Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannelmäen Prismasta möivät "tuore"tiskiltä ihan karmeaa kuraa

Vierailija
07.09.2010 |

Jäi salaatti syömättä. Järkyttävää vanhaa moskaa. Salaatista osa oli jo jopa ruskeaa ja tomaatti ja kurkku sellaista vetelää ja limaista. Tuon salaatin täytyy oikeasti olla useamman vuorokauden ikäistä. Hyi olkoon!!! En ikinä enää osta, yäk!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyvät vanhentunutta

Vierailija
2/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut samasta kaupasta tiskistä kalaa, joka jo seuraavana päivänä haisi aivan kamalalta. Ei tosiaan tainnut olla tuoreimmasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tekevät jatkossa asialle jotain. Olen itsekin varsin pettynyt kyseisen marketin vihannesosastoon. Siellä on jatkuvasti ala-arvoista tavaraa myynnissä.

Vierailija
4/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa loppua visiitit koko kaupassa.

Taidan itsekin mennä antamaan palautetta tuosta salaatista. Ei ollut meinaan mitään ihan halpaakaan.

ap

Vierailija
5/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestäni myyntikelvottomiin tuotteisiin. Tätä onjatkunut siitä saakka kun uusi puoli avattiin. Nykyään teen vihannes- ja hedelmäostokset ihan muualla. Voisi kuvitella, että noin isolla marketilla olisi jonkinlaista laadunvalvontaa. Tai sitten hommaan on palkattu väärät työntekijät.

Vierailija
6/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se yläkerran leikkipaikka on myös aivan järkyttävässä kunnossa, ja jopa vaarallinen. Roskia, ruoan tähteitä ja ties mitä pitkin poikin, suojaverkot rikki ja kaiken huippuna jotain rakennuslevyjä pystyssä seinää vasten...

Ja lastenhoitohuoneen hanasta tulee vain ja ainoastaan ihan jääkylmää vettä, vaikka kävin ystävällisesti jo viikko sitten puhumassa asiasta ja se luvattiin hoitaa. Pese siinä sitten kiljuvan vauvan takapuolta...

Että, "Pikkuisen enemmän perhemarket", my ass...

Vierailija
7/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne asiat/palvelut/tuotteet parane itkemällä keskustelupalstoilla. Valittakaa kauppaan, välttämättä esimiehet ei edes tiedä, että tuotteissa on jotain vikaa.

Just tätä selän takana mutinaa mä en käsitä tässäkään suhteessa. Miksi suomalaiselle on niin hemmetin vaikeeta aukasta suunsa?

Vierailija
8/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman sivuilla palautetoiminnon kautta.

Siinä eroteltiin palautteen kohden yksikkö-, osasto- ja kellonaikatasolla asti.

ap

Vierailija
9/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulla ei ole kokemusta lastenhoitohuoneesta (voin vain kuvitella sen...). Lisäisin vielä epämääräiset teinipojat, jotka hengailevat siellä alinomaa vähän kaikkina vuorokaudenaikoina.

T. ex-kantsulainen ohis, joka käy enää kyläreissuilla niillä kulmilla, thank goodness. =P

se yläkerran leikkipaikka on myös aivan järkyttävässä kunnossa, ja jopa vaarallinen. Roskia, ruoan tähteitä ja ties mitä pitkin poikin, suojaverkot rikki ja kaiken huippuna jotain rakennuslevyjä pystyssä seinää vasten...

Ja lastenhoitohuoneen hanasta tulee vain ja ainoastaan ihan jääkylmää vettä, vaikka kävin ystävällisesti jo viikko sitten puhumassa asiasta ja se luvattiin hoitaa. Pese siinä sitten kiljuvan vauvan takapuolta...

Että, "Pikkuisen enemmän perhemarket", my ass...

Vierailija
10/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olis niin osuvasti työmatkan varrella. Kätevä poiketa.

ap

Vierailija
11/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näen väen parveilevan tuoretiskillä. Että sieltä saa parempaa, buahhah...

En koskaan osta tuoretiskiltä mitään. Koska olen nähnyt kaiken.

Vierailija
12/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ihan tyytyväinen vihannesosastoon, mutta palvelutiskiin en. Ainut ok tuote, jota palvelutiskiltä saa on grillattu broileri. Mutta olen huomannut saman muissa prismoissa, eli tiski vain on surkea.

Vierailija
13/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näen väen parveilevan tuoretiskillä. Että sieltä saa parempaa, buahhah... En koskaan osta tuoretiskiltä mitään. Koska olen nähnyt kaiken.

Vierailija
14/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Olarin ja Sellon salaatit TUOREtiskillä ovat vanhaa paskaa. Oikeesti. Ikinä en enää osta -

kilohinnat ovat järkyttävät ja laatu aivan skeidaa

Vierailija
15/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä asioin Keskon mestoissa ja olen tottunut saamaan hyvää sapuskaa lounaaksi ja evääksi tiskeiltä ja muuten.

Näköjään S-liikkeissä sitten myydään vanhaa lössöä ja vedetään hirmuinen hinta ja kate.

Pitänee palata takaisin K-asiakkaaksi.

ap

Myös Olarin ja Sellon salaatit TUOREtiskillä ovat vanhaa paskaa. Oikeesti. Ikinä en enää osta - kilohinnat ovat järkyttävät ja laatu aivan skeidaa

Vierailija
16/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sapuskat ovat siellä tiskissä melkooo kauan. Kaloissa ollut matoja ja kaikki kiikutetaan illalla kylmään, aamulla takas, illalla kylmään, aamulla takas jne. Viime vuonnahan tuosta oli, että nimetön myyjä kertoi päiväysvanhoja myytävän tuoretiskissä, pakkaukset vaan pois, marinaadit niskaan jne. Samat kertakäyttöhanskat kädessä ollaan koko päivä ja käydään jopa paskalla niissä.

Paistopisteissä vanhat käntyt myynnisttä.

Vierailija
17/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin taas, että kuinka vanhaa se Prisman salaatti oikein oli kun jos ostaa tuollaisen valmiiksipakatun einessalaatin, on siinä kurkut ja tomaatit siedettävän ok, vaikka varmasti on tehty jo useampi päivä sitten.

Tuo Prisman salaatti oli varmaan viikkoja vanhaa... Nyt kun tarkemmin ajattelen, ruskeita salaatin lehtiä. Hyi, nyt meinaa yrjöttää.

ap

Vierailija
18/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin taas, että kuinka vanhaa se Prisman salaatti oikein oli kun jos ostaa tuollaisen valmiiksipakatun einessalaatin, on siinä kurkut ja tomaatit siedettävän ok, vaikka varmasti on tehty jo useampi päivä sitten. Tuo Prisman salaatti oli varmaan viikkoja vanhaa... Nyt kun tarkemmin ajattelen, ruskeita salaatin lehtiä. Hyi, nyt meinaa yrjöttää. ap

Ostat jonkun valmissalaatin einestiskistä ja siinä lukee parasta ennen pvm. Se sörsseli siellä tuoretiskissä voi olla vaikka toissa viikkoista. Tokkopa itsekään muistavat...

Vierailija
19/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epäilyttäviä kaikenkaikkiaan...

Vierailija
20/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan