Toivottavasti George Weahista ei tule Liberian presidenttiä
Kommentit (8)
kolkasta maailmalla? Ovatko kaikki miestuttavia vai myös naisia joukossa? Onko sinulla myös paljon suomalaisia tuttavia? Olen tavannut joitain suomalaisia naisia, joita kiinnostaa vain arabi- ja afrikkalaiset miehet. Onko näin myös sinun kohdallasi vai oletko leensäkin kiinnostunut ulkomaalaisista olivatpa sitten naisia tai jenkkejä?
Ja ainakaan av-palstalle on ihan turha tulla kyseleen...
Minulla on kaikki kirjetoverit miehiä tai oikeastaan kirjoittelen kahdelle liberialaiselle sisarukselle (sisko ja veli) jotka ovat pakolaisina vieraassa maassa. Ihan olen kirjeenvaihdon kautta tutustunut näihin ihmisiin. Minulla on kirjetovereita ympäri maailmaa Etelämerta myöten. Minua kiinnostaa ihan kaikenlaiset ihmiset toki ehkä eniten olen kiinnostunut arabikulttuurista. Suomalaisiakin tuttavia minulla on jonkin verran, enimmäkseen kotipaikkakunnallani.
Kiinnostais teettää sulle verkostokartta vaikkapa niistä ihmisistä joiden kanssa olet tekemisissä tällä viikolla....
Paras ystäväni on eräs Maire tästä lähiseudulta.
Mitä v****a te kommentoitte tuommoisia että tänne av palstalle on turha tulla kyselemään. Täällähän sitä saa jokainen aloittaa keskustelun ihan mistä vaan. Jos jotakuta ei aihe kiinnosta niin eihän ko ketjua tarvitse avata eikä lukea.
Ja tosiaankin enemmän minua liberian vaalit kiinnostavat kuin nuo idiootit jotka aloittavat keskusteluja siitä mikä julkkis minkäkin juorulehden kannessa on. Mitä keskusteltavaa siinä nyt sit on.
En mitään pahaa tarkottanu kuten sä asian heti oletit!
Minullakin on liberialaisia tuttavia.