Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen poikaystävä teinivuosilta otti yhteyttä, uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
20.10.2025 |

Noniin, arvon palstalaiset, mitä mieltä? Käytän aika harvoin sosiaalista mediaa ja nyt pitkästä aikaa kirjauduin vanhalle tililleni. Huomasin että sinne oli tullut kaveripyyntö entiseltä poikaystävältäni, jonka pyynnön parin viinilasillisen jälkeen päätin hyväksyä. Käytän "poikaystävä" nimitystä, sillä olimme teinejä seurustellessamme. Olimme yhdessä 13-17 ikäisinä noin nelisen vuotta. Kerroin, että olen tulossa kotipaikkakunnalle äitiäni tapaamaan parin viikon päästä, ja hän kutsui minut oluelle, syömään tai vaikka hänen luoksen elokuvaa katsomaan. 

Menenkö vai en? Molemmat olemme sinkkuja, lapsettomia eikä oikein muutakaan estettä olisi. Aikanaan erosimme siksi, että toinen lähti toiseen suuntaan opiskelemaan ja toinen toiseen, eli mitään konfliktia suhteessa ei ollut. Molemmat olemme tällä hetkellä reilut 30-vuotiaita.

Jotenkin kutkuttaa ajatus nähdä hänet, mutta en sitten tiedä. Kertokaa ajatuksianne?

N32

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menetät jos näet hänet? Mitä pelkäät?

Vierailija
2/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ylläoleva mainitsi, mitä menetät jos menet häntä tapaamaan? Kun teillä ei kerran mitään pahaa ole jäänyt hampaankoloon erotessanne niin voisiko tässä olla tilanne että rakkaus roihahtaa uudelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tarkistamassa tilanne. En menisi toisen kotiin, mutta itse tiedät paremmin onko se hyvä idea.

Vierailija
4/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan, haluaa sinut mukaan verkostomarkkinointiin. Muuta syytä ottaa vanhoihin tuttuihin harvemmin on.

Vierailija
5/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo vaan, haluaa sinut mukaan verkostomarkkinointiin. Muuta syytä ottaa vanhoihin tuttuihin harvemmin on.

Hän on terveydenhuoltoalalla ja tekee vapaaehtoistyötä kahdelle eri järjestölle. Veikkaan että ei koita rekrytä minua SPR:lle. :D

Ap

Vierailija
6/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy tarkistamassa tilanne. En menisi toisen kotiin, mutta itse tiedät paremmin onko se hyvä idea.

Minä itse taas mielummin menisin hänen kotiinsa, jotta näkisin miten hän elää. Kyseessä on kuitenkin tuttu ihminen vuosien takaa. Lisäksi pieni paikkakunta, joten jos joku tuttu meidät näkisi vaikkapa kuppilassa oluella, olisi jutun juurekset siinä. 

Ap

Vierailija
7/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse taas mielummin menisin hänen kotiinsa, jotta näkisin miten hän elää. Kyseessä on kuitenkin tuttu ihminen vuosien takaa. Lisäksi pieni paikkakunta, joten jos joku tuttu meidät näkisi vaikkapa kuppilassa oluella, olisi jutun juurekset siinä. 

Ap

... Että ihmiset on vaikeita. 

Vierailija
8/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos todella olette eronneet sovussa ja kummallakaan ei ole ketään nyt, niin miksei voisikin nähdä 

Vierailija
9/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tsekkaisin tilanteen. :)

Eron jälkeen, mun teini-ihastukseni poikkikseni on alkanut pyörimään mun mielessä. Lähinnä unissa.. jotenkin häiritsevää.

N53

Vierailija
10/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhka. Ette ole enää samoja ihmisiä.

Vierailija
11/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te palstalaiset osaa mitään asioita päättää itse?

Vierailija
12/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ongelma voi olla, jos toinen ihastuu uudelleen ja toinen ei.

Vierailija
13/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotenkin kivan kuuloinen ajatus, vaihdatte kuulumisia ja samalla tutustutte uudelleen. Kumpikin on väkisinkin muuttunut johonkin suuntaan! Ehkä sopisin treffit jonnekin julkiselle paikalle, ihan sama vaikka muut näkisivät. Muiden mielipiteiden ei pitäisi muutenkaan antaa vaikuttaa omiin asioihin mitenkään. Jos habitus on ok ja tunnet olosi rennoksi, siirrytte sitten vaikka hänen luokseen. Musta tässä voi olla ihan potentiaaliakin!

Vierailija
14/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös mahdollista ettei teillä synkkaa yhtään ja tilanne on tosi vaivautunut. Siksi sopisin ensin vain kahville menosta. Siitä on helppo poistua, jos siltä tuntuu tai sitten sopia jatkosta jos juttu luistaakin.

Vierailija
15/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osata.

Vierailija
16/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on terveydenhuoltoalalla ja tekee vapaaehtoistyötä kahdelle eri järjestölle. Veikkaan että ei koita rekrytä minua SPR:lle. :D

Ap

Joku köyhä. Menikö elämä tylsäks.

Vierailija
17/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen jannu

Vierailija
18/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ongelma voi olla, jos toinen ihastuu uudelleen ja toinen ei.

Jos yksipuolista kiinnostusta pelkää, niin ei voi kyllä tapailla yhtään ketään... Ihan kuin kumppani pitäisi löytää kertalaakista, ettei vaan sattuisi yksipuolisia tunteita kohdalle. Voi tsiisus..

Vierailija
19/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, sen takia on järjetön harmi, kun palsta menee yöksi kiinni. Mistä mä tiedän lähdenkö sängystä pissalle vai en?

nimimerkillä kusenko taas sänkyyni

Vierailija
20/22 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiukan eri mieltä kanssasi. Ihminen on sama syntymästä kuolemaan, vain olosuhteet muuttuvat. Lähinnä omalla kohdallani mietin, että haluanko "palauttaa" ne vanhat tunteet takaisin vai olla vain entisissä muistoissa. Vanhojen muistojen palauttamisessa mietin lähinnä läheisyyttä, suoraansanottuna seksiä ja sitä ns. viattomuutta mitä nuorena oli. Pilaanko nuo kaikki muistot vai voisiko tästä tullakin jotain.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi