ja aseet ja incelien ja sininatsihäiriköiden tappamisesta valtiolta tuntuva korvaus. Jokainen poistettu Y-kromosomihäirikkö säästää yhteiskunnalle vähintään 300o euroa päivässä. Sen verran maksaa häirikön vankilapäivä. Lisäksi säästyy ääliön tt-tuki loppuelämän ajalta.
Alle 70 pinnan ÄO:n miehet pitäisi karsia jo lapsuusiässä. Heti kun ÄO pystytään mittaamaan. Muistelen että jossain tieteisromaanissa näin tehtiinkin.
Ei ole. Tai no, sitten varmaan on jos kulkee paljon ilta/yöaikaan julkisilla pk-seudulla.
Kyllä vähän pitää olla psykopaatti ja narsisti, että naisille kelpaa...
The Dark Triad personality: Attractiveness to women
Women rated the high DT character as significantly more attractive
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245
Normaali paras. Ääripäitä on syytä välttää.
Ap:n älykkyys vastaa noin viisivuotiaan pojan älykkyyttä.
Eikä sekään poika ole mikään porukan välkyin.
Ainakin naiset suosivat sitä kiihottavaa, pelottavaa, tummaa ja tulista jolta voi saada vaikka turpiin kun se jännitys on niin kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin naiset suosivat sitä kiihottavaa, pelottavaa, tummaa ja tulista jolta voi saada vaikka turpiin kun se jännitys on niin kiihottavaa.
Naisten syytä tietenkin, että HULLUT miehet hakkaavat naisia.
Ei kumpikaan. Mutta jos pakko noista valita, niin nynny. Mutta tavallinen mies on paras.