Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen naiselle -luonnollinen syntymä

07.09.2010 |

Moni on suositellut Aila Miettisen kirjaa "Nainen naiselle -luonnollinen syntymä", mutten löytänyt sitä kirjakaupoista. Lähetin hänelle sähköpostia ja tilasin kirjan sitä kautta. Hän vastasi mailiini heti seuraavana päivänä ja kävi ilmi, että kirjan tuotto menee suoraan Sao Paulon slummilasten koulun tilille. Tähän asti olen huomannut että lastenteossa pätee sama kuin häissä; oikealla etuliitteellä (hää-, vihki-, äitiys-, odotus-, synnytys- jnejne.) tuotteen kuin tuotteen hinta rapsahtaa tuplaksi ja hommaan tulee selvä rahastuksen maku. Oli ihana huomata että löytyy vielä "hyviäkin" ihmisiä jotka ovat valmiita auttamaan muita omalla osaamisellaan. Tällä jaksaa taas itsekin :o) Ihanaa, kirpeää syksyä kaikille!

P.S. Kirjan hinta oli muuten 30€ + postikulut ja sen sai töpselipostilla tilattua. Lisätietoa esim. googlettamalla tai tuolta: http://www.ailam.net/?Nainen_naiselle_-_Luonnollinen_syntym%26auml%3B

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin kirjasta, mutta voin kuvitella, että tyyli voi myös ärsyttää.

Vierailija
2/2 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen vielä postia mutta nyt alkoi kiinnostaa millainen tyyli kirjassa on jos saattaa ärsyttää? "Hippimäinen"? Bebesin sivuilla olen jo oppinut karsimaan "hipeimmät" asiat pois, voi olla että jollekin sopii synnytykseen hajusteet ja paristokäyttöiset kynttilät mutta me taidetaan jättää ne ottamatta mukaan :o) Onko muut lukeneet ko kirjaa, mitä piditte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän