Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaaminen baarissa...

Vierailija
07.09.2010 |

Minä olin baarissa mukanani 70€ rahaa. Biletin ja juhlin oikein urakalla, juomia kului paljon ja lopuksi menin taksilla kotiin. Seuraavana päivänä bilekassia purkaessani tutkin lompakon jos sinne olisi jäänyt kolikoita ja yllätys oli melkoinen kun löysin 78€ rahaa!

Oma ja kaverin muisti ei pelaa, joten nyt villejä arvauksia miten olen rikastunut 8€ ryyppäämällä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin kuitenkin kaiken kortilla, ja osan tarjosi joku muu. Taksinkin maksoin kortilla, ja kaveri antoi 10 e eli puolet kyytirahasta, joten näennäisesti rikastuin. ;)

Vierailija
2/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme juttu, ei kassa voi noin pahasti pieleenkään antaa rahasta takaisin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häneltä ei puutu rahaa. Ja vaikka olisin pumminut juomia joltakin, niin tuskin silti olisin rahaa saanut pummittua?! Ja itse muistan maksaneeni baariin sisälle ja ainakin pari paukkua, eli omiakin rahoja olen kuluttanut.

En ole ikinä pelannut enkä osaa pelata rahapelejä, mutta voiko niissä voittaa ihan aloittelijan tuurilla? Tämä voi olla kyllä ihan varteenotettava selitys rahoille!

ap

Vierailija
4/4 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin: mies on sanonut sulle, että "lyödäänkö 78 euroa vetoa, että pystyn suutelemaan sinua koskematta huuliasi." Sit vastasit ihmeissäsi, että no lyödään vaan. Mies tulee ja suutelee sinua pitkään ja hartaasti, ja toteaa "Oih, tämä oli kyllä joka pennin arvoista!" ;)