Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummahiuksiset ja -piirteiset lapset kääntää pään

Vierailija
07.09.2010 |

Onko muilla samaa? Jos vaikka kaupan kassajonossa edessäni jonottaa äiti jolla on tummahiuksinen suklaasilmälapsi, en saa silmiäni irti. Täytyy ihastelella sitä ja sydän läpättää. Silmät on kuin liimattu, niin nätti ja suloinen lapsi.

Mutta vieressä jonottava valkohiuksinen sinisilmä ei aiheuta samanlaisia tunteita.

Onko kellään samaa vai olenko ainoa?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalaiset lapset eivät ole erityisen kauniita esim. keski- tai eteläeurooppalaisiin verrattuna.

Hyvin pienillä lapsillakin on etelämpänä selkeät kasvon piirteet, kun taas suomalaislasten kasvot on enemmän tai vähemmän pullataikinaa.

Sama tietysti näkyy aikuisissakin. Valitettavasti.

Vierailija
2/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yleensä sellaiset perunanenät, isot tai pyöreät keskellä nenää, pienet silmät syvällä kasvoissa, ei ripsiä, ei kulmakarvoja (ei ainakaan väriä että näkyisi), hiukset on usein ohut luikku hiirenhäntä. Ei poskipäitä, isot päät, kapeat huulet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nuo kaikki ominaisuudet paitsi nenä saisi olla pienempi ei se nyt pottunokka ole mutta sellanen nöpö kuitenkin.No kukaan ei ole täydellinen..

Vierailija
4/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä sen kummempaa. Vastaavasti blondeja lapsia ihaillaan etelässä.

Vierailija
5/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vanhojen pappojen ja mummojen näkösiä heti vauvasta.

ei viehätä ollenkaan, ehkä teitä, jotka niitä näkee harvemmin.

mä olen saanut niistä yliaanostuksen ja ihailen blondeja vaaleasilmäisiä lapsia

Vierailija
6/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omia mussukoita nipistellään poskista ja silitellään tukkaa.

terv vaalea pullataikinaäiti+3 pikku pullataikinaa

Vierailija
7/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla ne sinisilmäiset pellavapäät, vaikka kuinka olisivat "taikinanaamoja" kääntävät päät siellä, missä tummat silmät ja ruskea tukka on se perusjuttu.

Ja kun niitä nappisilmiä oikesti katsoo tarkemmin, ihan samanlaisia piirteitä sieltä löytyy kuin meidän taikinanaamoistakin.

Itse tykkään eniten kauniista vaaleista lapsista. Tummat on niin tusinatavaraa, niitä on maailma pullollaan, ja harvemmin kovin kehittyneissä kulttuureissa.

Vierailija
8/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, koska omani ovat sellaisia. Ja siis täysin suomalaisia olemme, mieheni ja minä. Molemmilla ruskeat hiukset, minulla ruskeat silmät, miehelläni siniset.

Vierailija
9/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään eniten kauniista vaaleista lapsista. Tummat on niin tusinatavaraa, niitä on maailma pullollaan, ja harvemmin kovin kehittyneissä kulttuureissa.

Vierailija
10/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalaiset lapset eivät ole erityisen kauniita esim. keski- tai eteläeurooppalaisiin verrattuna.

Hyvin pienillä lapsillakin on etelämpänä selkeät kasvon piirteet, kun taas suomalaislasten kasvot on enemmän tai vähemmän pullataikinaa.

Sama tietysti näkyy aikuisissakin. Valitettavasti.

Vierailija
11/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuja ja ihastelua ja ihan täällä Suomessa :D tosin ovatkin ihan oikeita pellaapäitä eivätkä maantienvärisiä :D ja silmiä aina ihastellaan kun ovat tumman orvokin väriset :D Viimeksi tänä aamuna pojan eskarissa eräs äiti tuli ihastelemaan että miten mun lapset voivat olla niin suloisia pellavapäitä kaikki kolme. Mutta ehkä meitä vaan on niin moneen junaan. Mua ei niinkään tumma tukka ihastuta vaan lapsi itsessään oli sit tukka minkä värinen vaan. Itse asiassa mun mielestäni tummat piirteet ovat aika tavanomaiset maailmanlaajuisesti....

Vierailija
12/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut itse lapsena juuri tuollainen ihailtu ja tuijoteltu pikkutyttö. Tummanruskeat silmät, tummat hiukset ja iho sävyltään erilainen kuin meillä suomalaisilla normaalisti (minua on luultu mm. Kreikassa kreikkalaiseksi). Mistä lie olen nämä perinyt (veljeni ovat pellavapäisiä ja sinisilmäisiä).

Omat lapseni ovat taas hyvin suomalaisen näköisiä. Vaaleita ja sinisilmäisiä. Pojalla on kauniin värinen iho, tyttö on maidonvalkoinen. Olen aina kuvitellut, että omat lapseni näyttäisivät siltä, miltä minä näytin lapsena. Siksi välillä saatan jäädä tuijottamaan tuollaista suklaasilmälasta, koska saatan nähdä hänessa itseni pienenä. Siis tulee ajatus, että tuoltahan mun lasten pitäisi näyttää.

Vaikka omat lapseni tietenkin ovat maailman kauniimpia :)!

Vierailija
13/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummatukkaisiin sulkaasilmiin kun taas ne pikku blondit herättävät huomiota :)

Vierailija
14/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just,

miten non pahan näköisellä äidillä voi olla noin suloisia lapsia :D

Vierailija
15/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä täällä Suomessa asustelee tuhansia vuosia vanha sivistyskansa. Toista se on vaikka Kreikassa, Italiassa tai Ranskassa. Voi kehittymättömiä raukkoja!

Vierailija
16/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia Eemeli-tyyppisiä ovat todella suloisia. Ulkomailla muuten ei kukaan ihastele tummatukkaisia lapsia ovat siellä todella ihan tusinatavaraa.

Vierailija
17/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla ne siellä ovat keskuudessaan tusinatavaraa vaikka joku Berlusconia erehtyiskin pitmään sivistyneenä :D

Vierailija
18/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kolme lasta todella vaaleahiuksisia ja kun yksi lapsista vielä omaa suuret kauniit ruskeat silmätkin.Hiusten väri varmaa muuttu heillä kaikilla en kyllä usko kuitenkaan että maantienväriseksi menee...toivottavasti ei.

Vierailija
19/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten se nyt menikään :D no mä voin sanoa että olen itseeni oikein tyytyväinen ja omaan myöskin aidon blonditukan. Ei ole maantienväriä tai tusinabrunettia ei :D

Vierailija
20/71 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mielestäni aito blondi lapsi on kaunis katsella ja todella erikoinen toisin kuin tumma (vaikka lapsen söpöys ei olekaan tukan väristä kiinni)...toki tummakin lapsi voi olla kaunis mutta ei todellakaan mitenkään erikoinen niitähän maailmassa riittää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän